Ska svanskappa tillåtas enligt dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ska svanskappa tillåtas enligt dig?

Det är väl ingen person som jag namngivit som fortfarande diskuteras?

Att, som jag gjorde, nämna namn på en person som själv skrivit insändare i Ridsport precis i början av tråden, är det förbjudet, dessutom har jag inte pratat illa om denne, tvärtom?

För övrigt, om jag inte fattade det hela fel efter diskussion för ett tag sedan i en annan tråd med moderatorer får personer namnges vid vissa fall.

Ex så diskuteras Roynes tävla OS eller inte nu i en tråd. Briney och hennes liv diskuterades hej vilt för ett tag sedan i rena spekulationer.

Och om inte jag fattat det hela fel får personer namnges vid offentliga domar ex dömda rättegångsfall och fall hos allmänna reklamationsnämden, som exempel.

Sv: Ska svanskappa tillåtas enligt dig?

*kl*
Nu stänger jag den här tråden eftersom inläggen nu är nere på småbarnsnivå...

/B_A_L, moderator.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
4 273
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 051
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Svar
0
· Visningar
680
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har för mig att jag tidigare har skrivit lite om mina funderingar kring ridning och teknik, men just nu kan jag inte hitta tillbaks...
Svar
0
· Visningar
532
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka