Singeltråden no. 57

@Mineur Är så glad att för din skull att du träffat en fin karl! Och ja känner igen känslan med "distansförhållande". Sa idag att vi nog får börja skriva i kalendern när vi är hemma istället för när vi är borta... :p Trots att vi bor ihop ses vi bara lite strödagar fram till mitten av juli i princip. Men tja, vi sliter ju inte på varandra iaf. ;)
Men vad gullig du är! Och ja, det är så fantastiskt fint verkligen. Han hämtade mig på flygplatsen igår (med en skylt där det stod Lingongrova, vilket är ett av de svenska ord han lyckats lära sig såhär långt :D) och det var det mest känslosamma på länge, men vi kom också fram till att det ibland nästan är värt all längtan och saknad med tanke på hur fantastiskt det blir när man sedan ses. Man får liksom aldrig riktigt tid att slita på varandra, som du säger! :)

Spännande! Jag vet inte hur mycket som binder dig till Sverige? Annars kan man ju alltid åka dit och se hur det är? :D

Woop, handyman är sexigt tycker jag! Är väl vad jag saknar hos min hunk... Å andra sidan har han lite $ att leja andra att göra saker åt honom :angel:
The per$onality i$ definitely one of the mo$t important thing$, in my opinion... :D

Har en liten häst som jag inte vill lämna :o plus att jag behöver spara pengar till en sadel :D :angel:

Ja jag med! Haha nä det är ju inte helt fel det heller ;)

Hur menar du då? Skrev jag nåt fel?

Nej, det gjorde du väl inte egentligen. Det är bara att killar som går med i tråden brukar ha en tendens att vilja ragga här och försvinner rätt snabbt när de inser att det inte riktigt är det deltagarna i tråden pysslar med.

Om du verkligen är här för att diskutera ditt dejtingliv så kommer du att trivas! :)

Nej, det gjorde du väl inte egentligen. Det är bara att killar som går med i tråden brukar ha en tendens att vilja ragga här och försvinner rätt snabbt när de inser att det inte riktigt är det deltagarna i tråden pysslar med.

Om du verkligen är här för att diskutera ditt dejtingliv så kommer du att trivas! :)

Aha då förstår jag, tack för klargörandet... det var inte min avsikt att börja ragga med en gång! sorry :)

Men vad gullig du är! Och ja, det är så fantastiskt fint verkligen. Han hämtade mig på flygplatsen igår (med en skylt där det stod Lingongrova, vilket är ett av de svenska ord han lyckats lära sig såhär långt :D) och det var det mest känslosamma på länge, men vi kom också fram till att det ibland nästan är värt all längtan och saknad med tanke på hur fantastiskt det blir när man sedan ses. Man får liksom aldrig riktigt tid att slita på varandra, som du säger! :)
Men vad mysigt! Jag hänger med lite dåligt nu, känner jag, hur långt distansförhållande har ni?

Men vad mysigt! Jag hänger med lite dåligt nu, känner jag, hur långt distansförhållande har ni?
Ja, det ar underbart verkligen! Vi har inget distansforhallande egentligen, men med hur vara bada liv ser ut sa har det nastan varit sa sahar langt (vi har bara traffats i ca 5 manader). Vi bor i samma stad i Skottland, men han reser ganska mycket i jobbet och ar da borta minst 2-3 veckor i stoten. Det kombinerat med mitt relativt frekventa (:angel:) nojes-resande och mina besok i Sverige gor att det nastan blir som lite distans i bland. Nu var han t.e.x borta till i mitten av april och sedan fick vi 3 veckor tillsammans innan jag skulle aka till Sverige i 2,5 veckor. Nu ar jag tillbaka och vi har 2 veckor innan han aker till Etiopien.. Och innan han hinner komma tillbaka aker jag till USA pa semester, sa allt sammantaget kommer vi att vara isar i mer an en manad dar... Efter det ska det dock forhoppningsvis lugna ner sig lite, och da blir det inget distansande att snacka om! :D

Hatar butiksdemonstratörsjobbet jag har just nu!!!!!! :rage::cry: Tur att det är sista gången på lördag. Jag känner mig så fruktansvärt ensam efter att ha stått i butik och försökt bjuda på choklad. Står i 5 timmar sammanlagt, kommer folk typ var 5 minut och däremellan står jag och.. gör ingenting. Blir ju psykiskt störd av det. :banghead:

Så ikväll känner jag mig såklart megaensam och deppig, ingen av "raggen" svarar och hunden vägrar vara i närheten utan ligger och pruttar i hallen. Livet just nu :meh::down:

Bara för å hoppa in lite o fråga :)
Jag som inte har träffat så mkt killar, hur upplever ni de när killarna är sjukt långa?
Har ganska nyligen börjat skriva m en kille som är 193, jag själv är 160 :o någon som har erfarenhet av när de blir så stor längdskillnad?

Bara för å hoppa in lite o fråga :)
Jag som inte har träffat så mkt killar, hur upplever ni de när killarna är sjukt långa?
Har ganska nyligen börjat skriva m en kille som är 193, jag själv är 160 :o någon som har erfarenhet av när de blir så stor längdskillnad?

Haha ja, jag dejtade en kille för några år sen som var närmare två meter tror jag, jag själv är 1.65. Jaa, jag kan väl säga att jag valde att ha på mig skor med klack när jag skulle träffa honom, brukar inte ha det ofta annars men till de tillfällena så behövdes det. Sen träffades vi inte jättelänge men nej, jag såg inga andra direkta problem med detta :)

Senast ändrad:
Hatar butiksdemonstratörsjobbet jag har just nu!!!!!! :rage::cry: Tur att det är sista gången på lördag. Jag känner mig så fruktansvärt ensam efter att ha stått i butik och försökt bjuda på choklad. Står i 5 timmar sammanlagt, kommer folk typ var 5 minut och däremellan står jag och.. gör ingenting. Blir ju psykiskt störd av det. :banghead:

Så ikväll känner jag mig såklart megaensam och deppig, ingen av "raggen" svarar och hunden vägrar vara i närheten utan ligger och pruttar i hallen. Livet just nu :meh::down:
Prutta i hallen låter väl som en bra kväll! :D

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 559
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 704
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 306
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat