Sv: Sommarföräldrar 2011 del tre
Tack för ditt svar. Jo jag tänkte oxå att allt var i sin ordning, men efter bvc besöket klurade jag lite, och började så undra varför bvc sköterskan lixom verkligen ville veta att jag hade SETT henne göra det.......Ja ja, alla är vi olika, likaså de små, det kommer när det kommer.
Och det finns ingen tvekan på att lilla M kan smita från de platser man lägger henne på, hon har bara lite annorlunda stil Och sen med det humöret hon har så verkar det som hon kan förflytta sej bara genom att bli riktigt ilsk ibland
Ang den frysta mjölken : Bra fråga, hoppas du får svar antingen här eller i tråden du postade, för jag undrar samma sak
Jag har en kompis vars dotter vände några gånger vid 3-4 månaders ålder men sedan varit helt ointresserad. Hon har börjat krypa nu men vänder fortfarande bara om hon "måste". Så det är nog helt i sin ordning!
Elis däremot vänder hela tiden och har även börjat rulla hela varv när han får tillräckligt med fart . Men det är nog lika normalt både och.
En pumpningsfråga till er som är bra på det. Jag har fått bra kläm på pumpningen nu och pumpar ett bröst om dagen och det blir ca 130-160 ml. Jag fryser in för glatta livet. OM vi skulle ha oturen att Elis börjar vägra bröstmjölk när man börjar med annan mat (har hört att det finns sådana barn). Kan man då använda den frysta mjölken och laga bebismat på och sedan frysa ner det igen? Eller måste man i såfall använda det på en gång?
Tack för ditt svar. Jo jag tänkte oxå att allt var i sin ordning, men efter bvc besöket klurade jag lite, och började så undra varför bvc sköterskan lixom verkligen ville veta att jag hade SETT henne göra det.......Ja ja, alla är vi olika, likaså de små, det kommer när det kommer.
Och det finns ingen tvekan på att lilla M kan smita från de platser man lägger henne på, hon har bara lite annorlunda stil Och sen med det humöret hon har så verkar det som hon kan förflytta sej bara genom att bli riktigt ilsk ibland
Ang den frysta mjölken : Bra fråga, hoppas du får svar antingen här eller i tråden du postade, för jag undrar samma sak