Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns väl inget som säger att vi inte kan ha en man i trådenSäkert fel tråd, men om det är nån tjej som vill prata lite så hör gärna av er till mig
Saknar att ha hästar!!
Uppdatera var det ja!Puttar upp lite. People uppdatera!!!!![]()
Min min front händer det inte så mycket just nuFörra månaden var jag i stockholm en helg och träffade myskillen och passade på att umgås med lite vänner. Kändes såå bra efter den helgen! Träffade honom nån vecka senare hos honom, väldigt trevligt så att säga
Men nu har vi knappt pratat. Tror vi prioriterar lite olika saker i livet och jag känner att jag inte riktigt orkar lägga energi på nått som ändå inte kommer bli bra i längden. Typ han har semester 3 v och sitter bara hemma med sina polare och dricker öl............ Kul liksom.
Sen så verkar han inte riktigt över sitt ex så ja...
Pratar lite med killar via badoo men är inte så lätt att hitta nån vettig i närheten![]()
Vilka krav du har! Han ska både vara vettig och finnas i närheten...Pratar lite med killar via badoo men är inte så lätt att hitta nån vettig i närheten![]()
Nu vet jag inte om mina tankar har någon betydelse i sammanhanget egentligen, och när det gäller kärlek finns det väl nästan mer undantag än regler, men min erfarenhet säger att det ofta är så det är. Kommer man från "inte så seriösa förhållanden" (tänker då varianten där det visade sig inte extremt starka känslor, t.ex), har jag fått uppfattningen att man lättare fattar tycke för någon. Man är helt enkelt inte bekväm eller van vid singellivet och saknar något, och när man då stöter på det som man upplever saknas så brukar det räcka med "okej" för att det ska kännas bra.Hej igen alla!
Jag hade egentligen inte tänkt gå in i den här tråden igen trots att jag blivit singel. Jag och A delade på oss för några veckor sen pga hans jobb. Det var jobbigt såklart men det var så han kände. Jag bröt ihop men typ två dagar senare var jag okej igen, så kanske var jag inte så intresserad av honom som jag trodde.
Iallafall. Planen var liksom att nu ska jag bara vara singel. Leva mitt eget liv, jobba med mig själv och bara fokusera på MIG. Jag har flyttat och allt känns så bra!
Men så i helgen började helt enkelt sexdriften göra sig påmind så jag tänkte "Vad fan! Kanske kan hitta någon på Badoo som kan hjälpa mig med det".
Det slutade med att jag började prata med en kille och vi pratade hela söndagen, sen ringde han på kvällen och vi låg och pratade i telefon till kl 4 på morgonen!!Det kändes som att vi hade känt varandra alltid! Så jag åkte dit igår och det var hur trevligt och mysigt som helst!! (Och typ det bästa sexet jag haft i hela mitt liv..!
)
Känner lite såhär att Vad fan håller jag på med?! Det var ju definitivt inte planen! Men samtidigt känns det ju jättedumt att inte träffa honom mer pga att det bryter mot någon slags plan jag har..! Han kanske är The One?![]()
Nu vet jag inte om mina tankar har någon betydelse i sammanhanget egentligen, och när det gäller kärlek finns det väl nästan mer undantag än regler, men min erfarenhet säger att det ofta är så det är. Kommer man från "inte så seriösa förhållanden" (tänker då varianten där det visade sig inte extremt starka känslor, t.ex), har jag fått uppfattningen att man lättare fattar tycke för någon. Man är helt enkelt inte bekväm eller van vid singellivet och saknar något, och när man då stöter på det som man upplever saknas så brukar det räcka med "okej" för att det ska kännas bra.
Har man varit singel en längre tid är man oftast väldigt bekväm med sig själv och bekväm med sitt liv och då släpper man inte in vem som helst i det, jag tror helt enkelt man blir mer kräsen för att man vet vad man vill ha och inte släpper in något som faktiskt inte passar in i det man redan har.
@GardenAngel det blir ofta så när en säger att "nu ska jag bara vara singel"att jag varit mer eller mindre nöjd singel i 8 år beror på att alla potentiella objekt visat sig antingen vara idioter eller riktiga rövhål. (Varav en klagade på att hästen tog så mycket tid).
Jag var singel de första 22 åren av mitt liv och var rättså nöjd med detså tanken på att vara singel en längre tid nu kändes bra. (Jag är ju bara 24
) Jag "behöver" ingen man. Men sen när en trygg, händig rockabillykille som rider och har jobbat med hundar dyker upp så känner jag att han kanske skulle kunna tillföra bra saker till mitt liv
![]()
Men vänta här ett tag.. Det var ju den killen jag skulle ja!Kan du inte typ dubblera honom så kan jag få den ena ?
KL
Men jag har visst råkat få en dejt om två helger, skulle också bara vara singel och prata lite... Han lyssnar på bra musik (sabaton, volbeat, rammstein..), har två katter, jobbar med nått som innebär att han har snickarbrallor på sig (inte riktigt listat ut vad än), har eget hus (!), och verkar allmänt stå med båda fötterna på jorden. Däremot bor han 1,5h bort men egentligen så gör det inte så mycket för min del, jag jobbar så mycket just nu att jag inte riktigt orkar ses hela tiden... Jaja, får se vad detta blir
![]()
Oh ja tackHaha! Han kanske har en kompis?![]()