Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste fundera jag oxå..
jag lägger mer vikt i inner stigbygel för att betona färdriktningen, och böjer för sitsen.
_böjer, aktiverar ytter bak och leder väg med innerskänkel, som då i extremfallet kan lätta helt från hästen och bara bli långt.
Med det tänket öppnas innersidan upp och hästen får plats att fylla ut, och flyttar sig då i sluta o följer upp "glappet" jag skapar på insidan.
tror jag.. Känns rätt iaf. Så länge de kan svara för små hjälper o inte behöver förstärkas en massa, då blir det genast mer komplicerat!!
Att vara MED i skolan är en sak, men man får inte hänga inåt- som jag tycker din beskrivning låter som.
Man bör komma vidare i skolan o inte bara tänka böjning.
Det kan oxå bli för mkt tvärning så att den då hänger på inre bak- då kan den ej böja sig rätt o heller inte samla sig.
Ytterskänkeln är viktig- den med.
Hur tolkar du det som att hänga inåt? Hittar inget i beskrivningen som skulle tyda på det, var tvärtom en väldigt grov beskrivning!
tynga lite i innerstigbygeln eftersom tyngandet på inner är min grund- öppnahjälp (med diverse förstärkningar
Här hittade jag det
Vilken av bogarna
Innerskänkel håller om, ytterskänkel likaså. De inverkar så mycket som behövs,