Sv: Snack & Uppdateringstråd nr17
Oj detta låter ju inte friskt...alltså det enda jag för tillfället kan komma på är stygnflugan, det blev mina hästar med tokiga av när den flyger och stannar i luften och lägger ägg på deras kropp då brukar de springa runt i galopp.
men ring veterinären genast för tänk om det är något i kroppen på dem det låter inte alls bra
*kl*
De är nått galet i hagen som fick Draken att bli galen här om dagen.
Släppte in Odinn tillsammans med Draken å Fafnir idag, Odinn och Fafnir sprang omkring i hagen en stund, som sen övergick i nått hysteriskt spring.
Odinn slängde sig ner på marken, sparkade vilt mot magen, piska hårt med svansen å när ja fick tag i honom å fick ur han ur hagen for han runt som en galning, så fick spola vatten + borsta magen länge på honom innan han lugna ner sig.
Även Fafnir blev tokig och sparka vilt mot magen, efter borstning blev de bättre.
Så längden inte springer så de inte skvätter upp På dem är de lugna, men börjar de skvätta blir de skogsgokiga.
Odinn trampa av sig alla skorna idag när han sprang sÅ :/
Va sjutton kan detta vara? Är jorden/leran sur? Är marken full av ohyra?
Vette sjutton, någon som varit med om detta??
Oj detta låter ju inte friskt...alltså det enda jag för tillfället kan komma på är stygnflugan, det blev mina hästar med tokiga av när den flyger och stannar i luften och lägger ägg på deras kropp då brukar de springa runt i galopp.
men ring veterinären genast för tänk om det är något i kroppen på dem det låter inte alls bra