F
Fredrik_
Sv: Skola munnen
Jag vet inte om jag upplever det så som du skriver faktiskt.
Och ibland är folk okunniga i bemärkelsen inte insatta
skojjar lite - Men där förstår jag vad du menar. faktiskt.
Sedan har väl varje människa sin sanning, eller sökande efter sanning/kunskap, och Monty Roberts måste ju tro på det han gör just nu.
Sedan är det ju stor skillnad att ha sin sanning för sig själv, eller pracka på andra sin sanning.
Det finns ju också användare som bara påpekar vad fel du har.
Jag tycker framförallt att det är roligt och intressant att lystna på andra även om man står enbit ifrån varandra tekniskt. Man har alltid ngt att lära av varandra, tycker det är tråkigt om en del inte orkar pga av allt gapflabbande.
Jag tycker de är en tillgång till min värld i alla fall. Egentligen tycker jag alla är en tillgång när vi diskuterar och inte gör en massa annat
kanske också belyser problematiken att kommunicera då en del sitter på "den sanna läran" - som dessutom är olika för många. Och värst blir det för dem som hårdnackat ska ha bekräftelse på att deras är den rätta och omvända de andra, oavsett..
..dessutom är de som inte förstår "okunniga"
som kronan på verket
Jag vet inte om jag upplever det så som du skriver faktiskt.
Och ibland är folk okunniga i bemärkelsen inte insatta
skojjar lite - Men där förstår jag vad du menar. faktiskt.
Sedan har väl varje människa sin sanning, eller sökande efter sanning/kunskap, och Monty Roberts måste ju tro på det han gör just nu.
Sedan är det ju stor skillnad att ha sin sanning för sig själv, eller pracka på andra sin sanning.
Det finns ju också användare som bara påpekar vad fel du har.
Jag tycker framförallt att det är roligt och intressant att lystna på andra även om man står enbit ifrån varandra tekniskt. Man har alltid ngt att lära av varandra, tycker det är tråkigt om en del inte orkar pga av allt gapflabbande.
Jag tycker de är en tillgång till min värld i alla fall. Egentligen tycker jag alla är en tillgång när vi diskuterar och inte gör en massa annat
Senast ändrad av en moderator: