Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tråkigt!! Jag rekommenderar ni också gör UL på gaffelbanden också och det kan vara så hon kan vara sned i bäckenet, kan vara svårt se men det bör en veterinär kunna känna hoppas jag? Hovstatus (verkning) bör också kolla, kolla allt som bara går!! Vilken klinik åker ni till??
Hnokki är en sådan sagohäst!
Det låter som något vi skall ha...Vill hitta den verkligen perfekta hästen för mamma, det skall vara något hon kan utvecklas på och som hon kan ha kvar "för alltid". Vart finns hästen du menar?
Det låter som något vi skall ha...Vill hitta den verkligen perfekta hästen för mamma, det skall vara något hon kan utvecklas på och som hon kan ha kvar "för alltid". Vart finns hästen du menar?
Niela: 16 är nog nått år för gammalt, men skall se om jag kan hitta annonsen
jag såg ett sto ute på annons 16 år gammal och verkade sjukt fin påminde mkt om dalla trode först det var hon. Hade jag haft pengarna hade jag köpt henne på sturt! Hon kan nog lära en ett och annat pånågra år bara=) Sånna där läromästere säljs ytterst sällan fär får man tag på en håller man dom hårt=)