Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skitsnygg!!! Kommer bli ännu snyggare när den är färdig! Jag kanske ska ta ett kort på min hemmasydda, den är också skitsnygg fast axelbanden hamnade på lite fel plats.
Vad gulligt med namn. Jag älskar mönstret. Jag testade min häromdagen men han sitter inge bra i den. Är Sam för liten kanske? Han är ju bara 14 veckor.
Ja, jag skulle nog tror att han är lite för liten än, min började sitta i sin nu som 5 månaders, och det är egentligen nu som 7månaders han sitter riktigt bra tycker jag!
Fast man kan säkert sy en babyinsats, som i Manducan, för att få bättre sits i den
Jag måste bara fråga, är det inte tungt att bära honom så hela tiden? Jag tycker att börjar bli ganska tungt att konka runt på min snart 8 månader gamla kille.
Här är mönstret till den jag gjorde, fast jag gjorde den rak i överkant i stället för rundad, och så tror jag att min är något smalare än vad det står i mönstret.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kläder & Bli fin Jag vet att jag haft en flaska Rain för många år sedan men sålde den då jag inte var så förtjust, minns dock inte hur den luktar. Det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.