Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Carla, hur går det för dig???
Second opinion är nog bra så att du känner att du gjort allt innan du eventuellt ger upp henne och slipper grubbla resten av livet om du verkligen gjorde allt du kunde. Som ni har kämpat... Imponerad över att du står ut. Jag tycker att de här tre-fyra veckorna med pyssel av Kná kring operationen med de komplikationer som blivit (kolik, feber, sår som spruckit upp) och alla jäkla bandagebyten, medicinering, boxvila och sjukhage samt fyra vändor till kliniken på tre veckor har varit tärande och detta ständiga tempande, jag tempade henne två-tre ggr om dagen i två veckor, veckan före 1g/dag och på sista tiden har jag tempat 1g/dag. Har säkert stoppat tempen i rumpan på henne 100ggr nu, ialla fall känns det så. Men Å-t-t-a månader sjukvård med oviss utgång. Det är länge det. men vad gör man inte för sin häst.Nu är veterinärerna oroliga att hon har fått artros i kotleden pga all den onormala belastning den har fått stå ut med under 8 (!!) månaders konvalescens och boxvila, då tar resan slut ganska omedelbart.
Oj, är den där bara ett år gammal!? Väldigt välväxt får jag säga, grattis
Min dag var bra - fram till pappa ringde och sa; Du har inte längre någon farmor, hon sover nu...
SÅ har min dag varit.. Min älskade farmor... :'(