Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och LL godförklarar sig själv, vad kan detta betyda?Fast käka frukost bakom ratten känns ju lite sådär och jag är väl ingen fartdåre! - sådana finns det tillräckligt av ändå
det var därför du ställde sig på en snowboardDet där måste rört någon annan. Jag ställer mig inte på ett par skidor, det är ju livsfarligt
Skulle det vara bättre menar dudet var därför du ställde sig på en snowboard
Ja, som jag skrev igår så är inte du mindre misstänkt men Lilltess var mer uppenbar... Du får gärna bemöta de citat som jag la in igår när du efterfrågade det.
Jag är lite förvånad över bristen på aktivitet såhär på morgonen. Snurrfian och q2 är de enda som har varit inne och i princip bara OT-kommenterat och gjort en ny lista, men var är alla andra?
Jag tycker att cirkus verkar skum och tror att lobelia? Har rätt med hennes misstankar. (Som sagt jag har ingen tid nu och såhär får det bli idag)
Lilltess röstar på cirkus
jag har precis samma fundering som du! Vart är teorierna och alla andra?Inte en lika bra natt som den föregående.
Glömmerallt kommer in en stund mitt i natten och har lite tankar runt gårdagen. Jag kikar på hennes tankar och håller med om det mesta. Håller med om att Dentaku och Mirtai inte borde vara i lyan tillsammans i allafall. Det känns även om om Snurrfian och Dentaku inte borde vara i lyan tillsammans heller. Inte minst med avseende på att direkt efter lynch så riktar Snurris blickarna på Dentaku igen. Å andra sidan, kan de lika gärna vara två goda som en ond och en god.
q2 kommer in och göra några noteringar runt Lobelia under natten. Som också glömmerallt tycker det finns poänger med. Jag kan inte annat än hålla med om att Lobelia var skum igår.
även bollen_ är inne på nattkvisten, men skriver ingenting med substans
Jag är lite förvånad över bristen på aktivitet såhär på morgonen. Snurrfian och q2 är de enda som har varit inne och i princip bara OT-kommenterat och gjort en ny lista, men var är alla andra?
Och jag grunnade mycket på de två som ändrade sina röster till Lilltess igår, det var Snurrfian som först röstade på Dentaku men ändrade till lilltessJag skulle kunna tänka mig att någon av de sista rösterna på Lilltess var från en ulv, då de s a s förstod att hon var förlorad. Men jag har i nuläget ingen aning om VEM det skulle kunna vara och det är oerhört frustrerande.
Det här är Lilltess motivering igår efter hennes fatala kommentar om att kunna rösta på Cirkus med en lövtunn teori.
Kan inte bestämma mig för om detta( nu när det blivit känt att Lilltess var fartdåre ) godförklarar Cirkus och ondförklarar Lobelia
Har även kollat lite på diskussionen mellan @Mirtai och @Dentaku. Spontant förstår jag Mirtais tanke och jag tycker Dentaku övereagerar lite på ordval(som dessutom inte kom från början utan när mirtai försökte/förenkla/förtydliga eller vad hon nu gjorde) känns som typisk hämndröst från Dentakus sida. Hämndröster är ofta lite ulvigt tycker jag men jag tycker dentaku känns rätt mycket som i föra leken då hon var god och jag tror hon hämndröstade där också? Skulle inte förvåna mig om båda var goda även om någon givietvis kan vara ond. Tror inte de är ulvar ihop.
Ja det kan vara så också, det sticker ändå ut väldigt det där inlägget från Lilltess att rösta på cirkus med en lövtunn teori- och sedan GÖR hon det också?Snurrfian hade rätt när hon påpekade att det trots allt kan vara en plan från lyan.
Jag kommer på de här alternativen(men fyll gärna på de min snorfyllda hjärna missar):
1. Lilltess gjorde en tabbe och skrev i tråden trots att hon skulle skriva till lyan. I så fall är "godförklaringen" av cirkus inte värt något eftersom drevet var planerat.
2. Lilltess misstag var inget misstag alls utan allt var planerat av lyan. Lilltess offrades för att rikta misstankar åt vissa håll. I så fall är det svårt att säga någonting för då är ulvarna otäckt sluga.
Lobelia har också varit inne men även hon endast skämtat kort med LL , också en reaktion jag tycker är märklig!Inte en lika bra natt som den föregående.
Glömmerallt kommer in en stund mitt i natten och har lite tankar runt gårdagen. Jag kikar på hennes tankar och håller med om det mesta. Håller med om att Dentaku och Mirtai inte borde vara i lyan tillsammans i allafall. Det känns även om om Snurrfian och Dentaku inte borde vara i lyan tillsammans heller. Inte minst med avseende på att direkt efter lynch så riktar Snurris blickarna på Dentaku igen. Å andra sidan, kan de lika gärna vara två goda som en ond och en god.
q2 kommer in och göra några noteringar runt Lobelia under natten. Som också glömmerallt tycker det finns poänger med. Jag kan inte annat än hålla med om att Lobelia var skum igår.
även bollen_ är inne på nattkvisten, men skriver ingenting med substans
detta är vad Lobelia skrevOch LL godförklarar sig själv, vad kan detta betyda?