Sv: Snack och alltiallotråden!
Fint det blir men vet du vad, ni ska nog sätta plank på insidan med för det där håller kanske inte för en spark
ni sätter likadant på insidan sedan en "planka" kan inte fackspråket haha, överst så att inget smuts kommer ner, men då blir det sparksäkert och snyggt + ja säker för hästarna för de lär ju stå och gnaga om inte annat på de bjälkarna på insidan.
har ni inackorderade med?
hade ni 5-6hektar mark eller hur stort var ert fina ställe, trivs ni bra?
har din sambo samma intresse eller något annat med?
Måste fråga med vad det var du jobbade med, hade för mig du jobbade natt och intensivt en period sen ledigt mkt eller hur var det?
Knapplån
Va många det är som går på kurser nu! Jag blir inte farligt avundsjuk!
Själv så har jag nästan bara pysslat i stallet. Målade en griffeltavla, laserat fönster och snickrat på boxarna!
![]()
Här från insidan. Tyvärr blir ramen på insidan, det gillar jag inte alls och har protesterat från första början. Blev nerröstad dock, det är tydligen snyggare att ha slät utsidan, än vad det är hästsäkert med slät insida.
![]()
Utifrån...
Vad tycker ni, skall det bara oljas eller skall jag lasera lite mörkare? (jag gillar mörka träslag).
Jag skall försöka få laddat upp filmen på kveikja på Youtube idag så får ni se en liten köttbulle tölta...
Fint det blir men vet du vad, ni ska nog sätta plank på insidan med för det där håller kanske inte för en spark
har ni inackorderade med?
hade ni 5-6hektar mark eller hur stort var ert fina ställe, trivs ni bra?
har din sambo samma intresse eller något annat med?
Måste fråga med vad det var du jobbade med, hade för mig du jobbade natt och intensivt en period sen ledigt mkt eller hur var det?