Singeltråden no. 57

Ser sååå mycket fram emot helgen :love: Imorgon är det klassåterträff och utgång, sen ska jag få gå hem till karln och sova där, vi brukar inte övernatta så ofta eftersom han jobbar natt... Men vi har planerat torsdag och fredag ihop! Känns riktigt bra! Vi har lite försiktigt börjat prata om hur vi vill ha det, men jag kan inte riktigt bestämma mig... Jag vill bara skrika "Ja! Jag vill ha dig, kalla mig för din och låt mig stanna!" samtidigt som jag känner att jag inte vill rusa in i något, jag vill softa lite och lära känna honom ordentligt.

@Masqueradee jag fick också höra "don't go there"-kommentarer ang denhär killen... Av tjejkompisar som inte har en jävla aning om hur personen i fråga är :cautious: Sånt irriterar mig! Gå på din känsla, har de dessutom ingen motivering till varför så är det inget att bry sig om. Jag lät helt enkelt bli att berätta nå mer om mig och killen till den kompisen som var negativ! Jag tänkte att då vill hon säkert inte veta heller :D

På tal om dejting och att vara hästtjej, som jag antar de flesta är här, right...

I lördags var jag ute. Snackade med en kille. Efter ett bra tag när vi är på väg för att köpa mat efter krogen stängt så säger han rakt ut från ingenstans: "Du är hästtjej". Och eftersom vi inte pratat något om detta under kvällen eller han visste något annat om mig (tror jag) så såg jag ut ungefär såhär: :eek: och frågade hur han kunde veta det. Han sa att det syntes på mina ögon (cheesy?), mitt hår och hur jag satt? :confused: Frågade min bästa vän som var med och han sa också att "det bara syns"...

Hm, så har ni andra fått höra några liknande kommentarer?

På tal om dejting och att vara hästtjej, som jag antar de flesta är här, right...

I lördags var jag ute. Snackade med en kille. Efter ett bra tag när vi är på väg för att köpa mat efter krogen stängt så säger han rakt ut från ingenstans: "Du är hästtjej". Och eftersom vi inte pratat något om detta under kvällen eller han visste något annat om mig (tror jag) så såg jag ut ungefär såhär: :eek: och frågade hur han kunde veta det. Han sa att det syntes på mina ögon (cheesy?), mitt hår och hur jag satt? :confused: Frågade min bästa vän som var med och han sa också att "det bara syns"...

Ja!! Jag fick också höra det på krogen! Det var en kille jag snackade lite och dansade med som efter ett tag frågade om jag red, och jag fick väl typ samma min haha. Frågade hur han visste det, och sa att det syntes på min hållning.

Oj jag vet massa singel-hästtjejer! Leta i stallet ;) Jag hade aploderat om en kille som förstod sig på hästvärlden dök upp och var snygg och charmig :bump: Har inte hittat någon sån kille i mitt stall ännu... Hänger mest massa epakillar/volvoraggare i mitt stall, och det är sjukt oattraktivt :p

Var var var? :D

Vi har inga här i vårt stall i alla fall, dvs på hästgården där jag bor. :(

Det är väl inte så svårt förstå hästvärlden? Man gör det som behövs och ställer upp. Dels för att man gillar hästar och dels för att ens partner har häst och vill ha/behöver hjälp. Vill hon inte utan vill ha egentid, well, då är det som det är, men en hästtjej som vill dela är ju såklart roligare. :D

Min bästa vän skrev en "hästtjejskontaktannons", fast egentligen mest på skoj. Törs faan inte lägga ut. :D

@emmeloy Problemet här är att i min umgängeskrets så har alla bott här minst ett-två år, ofta fler än så, vilket gör att de flesta har någon form av "bagage". Man vet liksom inte riktigt om man ska våga "prova" någonting eller om man kommer att trampa på någons tår, eller fler.. Denna kille verkar inte direkt ha något bagage, vad jag vet, så jag är så fundersam över varför jag fick den reaktionen av min kompis när det gäller just honom.

@Shadowself Prova och lägg ut, antingen får du ett svar eller så får du inte det :)

Haha, klockrent! Har nog aldrig fått höra det vad jag vet, däremot har jag fått höra av en kille att han borde ha sett att jag var hästtjej. Jag fattade inte riktigt hur någonsin dock! :D

Var var var? :D

Vi har inga här i vårt stall i alla fall, dvs på hästgården där jag bor. :(

Det är väl inte så svårt förstå hästvärlden? Man gör det som behövs och ställer upp. Dels för att man gillar hästar och dels för att ens partner har häst och vill ha/behöver hjälp. Vill hon inte utan vill ha egentid, well, då är det som det är, men en hästtjej som vill dela är ju såklart roligare. :D

Min bästa vän skrev en "hästtjejskontaktannons", fast egentligen mest på skoj. Törs faan inte lägga ut. :D

Häng i ridskolestallen, där du! :D Jag hade älskat att kunna dela mitt intresse! Sen tycker jag om egentiden jag får i stallet också, så en liten balansgång kanske... Var lägger man ut sånt? Låter intressant, gogo! :laugh:

@Masqueradee åh vad irriterande... Jag tycker att ett ex är ett ex, då är man klara med varandra och låter varandra gå vidare, med vem man vill! Vet dock att alla verkligen inte håller med mig och det kan jag absolut köpa. Men ändå, det kan ju förstöra endel för andra... Men om det är så borde ju din kompis kunna säga "nej, inte honom, för att..." men hen gjorde väl inte det? Nåväl...

Idag är det torsdag :love: och helg!

Häng i ridskolestallen, där du! :D Jag hade älskat att kunna dela mitt intresse! Sen tycker jag om egentiden jag får i stallet också, så en liten balansgång kanske... Var lägger man ut sånt? Låter intressant, gogo! :laugh:

Ja var lägger man in det? Bortskänkes? Stallinredning? Skötsel och underhåll? :D

känner mig lite små depp, och vädret för ju inte saken bättre :(

J dissar mig på bad** (gick med för att kolla om de fanns nån rolig där, såg att han var med, nästa gång så var jag blockad :( ), N har skaffat tjej och blivit tråkig, J1 ska bli sambo.

Men men livet går vidare, snart helg, så man kan roa sig med annat ist.

Idag har är det 4 år sedan vi hämtade hem min underbara häst :heart

Senaste uppdate, bara nån timme efter så träffar jag på jordens sötaste kille. Ojojoj, såg ut som en liten tomat i ansiktet :o blev ju om möjligt ännu lite rödare när han räckte fram leg för att registrera medlemsskap. Vågade dock typ inte kolla på de, försökte lite diskret och uppfattade år, och sista bokstäverna i efternamnet. Det var inte bara jag som var tomat, han rodnade han oxå, de är så charmigt med rodnande karlar ;)
Så nu är mariposa glad igen :D

Mister du en står flera åter :up:

Oj jag vet massa singel-hästtjejer! Leta i stallet ;) Jag hade aploderat om en kille som förstod sig på hästvärlden dök upp och var snygg och charmig :bump: Har inte hittat någon sån kille i mitt stall ännu... Hänger mest massa epakillar/volvoraggare i mitt stall, och det är sjukt oattraktivt :p

Haha, låter inte som någon dröm :p Här på Kungsholmen är det mest kapitalistsvin (och eftersom jag ser ut som ett själv så har dom en tendens att dras till mig).

hos mig händer det inte så mycket igen, har väl typ fått bekräftat att han är seriöst intresserad typ :p är i stockholm nu, pratade med honom några dar innan jag kom hit och sa att vi borde ses. Han sa att han hade nycket att göra men att vi nog kunde lösa det. Igårmorse frågade jag om han ville hitta på nått under kvällen, fick svar 2 sms och 9 timmar senare "jag ska på fest ikväll ;*". Hade jobbat hela dagen vilket bara var kaos och så den dissen på kvällen, skrev argt tillbaka "är du ens intresserad eller driver du bara med mig?" fick tillbaka "klart jag är" och svarade "men visa det då." inget svar på det men bollen ligger hos honom nu. :mad:

hos mig händer det inte så mycket igen, har väl typ fått bekräftat att han är seriöst intresserad typ :p är i stockholm nu, pratade med honom några dar innan jag kom hit och sa att vi borde ses. Han sa att han hade nycket att göra men att vi nog kunde lösa det. Igårmorse frågade jag om han ville hitta på nått under kvällen, fick svar 2 sms och 9 timmar senare "jag ska på fest ikväll ;*". Hade jobbat hela dagen vilket bara var kaos och så den dissen på kvällen, skrev argt tillbaka "är du ens intresserad eller driver du bara med mig?" fick tillbaka "klart jag är" och svarade "men visa det då." inget svar på det men bollen ligger hos honom nu. :mad:

Låter ju som min tjomme. Ovärd energi med andra ord :meh:

Låter ju som min tjomme. Ovärd energi med andra ord :meh:

Ja suck, jag blir lite trött. Hade iofs inte orkat träffa honom tack vare allt jobb, men ändå :angel:

*delvis kl*

Blir lite halvtrött på mig själv. Har ingen tid eller ork till att ha någon typ av förhållande, kommer hem 21 varje dag från stallet. Har fullt upp varje helg, är det inte jobb så har jag 200 saker att fixa hemma eller hos hästen. Ändå så envisas jag med att bekymra mig över den här killen? :confused: Och är egentligen ganska nöjd över att bekymra mig lite över honom ? :p Är i något slags mentalt låtsasförhållande med honom? :rofl: Haha gud vad jag pendlar mellan hat-älska när det gäller honom just nu.

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 550
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 693
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 293
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka