Sv: Snack & Uppdateringstråd nr17
här händer det massor....
Fáfnir blev såld.. *Tilda* fick an att köpa honom.. och är så glad för att det var hon som köpte han

så nu kan man följa bå

de han och Draken.. dessutom bor dom nära
nu har jag haft semester i 17 dagar, och dom har jag tillbringat på Island, så nu åker jag hem idag och är super laddad inför en häst höst. Inte ridit någonting sedan i juni

Haft verkligen fullt upp med jobb i sommar... men nu skall Gríma och Nótt skos och sen är vi igång.
Beisla växer óch växer, hon är så vacker!! hon är verkligen något extra. skall bli spännande att se vad det blir av henne! pappa är Jór och mamma är mitt sto Raudhetta som e efter Ymir från Allemansängen. Hon är mkt lovande och vi siktar på visning nästa år.... så henne börjar vi sätta igång så fort Beisla elite mer självständig...
vackraste Ìsungur växer så det knakar.. Min lilla plutt har nu uppnått 130 cm strecket tjohoooo!
Han råkade ut för en skada för några veckor sedan, fick en spark vid ögat.. ingen vacker syn, antibiotika, ögondroppar o salvor.. va jätte orolig att han fårr skada på hornhinnnan.. vi kämpade o tog hand om han in i minsta detalj, o innan ja åkte på semestern fick vi doppen. ögat är räddat och det läcker topp bra!! vilken lycka =)))))
så här såg ögat ut
Hans hagkompis blev såld, så var lite desperat ett tag, hur skall ja få tag i en kompis till han på så kort varsel...???
som en räddare nöden fick jag nys om Baue, en stort fullblod som skulle slaktas för han inte höll som voltigehäst.. sagt o gjort. nu står Baue här. och han e så vacker

å världens största och snällaste kille=)
så.. dags för lite bilder =)
min raudhetta som 3 åring
min fina Beisla