Singeltråden no. 57

Bara för å hoppa in lite o fråga :)
Jag som inte har träffat så mkt killar, hur upplever ni de när killarna är sjukt långa?
Har ganska nyligen börjat skriva m en kille som är 193, jag själv är 160 :o någon som har erfarenhet av när de blir så stor längdskillnad?
Jag är 183, och dejtade en tjej som är 147 ett tag... det var inga problem, förutom när man skulle kramas och pussas... men allt går att lösa :D

Jag som inte har träffat så mkt killar, hur upplever ni de när killarna är sjukt långa?
Har ganska nyligen börjat skriva m en kille som är 193, jag själv är 160 :o någon som har erfarenhet av när de blir så stor längdskillnad?
Jag är också ynka 160 lång och dejtade en på 190 cm ett tag. Kände mig lite löjlig (löjligt liten) och tyckte att det var lite obekvämt och nästan pinsamt när vi var ute och gick tillsammans i början, men det beror nog mer på mitt eget längdkomplex än någonting annat och jag kom över det efter ett tag. Nu funkade det inte av andra anledningar i stället, men jag tycker definitivt inte att längdskillnaden är något att hänga upp sig för mycket på. Min bror är 185 cm lång och hans flickvän är 153 cm kort, och de är still going strong! :D

Lyckan när man kommer hem dyngsvettig efter en cykeltur, känner sig riktigt vidrig och fet (har tappat min kondition.. OCH gått upp 12 kg(!!!) sen i oktober. Skyller på sambokilona :eek: ) och världens finaste pojkvän kommer och ger en puss och dessa med lappen "Idag kan du få din jävla massage. Jag älskar dig" :love::love::love:

10421445_10204287702739014_5004937209560426366_n.jpg

Jag är 160 och jag undviker killar över 185 så gott det går :D
Tycker det är så opraktisk med stor längdskillnad.. Men nog har jag dejtat killar över 190 som lyckades charma mig trots det! Haha

Igår träffades vi efte att inte ha setts på tre dagar, och det var så mysigt! Vi är vana att ses nästan varje dag, så vi hade massor att prata om nu och båda var på sitt mest strålande humör :) Åt och tog en lång promenad.
Men börjar bli lite nojig för min långresa jag gör i december-februari... Kommer bli en jobbig period ifrån varandra :(

Nu struntar jag i att det här inte uttalat är någon relationstråd, för jag måste bara skriva av mig innan alla fina känslor svämmar över! Bästaste bästaste pojkvännen körde hit kl 23.30 i går kväll bara för att komma över och trösta mig, som hade haft en ganska värdelös dag med mycket stress och lite familjekris.

När han kom hit satt vi bara i soffan och kramades, drack te och pratade länge länge. Någonstans mitt i allt prat sa han något som gjorde mig alldeles jätterörd: "I don't know how, but with your ninja-viking skills you have somehow managed to enter a space in my heart that I've never allowed anyone near before and that I value very much. You affect me in ways that no one's ever done before and I like you very, very much." Och i morse vaknade jag till pussar på näsan och orden "good morning beautiful". Förstår ni hur underbart det var att höra eller? Jag blev sådär löjligt tårögd, näsan började rinna och hela baletten :rofl:

Handymanen som bor granne med pållarna kom och pratade lite idag :D Han är ju så snygg så jag tror jag avlider :eek: Ser jättebusig ut med sina blå ögon och halvrufsiga bruna hår :d Detsutom var han hur trevlig som helst. Vi pratade en liten stund och sen var han tvungen att åka iväg, i en jättesöt ljusblå gammal saab. Han sa att jag gärna fick följa med på en åktur i veckan :D:D:D:D:D

Handymanen som bor granne med pållarna kom och pratade lite idag :D Han är ju så snygg så jag tror jag avlider :eek: Ser jättebusig ut med sina blå ögon och halvrufsiga bruna hår :d Detsutom var han hur trevlig som helst. Vi pratade en liten stund och sen var han tvungen att åka iväg, i en jättesöt ljusblå gammal saab. Han sa att jag gärna fick följa med på en åktur i veckan :D:D:D:D:D

Hmm man kanske skulle bli handman då och köpa en gammal saab? :D

Tihi jag är så kär! Har verkligen världens bästa, finaste kille som stöttar mig och tar hand om mig de dagar min ätstörning tar över, som jag kan vakna bredvid av att höra ett "Jag älskar dig, du är mitt allt".. Som är livrädd för hästar men som igår följde med mig ut i skogen på ridtur. Tänk att Tinder faktiskt funkade.... :angel:
Vi har börjat spana på en lite större lägenhet (det är INTE kul att vakna kissnödig på natten och kliva på legobitar..) och allt bara flyter på. Jag som ALDRIG blir kär är så vansinnigt kär så det är läskigt :love:

Mvh tjejen på rosa moln

11393231_10204329906394079_3668622625869428800_n.jpg

@Kolbeinn Ååh jag är så glad för er skull! Säg till när det är dags för inflyttningsfest ;) Skämtåsido! Men vad kul det är att höra att det går bra för er, det märktes verkligen att ni passar ihop :heart

Suck.. vart mer hos gopojken än hemma senaste veckan (detta trots mördande tentaplugg för oss båda), börjar tycka så jävla mycket om honom! Enda nackdelen är att vi i sommar kommer bo 40 mil ifrån varandra och bara kommer kunna ses när vi är i uppis.. plus att jag inte är helt säker på vad han vill, vi gör saker tillsammans och har askul, så jag vill gärna tro att han är ute efter mer än att bara ligga. Men har en historia av att vara sluta som kk med folk och blegh.. svårt att släppa besvikelsen när jag varit mer intresserad än andra parten.

Och som sagt, känns svajigt iom att vi kommer bo så långt ifrån varandra och ändå bara setts i 2 veckor, plus att jag inte vet vart jag kommer bosätta mig i höst.. vet inte när man kan börja prata om sånt heller haha? :confused:

Suck.. vart mer hos gopojken än hemma senaste veckan (detta trots mördande tentaplugg för oss båda), börjar tycka så jävla mycket om honom! Enda nackdelen är att vi i sommar kommer bo 40 mil ifrån varandra och bara kommer kunna ses när vi är i uppis.. plus att jag inte är helt säker på vad han vill, vi gör saker tillsammans och har askul, så jag vill gärna tro att han är ute efter mer än att bara ligga. Men har en historia av att vara sluta som kk med folk och blegh.. svårt att släppa besvikelsen när jag varit mer intresserad än andra parten.

Och som sagt, känns svajigt iom att vi kommer bo så långt ifrån varandra och ändå bara setts i 2 veckor, plus att jag inte vet vart jag kommer bosätta mig i höst.. vet inte när man kan börja prata om sånt heller haha? :confused:

Håll kontakten under sommaren och se om ni båda känner för att ses igen i höst..? Om du inte bor på samma ställe blir det naturligtvis problematiskt men det är ju upp till dig, så förstår inte riktigt varför du ska prata med honom om detta.

Vad gör man när man själv tycker om hästar jättemycket och vill så småningom bo på en liten hästgård, men ens tjej inte alls tycker om hästar? Min dröm är ju ett liv på landet...

@Mulberry tankebajsade så det blev väl lite skum formulering :angel:

Men det jag väl egentligen ville prata med honom om var väl om han bara är ute efter ligg, vilket han igår sa rakt ut att han inte är, och följde upp med att han "måste ju komma till uppsala nästa helg" för att jag är här då.. :banana:

Alltså jag är rätt intresserad av av handymannen men vet inte riktigt hur stort intresse det finns tillbaka?

Han sa ju att jag skue få åka med en sväng i hans bil men har inte hört något mer om det.. Han svarar såfort jag skriver något men har inte tagit något eget initsiativ till att höra av sig på ett par dagar..

Känner mig lite väl intensiv som vill höra något från personen gärna nån gång per dag.. Hur ofta har ni kontakt med en person av intresse?? O_o

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 559
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 706
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 306
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vart registrerar jag avkomman?
  • Evolve
  • Hingstar som dött, 2025.