@Matmissbrukaren Jag borde nog också ta och skaffa mig en man med volvo-kort, verkar hur smidigt som helst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Matmissbrukaren Jag borde nog också ta och skaffa mig en man med volvo-kort, verkar hur smidigt som helst
Imorgon måste jag lägga 300 kr på att plocka ut löshår som inte funkar så bra. Det trillar av och tar med sig mitt hår från rötterna t o m Lite smått panik...
Ja, lätt värt pengarna, även om det är lagom olämpligt innan jag får pengar igen på tisdag nu är det urplockat iaf! Det kostar 600 kr/h men mitt tog en halvtimme så det var skönt, för varje påbörjad halvtimme ökar det med 300 kr. Bra timpeng de harDet låter som det är värt 300 kr
Särskilt om det bara tar 35 minuter...Ja, lätt värt pengarna, även om det är lagom olämpligt innan jag får pengar igen på tisdag nu är det urplockat iaf! Det kostar 600 kr/h men mitt tog en halvtimme så det var skönt, för varje påbörjad halvtimme ökar det med 300 kr. Bra timpeng de har
Okej jag har kommit in i någon typ av shopping period . Finns ingen hejd på mig. Inte bra alls. Köpt galgar för 790 spänn. Visserligen behövde jag dom, och dom räckte till hela garderoben. Men gillar inte att ta av mina spar pengar. Sugen på att köpa massa kläder också. Men fan snart är det ju jul och massa pengar kommer gå på julklappar
Försöker undvika att gå i affärer. Dock så älskar jag Youtube och följer många tjejer, lite av ert intresse. Då blir jag sugen på att shoppa rätt ofta om dom köpt något fintÅh, såna perioder hatar jag!
Får det titt som tätt.
Men undvik att gå i affärer. Då finns det inget du kan börja sukta efter. Har du inte sett det så existerar det inte!
Jag själv såg en tröja i söndags när jag var dum nog att gå in i en butik och nu kan jag inte sluta tänka på den.