Singeltråden no. 57

Alltså jag är rätt intresserad av av handymannen men vet inte riktigt hur stort intresse det finns tillbaka?

Han sa ju att jag skue få åka med en sväng i hans bil men har inte hört något mer om det.. Han svarar såfort jag skriver något men har inte tagit något eget initsiativ till att höra av sig på ett par dagar..

Känner mig lite väl intensiv som vill höra något från personen gärna nån gång per dag.. Hur ofta har ni kontakt med en person av intresse?? O_o

Jag kan tycka att det är bra att ta det lite lugnt, så man inte pressar den andre personen... det kan få motsatt effekt. Sen vet jag precis hur du känner, för jag är likadan när jag är intresserad av nån och blir lätt ivrig :)

@Gotthard secondar. Om jag får för starka vibbar av nån är det lätt att dra mig undan. Dock alltid svårt att säga om nån är intresserad eller ej baserat på hur mycket de pratar med en, ibland är de kanske inte det men finns en miljon anledningar till att de kan vara dåliga på att höra av sig O_o

@Marcus @viriel Jag är likadan med att dra mig undan om det blir för mycket, så har verrkligen försökt att inte vara för på.. Kanske har varit för lite på istället :rofl:

Jaja! Ska skriva nått i stil med "om du känner för att ses någon kväll så kan du ju säga till" :idea: Visar att jag har intresse men låter bollen ligga hos honom.. Eller vad tror ni? :D

@Marcus @viriel Jag är likadan med att dra mig undan om det blir för mycket, så har verrkligen försökt att inte vara för på.. Kanske har varit för lite på istället :rofl:

Jaja! Ska skriva nått i stil med "om du känner för att ses någon kväll så kan du ju säga till" :idea: Visar att jag har intresse men låter bollen ligga hos honom.. Eller vad tror ni? :D

Hmm svårt... jag vet ju inte hur era konversationer sett ut innan :) Eller så skriver du bara "Nu är det väl snart dags för den där bilturen som du lovade mig?" eller nåt liknande :)

Hmm svårt... jag vet ju inte hur era konversationer sett ut innan :) Eller så skriver du bara "Nu är det väl snart dags för den där bilturen som du lovade mig?" eller nåt liknande :)
Jadu, lite "vad gör du" ungefär. Tror inte han är så pratig via telefon, men jag är väl lite så att jag tycker att man hittar saker att prata om om man är tillräckligt intresserad :cautious: Jobbigt när alla inte är likadana :angel: Smart! Den kör jag på :D

Jadu, lite "vad gör du" ungefär. Tror inte han är så pratig via telefon, men jag är väl lite så att jag tycker att man hittar saker att prata om om man är tillräckligt intresserad :cautious: Jobbigt när alla inte är likadana :angel: Smart! Den kör jag på :D

Ni pratar på telefon iallafall, det är ju bra! :) Trodde kanske ni messade lite bara :D

Jag skulle frågat om han ville ses bara. Det där blir enligt mig något halvmesigt försök till att han ska ta initiativ, vilket han ju uppenbarligen inte gjort hittills.

Våga fråga honom rätt ut tycker jag, då får du snabbt reda på om han är intresserad eller inte. Inget flummigt utan "vill du göra X på torsdag kl Y?", så får du ett ja eller nej.
Får du ett nej så bör han föreslå en annan dag om han är intresserad.

Lycka till :)

Kom nyss hem :D:D:D (måste såklart in på buke och skvallra på en gång)

Frågade lite oskyldigt vad han gjorde så smsade vi lite fram och tillbaka ett tag, skrev sen "vill du ses nån kväll btw?".. slutade med att han kom och hämtade mig halv tio och så var vi ute i ca 1 och en halv timme :D:D Så himla trevlig! och snygg :angel: Ska dansa ner i säng och hoppas på att vi ses nått mer i veckan. Tack för pepp hörrni :D

Kom nyss hem :D:D:D (måste såklart in på buke och skvallra på en gång)

Frågade lite oskyldigt vad han gjorde så smsade vi lite fram och tillbaka ett tag, skrev sen "vill du ses nån kväll btw?".. slutade med att han kom och hämtade mig halv tio och så var vi ute i ca 1 och en halv timme :D:D Så himla trevlig! och snygg :angel: Ska dansa ner i säng och hoppas på att vi ses nått mer i veckan. Tack för pepp hörrni :D
Vad roligt!! Håller tummarna för dig! :)

Vad är det egentligen som gör att ni blir intresserade av någon? Jag började tänka på det för någon dag sedan när jag stötte på en som jag inte tyckte var sådär jätte fysiskt attraktiv (aka "helt okej") och som dessutom efter lite internet research *harkel* upptäckte var ett par år äldre än min mor :eek:. Men ändå är jag så sjukt attraherad av människan. Han har hittat sitt kall här i livet, lever av det han älskar att göra (hantverksmänniska), är kreativ, kan bygga hus etc etc. Jag känner att jag där är mer attraherad av gnistan i hans ögon när han pratar om sitt hantverk och hans liv än kanske det fysiska (och så var det det här med åldern :angel:).
Förstår ni hur jag tänker? Pratar jag helt i nattmössan?
Att han inte var sisådär tjugo år yngre.. Minst:o

Längtar längtar läängtar tills i helgen när vi ska ses :love: ibland får jag försmak på hur kär jag skulle kunna bli i honom, vet inte hur jag ska hanteraaa det!!

Det firades lite Tedelmid under gårdagen så då var jag självklart ute på galej ;) Fick några positiva kommentarer om min outfit, av en okänd man fick jag många komplimanger (bland annat om hur otroligt bra jag passade i mina glasögon, eller som han sa "du passar verkligen dina glasögon" :D), ett av mina "span" satt bredvid mig/kom och satt sig bredvid mig flertalet gånger under kvällen, satt och pratade med en annan pöjk jag aldrig träffat innan.. Ja det hände massor, eller ja inte något värre än prat/sitta nära när man egentligen inte behöver det men jag fick mig en liten ego-boost :p

Alltså den här mannen :love: Var cruising igår kväll, åkte med honom och hans tjejkompis (han var noga med att säga att hon var barndomsvän och hade pojkvän). Blev så mysigt! Satt på gräset och kollade på snygga bilar, åkte en sväng, pizza på gräset och kolla mer bilar :D Runt ett släppte vi av hans tjejkompis hos sig, som btw var såå gullig och lik mig att vi hade kunnat vara systrar :eek: kom hem först vid 3, vi var ute och åkte i skogen, lyssnade på musik och pratade strunt :D Var nära att det blev sovsällis på det också men jag kände att det var bättre att skynda långsamt. Vill inte ha det där stela, sova tillsammans och att det går bra att fumla i mörkret men blyg så fort det blir ljust :o

Han är så otroligt snäll, rolig, gullig och allt såntdär som jag gillar :D Det är inte många som får mig mållös men han är en av dom :p det börjar verka kärlek banne mig :D:love:

Asså. Hjääälp. Är och hälsar på familjen och min sambo ringde imorse och gjorde slut. Vi har varit tillsammans i två år och jag har PANIK, jag älskar honom så mycket. Jag vill inte ens vara singel och nu är jag plötsligt både det och i princip hemlös. Hur gör man? Hur överlever man alla ensamma kvällar?

Asså. Hjääälp. Är och hälsar på familjen och min sambo ringde imorse och gjorde slut. Vi har varit tillsammans i två år och jag har PANIK, jag älskar honom så mycket. Jag vill inte ens vara singel och nu är jag plötsligt både det och i princip hemlös. Hur gör man? Hur överlever man alla ensamma kvällar?

Det gör ont. Ett bra tag. Men det blir bättre trots att det inte känns så just nu.
Kan du ordna boendet eller sitter du i en svår sits? Kom detta helt oväntat?
Känner med dig!

Men fy så dåligt gjort och så tråkigt :( Jag är inte rätt person att svara på hur man gör, men de ensamma kvällarna fyller jag med stallet och serier...

Blä vad tråkigt! :(
Jag hade egen lägenhet när mitt ex gjorde slut men vi hade varit sambo innan. Du måste försöka aktivera dig så gott det går. För mig var det mest värdelösa att bara vara hemma. Mådde mycket bättre när jag jobbade eller gjorde andra saker. Träna funkade också väldigt bra som sysselsättning. Viktigt också att unna dig saker! Typ god mat och sånt! Hoppas verkligen du kan lösa boendet på något sätt! Peppkramar!!

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 559
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 706
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 306
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka