Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kryssar Titel med minst 5 ord. Den roligaste boktiteln jag sett på länge och jag var bara tvungen att lyssna på den!
"A contemporary asshat at the court of Henry VIII" skriven av MaryJanice Davidson.
Handlar om en tjej som råkar resa i tiden tillbaka till Henry VIII:s England och när hon kommer tillbaka till sin egen tid så visar det sig att hon är den enda som lyckats komma hem igen så de som skapat tidsresandet anlitar henne för att åka tillbaka för att hämta hem andra som råkat resa bakåt i tiden av misstag. Lite oväntad, mycket rolig och definitivt underhållande bok!
"Kryssat kryss gäller."Jag flyttar krysset från titel med minst 5 ord till bok med en verklig person.
Jag kryssar Titel med minst 5 ord. Den roligaste boktiteln jag sett på länge och jag var bara tvungen att lyssna på den!
"A contemporary asshat at the court of Henry VIII" skriven av MaryJanice Davidson.
Handlar om en tjej som råkar resa i tiden tillbaka till Henry VIII:s England och när hon kommer tillbaka till sin egen tid så visar det sig att hon är den enda som lyckats komma hem igen så de som skapat tidsresandet anlitar henne för att åka tillbaka för att hämta hem andra som råkat resa bakåt i tiden av misstag. Lite oväntad, mycket rolig och definitivt underhållande bok!
Kryssar en där någon åker och badar, med På öppet hav av Nora Roberts. Hennes böcker är som snuttefiltar för mig, alltid trygga och mysiga
Deckartanterna lät ju lite spännande, men verkar vid snabbkoll tyvärr bara finnas som ljudbok.En bok där de åker och badar är Er tredje man av Denise Rudberg. Det är den tredje delen i serien Kontrahenterna och jag gillar den verkligen! Speciellt efter att ha lyssnat på Rudbergs sommarprat och därigenom förstått hur karaktärerna formats
Kryssar även av en bok med minst fem ord i titeln med den komiska deckaren Deckartanterna springer inte i onödan av Hanna Landahl. Småputtrig och trevlig, utspelar dig i Skövde och det är lika exotiskt som det låter Det är tänkt att det ska bli en serie och jag ser fram emot att hänga med på fler fall för deckartanterna
Visa bifogad fil 74006
Jag väntar med spänning på att En tredje man ska lämnas tillbaka på biblioteket så jag kan låna den! Har gillat de tidigare två, så kul att läsa att även den var bra.En bok där de åker och badar är Er tredje man av Denise Rudberg. Det är den tredje delen i serien Kontrahenterna och jag gillar den verkligen! Speciellt efter att ha lyssnat på Rudbergs sommarprat och därigenom förstått hur karaktärerna formats
Kryssar även av en bok med minst fem ord i titeln med den komiska deckaren Deckartanterna springer inte i onödan av Hanna Landahl. Småputtrig och trevlig, utspelar dig i Skövde och det är lika exotiskt som det låter Det är tänkt att det ska bli en serie och jag ser fram emot att hänga med på fler fall för deckartanterna
Visa bifogad fil 74006
Jag tror att jag kommer att behöva köpa den, för när jag kollade biblioteket fick jag köplats 13 till 4 ex.....Jag väntar med spänning på att En tredje man ska lämnas tillbaka på biblioteket så jag kan låna den! Har gillat de tidigare två, så kul att läsa att även den var bra.
Attans då! Den är charmig och "enkel" vilket gör den trevligDeckartanterna lät ju lite spännande, men verkar vid snabbkoll tyvärr bara finnas som ljudbok.
Eh, gick in och kollade nu. Plats 26 av 16 ex låter som att jag också kanske behöver köpa den.Jag tror att jag kommer att behöva köpa den, för när jag kollade biblioteket fick jag köplats 13 till 4 ex.....
En bok där de åker och badar är Er tredje man av Denise Rudberg. Det är den tredje delen i serien Kontrahenterna och jag gillar den verkligen! Speciellt efter att ha lyssnat på Rudbergs sommarprat och därigenom förstått hur karaktärerna formats
Visa bifogad fil 74006