Singeltråden no. 57

För två veckor sen tröstade jag mig med mina fina elever när jag var ledsen på C.

Idag tröstar jag mig med tanken på A när mina elever gör mig trött och frustrerad. Skitungar!! :rage::wtf:
KAOS hela dagen! ibland undrar man ju varför man blir lärare..!

Men har fått fina sms från A under dagen :love:

Haha jag var lärarvikarie i... Få se nu... Två veckor? Och jag blev tokig på ungarna!! Fattar inte hur ni lärare står ut, all cred till er haha!

@emmeloy Trodde jag med :eek:

Men vilken drömkille du har där, vad glad jag blir för din skull! Vad skönt att det bara verkar rulla på i sin egen takt utan påskjutning från något håll :up:

Fortfarande ingenting? Nu jobbar väl han iofs... Bollen ligger väl lite hos honom nu!
Ja, han är nog verkligen en drömkille! Frågan är om han är min stora kärlek hmm... Jag trivs med honom , gillar honom och känner att jag vill vara med honom, men vet inte om det är kärlek än... Borde jag redan känna kärlek, eller kan det ta ett tag innan den "växer fram"? Alla med erfarenheter?

Suck.. varit i hemstaden och var trodde jag skulle få träffa pojken nåt, men det kom saker ivägen (för båda två) så det blev aldrig av. Dock kände jag lite att han nog inte var särskilt intresserad ändå, enda gången han initiarade konversation var han full och resten fick jag ta tag i, och även om han svarade på allt så.. :/ känns ju som att man tvingar sig på honom och han är för snäll för att säga emot.

Skulle inte bry mig om det bara var typ engångshändelse (även om det är tråkigt, för han var jättemysig, rolig och ett bra ligg), men med alla jag har träffat senaste tiden har det tagit stopp efter typ en dejt.. nu börjar det ta på självförtroendet, vad är det för fel på mig liksom? Och jag vet att man helt enkelt inte passar ihop med alla, men det är ändå en del av hjärnan som inte fattar det här och blir så frustrerad över det!!!

Suck.. varit i hemstaden och var trodde jag skulle få träffa pojken nåt, men det kom saker ivägen (för båda två) så det blev aldrig av. Dock kände jag lite att han nog inte var särskilt intresserad ändå, enda gången han initiarade konversation var han full och resten fick jag ta tag i, och även om han svarade på allt så.. :/ känns ju som att man tvingar sig på honom och han är för snäll för att säga emot.

Skulle inte bry mig om det bara var typ engångshändelse (även om det är tråkigt, för han var jättemysig, rolig och ett bra ligg), men med alla jag har träffat senaste tiden har det tagit stopp efter typ en dejt.. nu börjar det ta på självförtroendet, vad är det för fel på mig liksom? Och jag vet att man helt enkelt inte passar ihop med alla, men det är ändå en del av hjärnan som inte fattar det här och blir så frustrerad över det!!!

Bra att du vet om att det är hjärnan som bråkar med dig, för det är inget fel på dig! Du är perfekt precis som du är!

MEEEP. Jag är så lycklig just nu att jag har börjat njuta av att laga mat igen! Det känns så härligt. Han får mig att må bra den här pågen!
Tyvärr så jobbar han kväll tis, ons, torsdag så vi sa att vi får ses till helgen. Men nu skrev han att han inte kommer klara sig tills dess utan frågade om han får sova här på onsdag. Komma hit typ 21.30 och sen åka vid 6 på morgonen igen :love: KLART HAN FÅR!!!

C skickade en snap ikväll, från fotbollen såklart. OCH en gammal flört hörde av sig ikväll. Som jag skulle träffat i februari, som sa precis innan vi skulle ses att han blivit sjuk. Och sen aldrig hörde av sig igen. Förrän nu och frågade om jag ville ta en drink. :wtf: GO AWAY!

Fortfarande ingenting? Nu jobbar väl han iofs... Bollen ligger väl lite hos honom nu!
Ja, han är nog verkligen en drömkille! Frågan är om han är min stora kärlek hmm... Jag trivs med honom , gillar honom och känner att jag vill vara med honom, men vet inte om det är kärlek än... Borde jag redan känna kärlek, eller kan det ta ett tag innan den "växer fram"? Alla med erfarenheter?

:eek: Ja så tänker jag med. Allmänt ordspråk är väl "är det rätt så går det lätt", men frågan är om jag inte gillar att kämpa lite... Jaja jag tänker inte ge upp i första taget :p

Känner igen känslan. I mitt fall önskade jag mer än vad jag kände, vilket visade sig ett par månader senare. Jag tror inte man ska vänta med att känna kärlek eller tro att den ska komma senare. Jag tror att när man har träffats så mycket som ni har gjort så borde du nog känna mer, eller åtminstone inte behöva fundera över det :)

MEEEP. Jag är så lycklig just nu att jag har börjat njuta av att laga mat igen! Det känns så härligt. Han får mig att må bra den här pågen!
Tyvärr så jobbar han kväll tis, ons, torsdag så vi sa att vi får ses till helgen. Men nu skrev han att han inte kommer klara sig tills dess utan frågade om han får sova här på onsdag. Komma hit typ 21.30 och sen åka vid 6 på morgonen igen :love: KLART HAN FÅR!!!

C skickade en snap ikväll, från fotbollen såklart. OCH en gammal flört hörde av sig ikväll. Som jag skulle träffat i februari, som sa precis innan vi skulle ses att han blivit sjuk. Och sen aldrig hörde av sig igen. Förrän nu och frågade om jag ville ta en drink. :wtf: GO AWAY!

Låter helt underbart ju, så himla kul attse att det går bra för så många av er nu

Under helgen har jag "spanat" in två killar, en av dom han som är tvåbarnsfar som jag skrev om tidigare, och jag funderar på att skriva till dom båda. Vad jag ska skriva vet jag inte ännu, men jag känner att jag inte riktigt kan låta bli. Problemet är dock att jag kanske behöver föra diskussioner och samtal om annat med dom och eventuellt jobba, eller i alla fall träffa, dom igen längre fram och jag vill inte att det ska bli tryckt stämning :P Måste dessutom kolla upp lite bättre om den andre är singel eller ej...
Åkte taxi idag hem från flygplatsen och herre gud sicken karl det var som körde :love:.
Haha, jag fattar inte vad det är med mina hormoner :o:D

Den där pappan som egentligen inte är något fel på mer än att han är just pappa (och att de typ bor grannar) och att jag dessutom legat med hans bror -ska man liksom berätta om brorsan?

Alltså om vi nu skulle träffas i ett sådant sammanhang. Han vill ju uppenbarligen dejta mig. Jag är rätt skeptisk, känner mig liksom inte så nyfiken på honom. Men om. Typ... "okej, vi kan väl ses och se var det leder, men du ska veta att jag legat med din bror" :D

I övrigt så fick jag igår en inbjudan till postkillarna. Tänk vilket guldläge jag hade haft om jag bara hade varit intresserad av några av dom också.....

Inget speciellt viktigt egentligen, ringde mest för att snacka lite allmänt och berätta att han hade köpt en ny bil. Jag sa att han skulle pallra sig hit, då lät han jätteglad " ja det var det ja tänkte" :D Vi får se om han faktiskt kommer hit eller om det blir snack och ingen verkstad igen :cautious:

Tydligen hade han haft skittråkigt på fredagen, festat på lördagen och varit dödsbakis på söndagen som jag trodde :sneaky: Kändes som att han blev glad över att jag inte var sur när han inte hört av sig. Men ibland verkar det som att han testar mig? O_o

Inget speciellt viktigt egentligen, ringde mest för att snacka lite allmänt och berätta att han hade köpt en ny bil. Jag sa att han skulle pallra sig hit, då lät han jätteglad " ja det var det ja tänkte" :D Vi får se om han faktiskt kommer hit eller om det blir snack och ingen verkstad igen :cautious:

Tydligen hade han haft skittråkigt på fredagen, festat på lördagen och varit dödsbakis på söndagen som jag trodde :sneaky: Kändes som att han blev glad över att jag inte var sur när han inte hört av sig. Men ibland verkar det som att han testar mig? O_o

Min karl kunde också tönta sig med att testa. Tillslut sa jag ifrån och nästa gång tog jag fram krokodiltårarna (:angel:) sen har han aldrig gjort om det.... hatar det där när de ska testa hit och dit.
det bästa är dock att inte ge en reaktion alls, men då börjar man ju spela spelet själv..

Jag har fått årets allergireaktion så jag ser ut som en röd dalmatiner :banghead: på det så har jag feber och är mer eller mindre däckad. Så igår låg jag i karlns knä och kollade på film hela kvällen. Så pussade han på mig och sa "jag älskar dig, du är det finaste jag har". Varpå jag blev sådär töntigt megakär och nästan tårögd. Jösses vad jag är kär i den här karln!! :love:

@Kolbeinn Ja alltså det känns ju bara jättelarvigt? Som en hund som testar och behöver sättas på plats ? :rofl: Skönt att höra att det inte bara är inbillning från min sida i alla fall.

Men åh vad gulligt! Gulliga ni :D

Kan inte låta bli att känna mig lite avundsjuk på din kärlek @Kolbeinn :love:

Alltså, vad ska jag göra?? Det blev inte alls som jag planerat! När jag blev singel tänkte jag: okej, nu är det jag, kompisar och hästarna fullt ut! Och jag var så jävla taggad på det! Två dagar (!!) senare står världens snyggaste (och snällaste, gulligaste) kille där och vill ha mig. Nu har vi träffats i två månader och jag vill verkligen umgås med honom! Igår gick jag förbi hos honom spontant när jag var i stan, eftersom jag saknade honom. Hade tänkt att stanna en kvart och säga hej bara, jag åkte hem 6 timmar senare... :angel: Han säger att han tycker om mig jättemycket osv, vill att jag ska följa med till hans sommarställe osv, jag tror att han vill inleda ett förhållande med mig.
Och jag står här och har ingen aning! Han är en riktigt bra kille, och jag vill inte sluta umgås med honom, och jag vill inte bara ha honom som kompis heller. Men kunde vi inte ha träffats lite senare... :cautious:

Låter helt underbart med all love. Måste medge att jag är lite avis.
Jag har fått årets allergireaktion så jag ser ut som en röd dalmatiner :banghead: på det så har jag feber och är mer eller mindre däckad. Så igår låg jag i karlns knä och kollade på film hela kvällen. Så pussade han på mig och sa "jag älskar dig, du är det finaste jag har". Varpå jag blev sådär töntigt megakär och nästan tårögd. Jösses vad jag är kär i den här karln!! :love:

Mys de låter, förutom allergin och febern.

Kan inte låta bli att känna mig lite avundsjuk på din kärlek @Kolbeinn :love:

Alltså, vad ska jag göra?? Det blev inte alls som jag planerat! När jag blev singel tänkte jag: okej, nu är det jag, kompisar och hästarna fullt ut! Och jag var så jävla taggad på det! Två dagar (!!) senare står världens snyggaste (och snällaste, gulligaste) kille där och vill ha mig. Nu har vi träffats i två månader och jag vill verkligen umgås med honom! Igår gick jag förbi hos honom spontant när jag var i stan, eftersom jag saknade honom. Hade tänkt att stanna en kvart och säga hej bara, jag åkte hem 6 timmar senare... :angel: Han säger att han tycker om mig jättemycket osv, vill att jag ska följa med till hans sommarställe osv, jag tror att han vill inleda ett förhållande med mig.
Och jag står här och har ingen aning! Han är en riktigt bra kille, och jag vill inte sluta umgås med honom, och jag vill inte bara ha honom som kompis heller. Men kunde vi inte ha träffats lite senare... :cautious:

Sägs ju att han står där när man minst anar de :p

Äääntligen ska jag få träffa A igen!! Skulle setts i onsdags men han bror var tvungen att köra in i träd med cross, så han hamnade på sjukhus med inre blödningar. Så A fick köra dig istället och lämna en padda till uttråkad, skadad bror. Dålig tajming bror!!

(Som kommer bli helt återställt osv. Helt hjärtlös är jag inte! :D )

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 533
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 664
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka