Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har tyvärr inget tips..... Men alltså fy fasen för att ha de så där oh behöva spy så Vad tycker din BM?? Får du i dig ngt som verkligen får stanna eller kommer allt upp förr eller senare??
Lider med dej!! Hoppas verkligen du slipper det där oh får ngra fina sista veckor i graviditeten nu!!
Styrkekram!
Oj..... Promenaden just avklarad.....
Alltså jag har ju inte värkar nu Eller tänkte du på det som hände mej i eftermiddags under bil-turen...? Funderade själv då på att ringa men så gick det över..... Har känt sådär varje natt i ja,,,,, i fyra nätter nu oh min BM tror jag är i latensfasen..... Hur länge den nu kan/ska pågå....?
Tack för din omtanke
@ jessivega; Håller tummarna för att det kommer igång för dig snart....
@ pastejja; Fy katten vad jobbigt att må så under hela grav. Hoppas att du snart slipper det.
Här är allt lugnt än. Är i vecka 37+2.
Har haft lite lätta SD under veckan, vissa med lite molande "mensvärk".
Första veckan på semestern, och jag är nåt så in i helsikes rastlös.....
Har under denna veckan storstädat båda toaletterna från golv till tak, dammsugit hela undervåningen, pysslat med hästarna, promenerat med hunden, varit ute och plockat svamp och hälsat på lite olika människor......
Ska baka lite i morgon, och vi ska ha gäster ikväll.
Igår var jag hos pappa. När jag kom dit var min bror där med sin lilla dotter. Världens goaste lilla trollunge. Hon är 13 månader nu.
Lyckades få en liten stunds mys med henne innan hon återgick till att bli väldigt pappasjuk, och klättrade upp i min brors knä igen.
4 dagar kvar till BF.