Jag förstår inte vad du menar om detta var riktat till mig?
Det var inte "riktat" utan en generisk reflektion på det du skrev om att "Man behöver inte nöja sig".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte vad du menar om detta var riktat till mig?
Tro mig, en sådan tråd har jag saknat många gånger det här året! Jag har ju fortsatt att snoka runt och läsa här som vanligt, men känner inte riktigt att jag kan skriva något själv nu som icke-singel. En allmän relationstråd som @Gotthard föreslog var en fin idé tycker jag!Okej, det är officiellt, jag är inte singel längre! Frågade chans på A ikväll!Eller, jag frågade om han vill vara ihop med mig. Då gapskrattade han och frågade om jag frågade chans på honom. Han sa ja iaf.
Såå nu platsar jag inte heller i denna gruppen längre. Finns det ingen "fd Singeltråden/I ett förhållande-tråden" som man kan gå med i och vara nykär i?![]()
Ja han har tagit bort henne på fb och sagt att han inte ska ha mer kontakt med henne, så de är väl bra! Håller med om att det är ett sjukt töntigt resonemang
Nej vad kul!! Snacka på haha, be calm haha, då har du nästan ett år på dig att bygga upp känslorna![]()
Men HERREGUD! Vad är det med folk.. min karl betedde sig otroligt märkligt tidigare i veckan, när han hade kräkts av ångest lyckades jag få honom att prata med mig. Då har nån gammal brud han träffat några gånger skrivit att "min kompis sa till mig i helgen att din tjej håller på med en annan kille också"
Kaoset blev ju ett faktum och jag var helt vansinnigt arg. För är det något jag absolut inte accepterar är det otrohet, så det är knappast nåt jag skulle göra själv... men som tur är hade han tagit bort det utan att svara och trodde såklart på mig.
Från det ena till det andra, min numera bonusson () är hos oss varannan helg. Full fart och skitroligt!! Jag älskar att leka så det är ju perfekt
Det läskiga var bara när han var i sovrummet, där har jag en walk in closet som jag absolut måste stänga för att kunna sova, och pekar mot garderoben och säger heeelt lugnt "Friiida. Vet du. Det bor ett spöke där inne. Han har blåa kläder. Jag har sett han"![]()
Men va?? Ja det känns ju som att det helt klart är någon som är svartsjuk och vill förstöra... Hur kan man leva med sig själv??
Nej vad kul med en bonusson! Hur gammal? Åh guuud, hur reagerar du då? Jag hade sagt åt han att hålla tyst och aldrig säga så igen tror jag, "du skrämmer tant", hade jag sagt![]()
Gillar verkligen piloten, vi ska skypa imorgon och förhoppningsvis så börjar jag inte gilla honom mer.. för det är inte bra att han bor i usa till i mars nästa år.. kommer DÖ isånnafall..![]()
Häromdan så var pappa och jag till en bekant som bor på den gården som jag har hästarna på.. Han hade en väldigt snygg son som jag spanade in (han verkade spana på mig också) och idag så skrev han till mig på badoo. Tydligen så har vi snackat lite innan och det blev lite komiskt (och väldigt bra
) att det var han som stod där! 24 år, ser bra ut, har en jättetrevlig pappa, verkar vara handyman (stod och slaktade ett vildsvin när vi kom..) så sommaren verkar bara bli bättre och bättre
![]()