Singeltråden no. 57

åååååh, jag avskyr A's jobb! Han är ute på övning med NATO hela veckan! :arghh: (som Sverige inte ens är med i officiellt..!) Kommer inte då träffa honom förrän Kristi Himmelsfärdshelgen!! Höll på o flyttade i helgen och han var förkyld så jag åkte dit lördag kväll och sov typ och sen åkte söndag förmiddag igen.. för han skulle förbereda inför övningen. :arghh: Så just nu är det något slags distansförhållande pga hand jobb.. Men som tur är får han ha telefonen med sig på övningen så jag kan iaf gråta ut min saknad över sms.

Kom precis hem efter en promenad i regnet tillsammans med han min vän inte vill att jag ska "tänka" på. Eller.. Vi bor typ grannar och skulle hem från samma ställe så det var väll ingen promenad direkt men i alla fall :P Alltså han har så vackra ögon!! Vad är det med mig och ögon egentligen...

Var på IKEA-dejt igår :D Alltså han har sån humor, vi har så kul ihop :D Vi shoppade loss för över 5000 tillsammans, så när vi kom hem till honom så byggde vi (jag) möbler, han köpte pizza så käkade vi slice, och han lekte elektriker med nya lampor :p När vi var klara var det så sent och jag orkade inte köra hem, så sov kvar där i hans (tomma) säng, och han gick iväg och jobbade.
Gillar detta mer och mer :love:

Idag får jag besök :angel:

Den stora fördelen (sådär på det stora hela) är att det blir lite mer ordentligt städat hemma hos mig. Även om jag berättar att jag är en stökmajja så behöver jag ju inte bevisa det....

Jaha jag som önskade att nån att gosa med, den önskningen slog snabbt in och nu är han påväg hit :eek: Jag är.. skräckslagen :rofl: Kommer bli seeeent, tror han är här om ca 50 min (beroende på hur fort han kör/blir tagen av polisen..) men det gör inget alls :D Jag börjar 12.30 och behöver väl gå upp senast 11. Lite sena nätter har väl ingen dött av :angel:

Känner mig som 13 igen och ska träffa första killen ever, så nervös.. O_o

Jaha jag som önskade att nån att gosa med, den önskningen slog snabbt in och nu är han påväg hit :eek: Jag är.. skräckslagen :rofl: Kommer bli seeeent, tror han är här om ca 50 min (beroende på hur fort han kör/blir tagen av polisen..) men det gör inget alls :D Jag börjar 12.30 och behöver väl gå upp senast 11. Lite sena nätter har väl ingen dött av :angel:

Happy Gosing! Lycka till!

Vad mysigt :) Hoppas det blir mycket gos då :D

Finns vissa nackdelar med att bo en bit ifrån varandra & dessutom ha hobbys som tar mycket tid alltså.
Nåja, vi lyckades få ihop när vi ska ses - allt på hans initiativ, vilket kändes bra. Jag är rädd att bli lite för "på" annars.

Jag letade efter mitt gos, men han hade somnat uppe på bokhyllan. Såg måttligt road ut av att bli nerplockad och tvångsgosad. Ville hellre ha mat. Mjau!

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 550
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 693
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 293
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka