S
Syrsa
Sv: Ska vi ha en hund??
Hehe, Tack! Jag är ju frälst i rasen, och tror ni att ni passar tillsammans med en så är det ju jätteroligt! =)
Hur många timmar talar vi om, halvdagarna, hur många timmar blir det som hunden blir ensam? Eller var det dagmatte som gällde då? Efter sommarlovet, hur många timmar?
Jag tror det kommer att gå bra, men mer än sex timmar efter sommarlovet ska hunden inte behöva vara själv. Han/hon vill ju ha sin flock!
/Syrsa
Jag skulle ju kunna klara att vara ledig halvdagar mina dagveckor åtminstone fram till sommaren. Sen har ju barnen sommarlov så då är det ju inget problem. Sen börjar de ju i höst igen och då är valpen i så fall 8 månader. Så det blir ju ingen jätteliten hund som blir lämnad då i så fall. Tål att tänka på,
Tack för ditt stöd Syrsa, tänk vad du fick mig att börja planera en massa med raser och annat![]()
Hehe, Tack! Jag är ju frälst i rasen, och tror ni att ni passar tillsammans med en så är det ju jätteroligt! =)
Hur många timmar talar vi om, halvdagarna, hur många timmar blir det som hunden blir ensam? Eller var det dagmatte som gällde då? Efter sommarlovet, hur många timmar?
Jag tror det kommer att gå bra, men mer än sex timmar efter sommarlovet ska hunden inte behöva vara själv. Han/hon vill ju ha sin flock!
/Syrsa