Lyan
Trådstartare
Vi har ett helt gäng idioter här i stan som tycker att det är skitkul att gasa upp både a-traktorer, bilar och motorcyklar tills det baktänder rejält och gärna flera gånger i rad. Poppy är livrädd för smällar och det har nu börjat bli svårt att gå promenader för nu har hon börjat bli rädd så fort en motor gasar kraftigt och förväntar sig ännu fler smällar. Sist det smällde rejält så kom hon och försökte klättra upp för mitt ben och hon vill aldrig sitta i famnen i vanliga fall. När jag satte ned henne så ville hon bara gå kortaste vägen hem. Smäller det bara lågt så brukar hon lugna sig lite efter ett tag och fortsätta promenaden, men det märks att hon inte är avslappnad.
Finns det ens något att göra? Hon tar inte godis alls när hon är stressad och leksaker är bara att glömma. Hon lugnar sig lite när jag pratar med henne, men hon är fortfarande rädd
Finns det ens något att göra? Hon tar inte godis alls när hon är stressad och leksaker är bara att glömma. Hon lugnar sig lite när jag pratar med henne, men hon är fortfarande rädd