Sv: Skola munnen
Jag har bara tävlat klubbtävlingar upp till LB på ridskolehästar-/ponnyer. Ganska många, men jag skulle inte klassat det som att "ha tävlat", nej.
Ni får givetvis utgå från att dessa "antaganden" blir mindre trovärdiga för att jag aldrig varit någon riktig tävlingsryttare, det är som sagt bara teorier och ingen allmän sanning.
Hoppas ni inte tycker att jag ratar tävlingsdressyr för att jag inte ser själva tävlandet som "konst"
Fast jag tycker DMs fråga är relevant, därför att du gör antaganden om tävlings dressyr, och har du då inte utövat tävlings dressyr själv så blir det svårt att tycka att du har belägg för dina påståenden. Ordet "dina erfarenheter" är ju inte ens applicerbart om du uttalar dig om tävlings dressyr utan att ha tävlat själv.
av samma anledning kommer jag inte med ngra påståenden om AR utan ställer frågor istället, då jag som sagt vet för lite om disciplinen.
Jag har bara tävlat klubbtävlingar upp till LB på ridskolehästar-/ponnyer. Ganska många, men jag skulle inte klassat det som att "ha tävlat", nej.
Ni får givetvis utgå från att dessa "antaganden" blir mindre trovärdiga för att jag aldrig varit någon riktig tävlingsryttare, det är som sagt bara teorier och ingen allmän sanning.
Hoppas ni inte tycker att jag ratar tävlingsdressyr för att jag inte ser själva tävlandet som "konst"