Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur definierar man det? Typ Teista-tölt?
Hästen har en ökad tölt likt sockerponnyn (Hyreygur)
Men ja, Teista har bra kräm i tölten!
Knapplån.. I går var det hoppning igen och nu har vi testat Stuts för första gången.
Och de tyckte Jorunn var riktigt kul perfekt övning för henne att hon blir snabbare i sina tassar.
Hela 20 cm hoppade vi
Sedan tragglade vi oss över ett kryss på 20 cm med, alldeles lagom höjt tycker jag hahaha!
Det är många här som vet vem Teista är
En definition vågar jag mig inte på, men Teista är ju ett bra exempel. Hon bara ökar ju när man ber om det och det finns liksom inte i hennes värld att hon skulle få taktfel eller vilja gå över i galopp för att tempot ökas.
Sådana hästar ska man som sagt vara rädd om!
Knapplån.. I går var det hoppning igen och nu har vi testat Stuts för första gången.
Och de tyckte Jorunn var riktigt kul perfekt övning för henne att hon blir snabbare i sina tassar.
Hela 20 cm hoppade vi
Sedan tragglade vi oss över ett kryss på 20 cm med, alldeles lagom höjt tycker jag hahaha!
Saken är att jag har ju tävlat upp till 120 med mitt hbl jag hade men idag är jag sjukt feg haha.. får väl skylla på åldern
Så just nu jobbar jag upp mitt självförtroende så vi håller oss till 20-40 cm just nu=)
Men ska väl våga hoppa en 60 cm jag med här i framtiden haha=)