Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där håller jag inte med, har sett riktiga proffs misslyckas och det har även speglats i poängen.
Det var inte det jag menade heller, utan att spekulanter som gör research innan de åker ut och kikar kan tycka att hästen verkar "trist" och inte ens vill åka ut och kolla. Får man väl ut spekulanten så kan den ju se med egna ögon vilken fin och trevlig häst det är, men kostar hästen låt säga 90.000kr och har en bedömning på 6.80p så skulle nog många spontant tycka att den verkar lite dyr för sin kapacitet om det inte råkade finnas bra tävlingsresultat, film eller fördelaktiga bilder som visar att hästen har den kapacitet som utlovas i priset.Och som en sa här att gamla visningsresultat skulle dra ner på priset p åen häst köper jag inte. Det är ju hästar vi har och göra med så även den bästa visaren kan visa dålig..
Fast jag tänker att det kanske inte är så att katastrofvisning får fantastiska poäng, men i marginalerna som det skulle kunna vara skillnad.
Nu var det ingen katastrof visning, utan en eller ett par tekniska missar som drog ner poängen. Så visst får även den rutinerade proffsvisaren betala med lägre poäng.
Vi talar förbi varandra. De får säkert betala för sig, men risken finns, att de kanske klarar sig en aaaaaaning bättre än ett mindre känt namn.
det vore kul att visa Dagmar - jag har skrivit det tidigare och hon är en medioker fröken så långt jag tror och kan bedöma, så det skulle enbart handla om att testa mig själv i situationen. Man kan väl knappast vara säker på att det ens går att "klämma fram" en vettig ökad tölt efter ett par års ridning.
Men som sagt, det kunde vara kul bara för min egen skull. Det är inte ett toppavelssto jag har därhemma i hagen, jag har ingen överdriven tanke om det.
Man kan väl knappast vara säker på att det ens går att "klämma fram" en vettig ökad tölt efter ett par års ridning.