Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vilken bog skulle in?
De ska ligga intill- ramen
då är vi ense- för en gångs skull
Hittar man den böjningen via sitsen uppsuttet så är det väl "bara" att peka ut färdriktningen med vikten och är hästen smidig nog så bär det av ditåt!
Håller om hemskt lite på mina då de har väldans lätt för att ingå symbios med tryck och gärna stöttar sig mot det som erbjuds,.
Lätt lätt och inverkan då det behövs kör jag med.
he, fick en ögonöppnare om hästars lyhördhet då de "lossnar" mentalt o fysiskt.
Druliga unghästen, riden några gånger, gick iväg från voltspåret i öppna på den öppna delen av volten och jag funderade på varför han valde den jobbigare mer snöiga vägen i stället för att följa det upptrampade voltspåret, dit jag tänkte mig att vi skulle.
insåg att jag formgivit med innerlåret längs voltens stängda del och satt kvar med "sluten" innerhöft. Vilket gjorde att snälla pålle svarade sidvärts och gled iväg i öppna på långsidan tills jag kom på mig o öppnade upp inåt. Hände kanske tre gånger.
Hade lika gärna kunnat börja dra i innertygeln o "svängt" den oskolade hästen o tänkt att han inte fattade så väl.. Fina grabben!
Böjningen "hittar" man inte bara utan reglerar men då behövs alla delar, så att säga.
delvis KL
Ingen som flyttar bogarna mellan tyglarna?
Alltså med tygelns tryck mot halsen.
Det har jag uppfattat som en väsentlig hjälp för
AR-ryttare??