Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här!Är så fruktansvärt gos-sugenkan man hyra in nån som kan ligga och krama på en hela natten?
![]()
Är så fruktansvärt gos-sugenkan man hyra in nån som kan ligga och krama på en hela natten?
![]()
Idag får jag besök
Den stora fördelen (sådär på det stora hela) är att det blir lite mer ordentligt städat hemma hos mig. Även om jag berättar att jag är en stökmajja så behöver jag ju inte bevisa det....
Jaha jag som önskade att nån att gosa med, den önskningen slog snabbt in och nu är han påväg hitJag är.. skräckslagen
Kommer bli seeeent, tror han är här om ca 50 min (beroende på hur fort han kör/blir tagen av polisen..) men det gör inget alls
Jag börjar 12.30 och behöver väl gå upp senast 11. Lite sena nätter har väl ingen dött av
Känner mig som 13 igen och ska träffa första killen ever, så nervös..![]()
Vad mysigtJaha jag som önskade att nån att gosa med, den önskningen slog snabbt in och nu är han påväg hitJag är.. skräckslagen
Kommer bli seeeent, tror han är här om ca 50 min (beroende på hur fort han kör/blir tagen av polisen..) men det gör inget alls
Jag börjar 12.30 och behöver väl gå upp senast 11. Lite sena nätter har väl ingen dött av
Känner mig som 13 igen och ska träffa första killen ever, så nervös..![]()