Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni andra förberett med storkok o infryst mat innan bebis ankomst? Jag har faktiskt tänkt att göra det och idag blev det korv stroganoff. Lagar ju annars mat till mina matlådor för jobbet så kan lika gärna fortsätta med det. Kan nog vara skönt o ha i början när man har fullt upp med annat.
Var hos barnmorskan förut igen. Mitt blodtryck ligger bara på gränsen till för högt nu. (Journalen ligger i bilen, kommer inte ihåg exakta siffrorna). Bebbens hjärtljud ligger på 130 som vanligt.
SF-måttet på 38. Tycker det låter stort jag!?
Var glad om de kollar med UL, så du vet vad som väntar och man kan vidta eventuella åtgärder. Värre att inse på förlossningen att det är en 5 kilos klump man ska klämma ut .
Funderar lite på bebis, har varit mycket lugnare i magen de sista dagarna. Inte lika mycket spontana rörelser, på kvällarna buffar hän tillbaka när jag petar på magen men "långsammare" än förut. Har läst på hundra ställen att rörelserna förändras och kan uppfattas som de minskar runt v.34 eftersom det blir mindre plats. Men blir ju klart orolig ändå...
Ja du jag älskar redan min stol den e på rea på jysk denna veckan så ja slog till
Har legat i den o myst hela dan. Målat mina tånaglar i härlig pärlrosa oxå lite meck men fina blev dom hur är det med dina SD nu? Mina har kommit nu efter 1 dygns frånvaro. Undra om Oliver vill ut snart då har iaf bestämt mig för att d blir inga fler hinnsvepningar. Det får va så.. Han kommer väl