Jag har ju läsplatta, så jag tänker att jag kanske köper e-boken. Sparar en femtiolapp ungefär, OCH får tillgång till boken meddetsamma !Eh, gick in och kollade nu. Plats 26 av 16 ex låter som att jag också kanske behöver köpa den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju läsplatta, så jag tänker att jag kanske köper e-boken. Sparar en femtiolapp ungefär, OCH får tillgång till boken meddetsamma !Eh, gick in och kollade nu. Plats 26 av 16 ex låter som att jag också kanske behöver köpa den.
Jag har ju läsplatta, så jag tänker att jag kanske köper e-boken. Sparar en femtiolapp ungefär, OCH får tillgång till boken meddetsamma !
Håller med - läsplatta är ett riktigt bra komplement ! Jättebra om man vill ta med sig en bok också, och toppen att kunna läsa utan en lampa tänd. Många fördelar !Läsplatta är toppen tycker jag numer! Har varit lite skeptisk för att jag inte ville ha mer skärmtid men jag känner att det inte alls är samma upplevelse av skärm som dator, mobiltelefon eller platta. Dessutom tackar min bokhylla mig för att jag inte längre överlastar den med böcker
Sorry för att det blev lite O.T. i tråden @Ceta
Kryssar "utspelar sig i Oceanien" med Törnfåglar av Colleen McCullough. Handlar om Meggie vars familj flyttar till hennes barnlösa faster för att ta hand om det stora godset Drogheda i Australien. Där finns också den katolska prästen Ralph som den då tio-åriga Meggie får ett speciellt förhållande till. Man får sedan följa familjen och prästen under ungefär femtio år.
Jag har läst den förut, men det var många år sedan. Den var inte riktigt så bra som jag mindes, kanske för att jag nu efterhand jag läste började minnas handlingen. Men klart läsvärd.
Kul att du också gillade den! Min absoluta favoritgrej med böckerna är de där små citaten i början av varje kapitel, som i andra böcker ofta är finstämda citat med djup mening. Här är det hämtat från t-shirts och bumperstickersKryssar "max 350 sidor" med First Grave on the Right av Darynda Jones.
Handlar om en privatdetektiv som även är lieman och hon kan därmed prata med de döda. Hon brukar hjälpa sin farbror, som är polis, hitta mördare så att de döda ska få frid.
Boken är helt galen på ett bra sätt, svårt att beskriva. Jag kommer definitivt köpa hem fler i serien och läsa när jag inte orkar med något allvarligt.
Tack till dig som tipsade om serien tidigare i tråden. Orkar just nu inte leta i tråden vem det var.