Sv: Ska svanskappa tillåtas enligt dig?
Nu vet jag inte vilken tråd du menar, har nog inte läst den (eller så har jag läst den men inte lagt den på minnet) men sågandet av elitryttarna är ju ganska så återkommande i alla trådar som handlar om hur eliten rider.
Mvh
Tora
Ja, förmodligen uttalar sig många om saker de inte har hel koll på. Det vore väl ingen chock direkt. Jag tycker heller inte att man sågar en ryttare totalt bara för att man påpekar ett fel den gjort. Det är ju helheten som gör en stor ryttare. Vi andra kanske blir bra på en del saker. Men en riktigt bra ryttare fixar många fler saker.m Och det finns många saker här i världen som man inte riktigt kan förstå fullt och fast förräns man själv varit där. Oftast sånna saker som har med känslor att göra. Och ridning hadlar ju en del om känsla.
Det finns dock säkerligen en hel del som gör bättre piaff än på bilden i senaste sågningen. Dessutom sågades ju just ögonblicksbilden. Och inte hela ryttarens ridning eller kunnande. Säkerligen hade ryttaren själv valt en annan bild. Eller satt annan rubrik. Han kan nog prestera mkt bättre än så.
Det tycker jag säger sig självt.
Nu vet jag inte vilken tråd du menar, har nog inte läst den (eller så har jag läst den men inte lagt den på minnet) men sågandet av elitryttarna är ju ganska så återkommande i alla trådar som handlar om hur eliten rider.
Mvh
Tora