Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tur jag hade idag!
Gick inom Hööks för att köpa mössan idag och då fanns det bara en kvar i den färgen jag ville ha. Förra veckan var det tre.
Och den färgen är slut på nätet med så är glad över att jag fick den.
Fick en 30% rabattcheck när jag handlat och köpte en grimma med som jag hade spanat in men hängt tillbaka för att det var onödigt men då kunde jag inte låta bli
Mössan är så skön
Det är den blåa från Spooks om ni vill kika på hemsidan.
Jag får inte sålt några av mina grejor jag lagt ut
Är det värt att lägga ut märkesskor och kläder på tradera? Vad kostar det?
Har aldrig gjort de..
Bilder är ett måste
Sätt på den på hästenJag blir så jävla ful på kort med mössa. Passar inte alls i det men dom är sköna
Sätt på den på hästen
Säger ju att jag inte passar i mössa
Men mössan är underbar!
Å pållen passade fint i sin nya grimma även om brunt på brunt inte syns så bra på bild.
Och hjälp!
Fick veta att dom brukar köra någon slags julklappsutdelning på något spelsätt i stallet. Ska vara en julklapp för runt hundralappen.
Är det någon som har tips på något som kan passa vem som helst?
Btw så hatar jag såna lekar!
Snålmånaden går helt åt fel håll. Hästen är mitt uppe i en komplicerat utredning, skatten på bilen ska betalas och igår fick vi åka in akut med ett av smådjuren. Fattar aldrig vad försäkringar ersätter eller inte så trots att självrisken ska vara 700:- betalade vi nästan det dubbla. Önskar att smådjursförsäkringar var lika många att välja på som hästförsäkringar...
Det enda bra som hänt är att jag och ponny kommer få skjuts till och från djursjukhuset av stallägaren och jag slipper därför hyra transport! Kommer självklart betala stallägaren men sparar ändå massa pengar där
Hur som helst så har jag i alla fall jobbat mycket = mer pengar in.