Singeltråden no. 57

Okej så efter några dagars pratade så kommer första... Funderingen?

Snapar fram och tillbaka, pratar om lite alltmöjligt. Han säger att han ska duscha, skickar en bild i utan tröja. Snygg, javisst men jag bryr mig inte direkt eftersom jag inte är ett dugg intresserad av nått som innebär att skicka avklädda bilder till varandra. Svarar lite svävande att han är snygg. Gör ingen grej av det... nästa dag ska han duscha igen på kvällen, får tillslut en nakenbild när han håller för paketet "nu visar jag inget mer ;) om du inte vill förstårs :*" . Känner mest.. Wtf? Jag har inte bett om nån bild övh och uppmuntrar inget, skickar ingenting tillbaka heller? Fjortisvarning på en 25åring.

Orkar inte.:mad:
Haha jag är precis nybliven singel eller ja för 2 veckor sen och ögnade igenom tråden. Detta är så skönt att läsa så de inre bara är jag som har kontakt med sådana killar
Innan jag träffade mitt ex fick jag kontakt med en rätt trevlig kille. Han ville ses och jag var inte helt säker så drog ut lite på de och de var väl tur för de han försökte "locka " med för att få oss att träffas. (Måste tillägga att han sa hela tiden att han var ute efter något seriöst) var bilder på honom och dem flesta var heöt utan kläder och för de mesta såg man hela paketet och han skickade tom film när han hade kul själv eller vad man ska säga
Så jag var väldigt glad att jag var lie osäker för herregud tänk vad som kanske hänt om vi sågs :nailbiting:

Haha jag är precis nybliven singel eller ja för 2 veckor sen och ögnade igenom tråden. Detta är så skönt att läsa så de inre bara är jag som har kontakt med sådana killar
Innan jag träffade mitt ex fick jag kontakt med en rätt trevlig kille. Han ville ses och jag var inte helt säker så drog ut lite på de och de var väl tur för de han försökte "locka " med för att få oss att träffas. (Måste tillägga att han sa hela tiden att han var ute efter något seriöst) var bilder på honom och dem flesta var heöt utan kläder och för de mesta såg man hela paketet och han skickade tom film när han hade kul själv eller vad man ska säga
Så jag var väldigt glad att jag var lie osäker för herregud tänk vad som kanske hänt om vi sågs :nailbiting:
Men oj vad obehagligt :eek: tycker det är ett jättekonstigt beteende att skicka sånt på sig själv, speciellt om man ska träffas? Fine om man bara är ute efter att ligga, men då borde man åtminstone kolla av den andras avsikter innan :confused: Fattar ingenting av killar, desto mer jag umgås med dom desto mindre förstår jag :rofl:

Men oj vad obehagligt :eek: tycker det är ett jättekonstigt beteende att skicka sånt på sig själv, speciellt om man ska träffas? Fine om man bara är ute efter att ligga, men då borde man åtminstone kolla av den andras avsikter innan :confused: Fattar ingenting av killar, desto mer jag umgås med dom desto mindre förstår jag :rofl:

Tjejer är inte heller så lätta att förstå sig på ibland kan jag meddela... dock stödjer jag inte att skicka nakenbilder det första man gör!! :D

Jag vill också bli en del av den här tråden nu... :o

Mest eftersom jag faktiskt typ halvhjärtat gör ett försök att lära känna nya personer. Har börjat med Tinder och snackat med en del folk, men det är så frustrerande eftersom jag inte vill vara med killar yngre än mig, och jag är 17. Problemet är att Tinder inte tillåter mig se folk som är 18 och över. :banghead:
Det är mest en mognadsfråga i mitt fall, jag orkar inte vara den mest mogna personen längre. Vill hitta någon på samma nivå som mig, men antar att jag får vänta ett halvår eller verkligen hoppas på något guldkorn. :angel:

Fick spontant besök igår av en kille som jag varit.. på g? med sen jag var 14 :angel: Blir typ tokig av att träffa honom? Är aldrig så velig, osäker och fullproppad med ångest som innan/efter att jag träffat honom.. Men det finns ingen som jag saknar, längtar och vill ha så mycket som honom :confused:

Vi har setts, det har känts bra.. Jag har kommit hem och freakat ur med ångest deluxe. Jag har slutat höra av mig, sårat honom, det går ett par veckor/månader/år och sen börjar det om. Jag har hunnit ha ett par förhållanden, han med men det slutar alltid med att vi börjar höras av igen. Det går inte att hålla sig ifrån varandra O_o Förstår inte hur han står ut med mig...

Men ja, han kom hit igår och vi rörde oss runt på stan ett par timmar. Fikade och snackade. Kände ångesten ligga under ytan men valde att trycka bort den och verkligen tänka på att det var ett helt kravlöst möte, bara vänner. Och det var jättetrevligt :D Vi rörde oss hem till mig sen, så han fick se hur jag bodde numera. Hälsade på mina hästar, tog en promenad med dom (unghästen som inte gillar särskilt många var from som ett lamm :eek:). Sen satt vi på bryggan, pratade om att det var fin solnedgång här, slutade med att vi åkte till mitt landställe 30 min bort och sov där :rofl: Han var ju rätt sugen så att säga, men hade ingen lust att vakna med ångest dagen efter så det blev inget mer än massa hångel. Hittills har jag varit fri från allt vad panikkänslor heter och uppskattar verkligen att vi sågs.:banana:

Vi får väl se vad det här leder till :p

Kommer troligtvis inte träffa honom igen förrän i oktober :( Båtpraktik hela september och sen skola på åland.. :turd:
Men du, oktober är ju inte så långt borta! Det är ju drygt en månad bara? Jag hade en jättetrevlig kväll med min nuvarande pojkvän i slutet av november och sedan träffades vi inte igen förrän i mitten av januari p.g.a resor och andra omständigheter, men se så bra det gick! Tappa inte hoppet utan satsa istället på att hålla igång en bra kontakt över t.ex. Facebook, WhatsApp och Skype så finns det alla möjligheter för att det kan bli något bra av det här tycker jag! :)

Jag är helt slut efter en vecka på medeltidsveckan. Så jäkla mycket ögongodis!! Förstår verkligen inte vart alla de snygga karlarna hänger resterande tiden av året, tydligen inte i Visby i alla fall :cautious: Har gått runt och varit mest "high on life" efter att fått en kram av en av de snyggaste karlarna på denna jord och trotts att han är medlem i ett av de mer kända banden som spelar under veckan så vågade jag skriva till honom på Facebook idag, dock är det väll egentligen ingenting att "satsa på" då jag varken vet hur gammal han är, om han är singel eller är lagd åt "mitt" håll. Dessutom bor han i Schweiz vilket krånglar till det ännu mer, haha :angel:

Efter att ha tänkt på karln varenda dag sedan MTV och blivit pushad av mina vänner så skickade jag en vän-förfrågan på FB för några minuter sedan. Må det bära eller brista... #YOLO #Swag eller nått sådant..

Okej, speed-dating uppdatering! (en vecka senare än lovat)

Sjuuukt ostrukturerat och mycket folk är inte en bra kombo. Men det var riktigt roligt och jag träffade en hel del folk som jag snackade mer med under veckan (bara vänner, hittade inga potentiella love-interests, var inte ute efter det heller vad min mor än må tro).

Vi satt i två långa rader i en stor ladugårdsliknande byggnad med kass akustik så att kunna höra vad personen mitt emot sa var en sport i sig, var duktigt hes när speed-datingen var över. Vi fick förbestämda frågor som skulle skickas åt ena eller andra hållet när vi bytte person, några av mina favoriter var "Will you come to my naked party in the forest?" "Will you ever have babies (intentionally)?" och "If you were a fruit, what would you be and why?". Utöver vissa intressanta svar så var vi inte många tjejer som gillade systemet med förbestämda frågor.

Blev så trött och förbannad på båt-killen. Vi pratade lite lätt, jag skrev något i stil med "hade varit mysigt med filmsällskap" och han svarar med en bild på sig och en tjej "har redan mitt". Dra åt helvete kände jag och har inte pratat med honom sen dess. Kändes skitbra att vi inte gjorde nått mer än att hångla lite, eftersom han tydligen bara kom för ett ligg :mad: Känns som att han ville hämnas eller nått för att jag varit dum? :rofl: Jaja.

Var på en fest förra helgen, träffade en kille där som jag pratat lite med tidigare när jag tsm med hans ena polare.. Han är sjukt gullig, har smsat lite grann så får se om man kan lyckas lägga in en stöt där :p

Tankar såhär en fredagskväll då jag är lite extra sentimental efter att ha sett en Sam Smith-konsert på TV...

Det har gått 9 månader och jag känner liksom att jag kommer aldrig mer att vara riktigt olycklig igen, för jag kommer alltid att ha honom. Och han gör mig så lycklig, ger mig så mycket och lyfter upp mig så till den milda grad att jag på något sätt vet att det aldrig kan bli riktigt dåligt så länge han finns där. Så länge han finns där så finns det en outtömlig källa av kärlek, stöd, hjälp och positivitet; saker som kan bära mig igenom det mesta.

Förmodligen är det naivt tänkt av mig, förmodligen är det fullständigt orealistiskt och förmodligen kommer verkligheten att springa i kapp mig och bevisa mig fel flertalet gånger, så att det bara smäller om det. Men just nu, just i den här stunden, så tänker jag bara njuta av den här tanken, känslan, kärleken. Jag är så fruktansvärt lycklig, så fruktansvärt kär, så fruktansvärt fylld av liv och av hopp.

Eeeh, hur länge är man nykär egentligen? :D

Jag måste bara dela med mig av detta då jag nästan dör av skratt när jag tänker på det!

*Träffar några killar som är nya på skolan*
- Men XX hur gammal är du egentligen?
- Gissa (svarar jag)
- Hm... 26 tror jag!
- Nja, inte riktigt, så gammal är jag inte.
- Ja för alltså.. Du har ju hyn som någon som är yngre, men pondusen som någon som är äldre.. Och dessutom har du grymt snyggt hår!

Där står jag med håret på ända efter att ha varit ute i halv storm ett par timmar och dör nästan av skratt :o:D

Har varit singel i ett halvår ju :eek: Verkar inte bli nån ändring på det, men vafan... Jag vill ju bara ha nån att kramas lite med.. :meh:

@Gotthard känner igen mig otroligt mycket i sista delen… Speciellt nu när det börjar bli höst, då är det härligt att ha någon att mysa med. Min CB jobbar typ konstant så hinner aldrig träffa honom längre, men han har varit bra att ha tidigare när mys-suget slagit till (lär aldrig bli mer än mys med honom, förutom när han är full för då kysser han allt och alla).

@Gotthard känner igen mig otroligt mycket i sista delen… Speciellt nu när det börjar bli höst, då är det härligt att ha någon att mysa med. Min CB jobbar typ konstant så hinner aldrig träffa honom längre, men han har varit bra att ha tidigare när mys-suget slagit till (lär aldrig bli mer än mys med honom, förutom när han är full för då kysser han allt och alla).

Ja jag känner att det räcker ganska långt med bara mys-biten, bara ha nån att kolla på film med och ligga i knäet på ungefär :p

Har en killkompis som är jättekär i mig, trevlig, ser bra ut osv men som är 2 år yngre. Jag skulle lätt kunna utnyttja honom till att gosa lite med men vill inte såra honom.. Är lite väl elakt när jag detsutom försöker haffa hans bästa kompis :o

Ja jag känner att det räcker ganska långt med bara mys-biten, bara ha nån att kolla på film med och ligga i knäet på ungefär :p

Har en killkompis som är jättekär i mig, trevlig, ser bra ut osv men som är 2 år yngre. Jag skulle lätt kunna utnyttja honom till att gosa lite med men vill inte såra honom.. Är lite väl elakt när jag detsutom försöker haffa hans bästa kompis :o
Jag har klarat mig i några år med bara mys-biten. Hade en CB som blev kär i mig efter ett tag, det var inte alls kul så avråder från det, speciellt om du försöker haffa hans kompis. Fördelen med min nuvarande CB är att han och jag många gånger kommenterar samma killar när vi kollar film ;)

Jag har klarat mig i några år med bara mys-biten. Hade en CB som blev kär i mig efter ett tag, det var inte alls kul så avråder från det, speciellt om du försöker haffa hans kompis. Fördelen med min nuvarande CB är att han och jag många gånger kommenterar samma killar när vi kollar film ;)

Måste fråga; CB, vad betyder det?

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 563
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 709
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 306
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 655

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka