Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jag är precis nybliven singel eller ja för 2 veckor sen och ögnade igenom tråden. Detta är så skönt att läsa så de inre bara är jag som har kontakt med sådana killarOkej så efter några dagars pratade så kommer första... Funderingen?
Snapar fram och tillbaka, pratar om lite alltmöjligt. Han säger att han ska duscha, skickar en bild i utan tröja. Snygg, javisst men jag bryr mig inte direkt eftersom jag inte är ett dugg intresserad av nått som innebär att skicka avklädda bilder till varandra. Svarar lite svävande att han är snygg. Gör ingen grej av det... nästa dag ska han duscha igen på kvällen, får tillslut en nakenbild när han håller för paketet "nu visar jag inget merom du inte vill förstårs :*" . Känner mest.. Wtf? Jag har inte bett om nån bild övh och uppmuntrar inget, skickar ingenting tillbaka heller? Fjortisvarning på en 25åring.
Orkar inte.![]()
Men oj vad obehagligtHaha jag är precis nybliven singel eller ja för 2 veckor sen och ögnade igenom tråden. Detta är så skönt att läsa så de inre bara är jag som har kontakt med sådana killar
Innan jag träffade mitt ex fick jag kontakt med en rätt trevlig kille. Han ville ses och jag var inte helt säker så drog ut lite på de och de var väl tur för de han försökte "locka " med för att få oss att träffas. (Måste tillägga att han sa hela tiden att han var ute efter något seriöst) var bilder på honom och dem flesta var heöt utan kläder och för de mesta såg man hela paketet och han skickade tom film när han hade kul själv eller vad man ska säga
Så jag var väldigt glad att jag var lie osäker för herregud tänk vad som kanske hänt om vi sågs![]()
Men oj vad obehagligttycker det är ett jättekonstigt beteende att skicka sånt på sig själv, speciellt om man ska träffas? Fine om man bara är ute efter att ligga, men då borde man åtminstone kolla av den andras avsikter innan
Fattar ingenting av killar, desto mer jag umgås med dom desto mindre förstår jag
![]()
Men du, oktober är ju inte så långt borta! Det är ju drygt en månad bara? Jag hade en jättetrevlig kväll med min nuvarande pojkvän i slutet av november och sedan träffades vi inte igen förrän i mitten av januari p.g.a resor och andra omständigheter, men se så bra det gick! Tappa inte hoppet utan satsa istället på att hålla igång en bra kontakt över t.ex. Facebook, WhatsApp och Skype så finns det alla möjligheter för att det kan bli något bra av det här tycker jag!Kommer troligtvis inte träffa honom igen förrän i oktoberBåtpraktik hela september och sen skola på åland..
![]()
Jag är helt slut efter en vecka på medeltidsveckan. Så jäkla mycket ögongodis!! Förstår verkligen inte vart alla de snygga karlarna hänger resterande tiden av året, tydligen inte i Visby i alla fallHar gått runt och varit mest "high on life" efter att fått en kram av en av de snyggaste karlarna på denna jord och trotts att han är medlem i ett av de mer kända banden som spelar under veckan så vågade jag skriva till honom på Facebook idag, dock är det väll egentligen ingenting att "satsa på" då jag varken vet hur gammal han är, om han är singel eller är lagd åt "mitt" håll. Dessutom bor han i Schweiz vilket krånglar till det ännu mer, haha
![]()
Men tjejer är inte lätta att förstå sig på, vi tjejer konfunderar varandra jämtTjejer är inte heller så lätta att förstå sig på ibland kan jag meddela... dock stödjer jag inte att skicka nakenbilder det första man gör!!![]()
@Gotthard känner igen mig otroligt mycket i sista delen… Speciellt nu när det börjar bli höst, då är det härligt att ha någon att mysa med. Min CB jobbar typ konstant så hinner aldrig träffa honom längre, men han har varit bra att ha tidigare när mys-suget slagit till (lär aldrig bli mer än mys med honom, förutom när han är full för då kysser han allt och alla).
Jag har klarat mig i några år med bara mys-biten. Hade en CB som blev kär i mig efter ett tag, det var inte alls kul så avråder från det, speciellt om du försöker haffa hans kompis. Fördelen med min nuvarande CB är att han och jag många gånger kommenterar samma killar när vi kollar filmJa jag känner att det räcker ganska långt med bara mys-biten, bara ha nån att kolla på film med och ligga i knäet på ungefär
Har en killkompis som är jättekär i mig, trevlig, ser bra ut osv men som är 2 år yngre. Jag skulle lätt kunna utnyttja honom till att gosa lite med men vill inte såra honom.. Är lite väl elakt när jag detsutom försöker haffa hans bästa kompis![]()
Jag har klarat mig i några år med bara mys-biten. Hade en CB som blev kär i mig efter ett tag, det var inte alls kul så avråder från det, speciellt om du försöker haffa hans kompis. Fördelen med min nuvarande CB är att han och jag många gånger kommenterar samma killar när vi kollar film![]()
Cuddle Buddy. Mys-kompis typMåste fråga; CB, vad betyder det?