Singeltråden no. 57

@Ceta - med han som nämnts lite längre bak, en kille jag snackade med på pannkakan för eoner år sedan men bangade träff med honom då jag insåg att nej, jag har faktiskt ingen lust att träffa en förälder. Sen har han sagt hej nångång ibland när vi stött förbi varandra på någon sida. Sen fick jag ett sms för ett tag sen då han såg att han hade kvar mitt nummer. Och så sågs vi för ett tag sen. Jag mest för att jag behövde få tankarna på annat, och tackade också ja till den gången med orden att min dejt inte hade tid så något får jag ju hitta på, typ.

@Ceta - med han som nämnts lite längre bak, en kille jag snackade med på pannkakan för eoner år sedan men bangade träff med honom då jag insåg att nej, jag har faktiskt ingen lust att träffa en förälder. Sen har han sagt hej nångång ibland när vi stött förbi varandra på någon sida. Sen fick jag ett sms för ett tag sen då han såg att han hade kvar mitt nummer. Och så sågs vi för ett tag sen. Jag mest för att jag behövde få tankarna på annat, och tackade också ja till den gången med orden att min dejt inte hade tid så något får jag ju hitta på, typ.
Ah, jo honom minns jag :) blev bara osäker på vem du syftade på i inlägget! Tror du att du vill träffa honom igen? Även om det betyder en dejt ;)

Ah, jo honom minns jag :) blev bara osäker på vem du syftade på i inlägget! Tror du att du vill träffa honom igen? Även om det betyder en dejt ;)

Nja. Alltså visst, han är trevlig och allt sånt. Vi har ju setts några gånger så där och inga konstigheter.

Men dels så har jag svårt att släppa den andra (som det egentligen är fetkört med. irriterande på så många vis och anledningar) och sen så är det det där med att denna snubben är förälder. Det lockar inte alls. Inte nånstans.

Vilken kväll :love: Jag har mött min överman i kelighet :love:

Åkte hem till honom. Vi låg. (Ja, klart vi gjorde - det är mig vi pratar om!)
Och sen blev i kvar i sängen i över tre timmar. Snackade en del men mestadels så myste vi bara :love: Jag blev till och med pussad på håret och masserad i nacken. Jag är extremt kelig, sådär så att det går folk på nerverna ibland. Så jag bara njöööt! Helt underbart!

Nu är jag alldeles mjuk i kroppen. Kommer sova så GOTT!

(Och vi ska ses igen imorgon :D)

Inget besök idag såklart :cautious: Han skulle på kurs med en polare imorgon, utbilda sig inom värmepumpar tydligen.

Vi pratade lite i telefon nyss och ja... Han är så nervös :rofl: Går rätt bra när vi pratar om hans jobb, men hör hur kugghjulen går på full speed haha :p Pratar vi om nått annat så får han nästan tunghäfta .. Har alltid tänkt mig att han är värsta casanovan, men kanske inte :eek: Jaja, gulligt oavsett och när vi pratat/träffats ett par gånger går det över :D

Vilken kväll :love: Jag har mött min överman i kelighet :love:

Åkte hem till honom. Vi låg. (Ja, klart vi gjorde - det är mig vi pratar om!)
Och sen blev i kvar i sängen i över tre timmar. Snackade en del men mestadels så myste vi bara :love: Jag blev till och med pussad på håret och masserad i nacken. Jag är extremt kelig, sådär så att det går folk på nerverna ibland. Så jag bara njöööt! Helt underbart!

Nu är jag alldeles mjuk i kroppen. Kommer sova så GOTT!

(Och vi ska ses igen imorgon :D)
Blir stolt över dig :D

Och ligger jag och blir skedad av en sovande militär. :love:
Låg och pratade om livet till kl 2 inatt. Detta känns riktigt bra faktiskt. Nästan skrämmande bra, för att ha träffats tre gånger!

Tillägg:
Ahjuste. Fick sms av C kl 3 inatt. En bild på hans pussmun. Efter att han inte hört av sig alls sen han sket i att höra av sig när jag satt på bibblan i Malmö. Nej tack. Skärp dig.

Senast ändrad:
Har jobbat på ica maxi och sett alla gulliga par gå och handla fredags- och lördagsmys. Väldigt avundsjuk. :cry:

Nästan så att jag funderar på att träffa randomsnubben från byn imorgon. Sällskapsjuk. Dock på ett mer vänskapligt sätt, men venne om han är med på det :cautious:

Och ligger jag och blir skedad av en sovande militär. :love:
Låg och pratade om livet till kl 2 inatt. Detta känns riktigt bra faktiskt. Nästan skrämmande bra, för att ha träffats tre gånger!

Tillägg:
Ahjuste. Fick sms av C kl 3 inatt. En bild på hans pussmun. Efter att han inte hört av sig alls sen han sket i att höra av sig när jag satt på bibblan i Malmö. Nej tack. Skärp dig.
Låter inte dumt alls. Jag vill också skeda!

Min dude beklagade sig iaf över att det var långt mellan oss och att han tyckte det var ensamt i sängen :love:

Har lite prestationsångest nu. A kommer hit idag vid lunch. Vi ska äta något. MEEP. Jag är duktig på att laga mat och älskar att laga med till andra, men hur mycket ska man ta i?! Är det överambitiöst att göra något mer ordentligt eller är det tråkigt att typ steka på lite lax och koka potatis?

MEEEEEEP

@GardenAngel - vad blev det för något då? :)

Lax i ugn med vitlök, gröna oliver och maaaassa grädde. Så fruktansvärt jävla gott! Och enkelt!

KL
Jag tror jag håller på att få känslor för den här..! Efter att vi käkat rann tiden iväg i sängen. Och plötsligt smällde det till! Ni vet när man helt plötsligt börjar inse att mannen man är med är det absolut snyggaste/finaste/sexigaste som skapats! Tjong pang så låg jag och pratade med typ den snyggaste killen jag träffat. Hjärnan är konstig.

Han öppnade sig och berättade om saker som hänt när han tjänstgjorde utomlands.. Det kändes himla fint! Jättehemskt att höra första-hands-info om hur livet i krigszoner är, men kändes fint att han berättade. Man har någon bild om att hemskheter inte händer våra soldater bara för att vi är svenskar.. men så är det ju såklart inte.

Längtar efter honom redan och han åkte för typ en halvtimme sen :love: :D

Varför blir man alltid intresserad av den man inte kan få/är något "olämplig". :cautious:Med "olämplig" menar jag tvåbarnsfar... Ska dock tillägga att han bara är tre år äldre än mig men fick barn tidigt

Alltså jag FÖRSTÅR INTE. Jag fattar INGENTING :rage: Killen kan ju inte vara helt handlingsförlamad eller så feg att han inte klarar av att höra av sig självmant!?

Har pratat lite fram och tillbaka hela veckan, några snaps på kvällarna och telefonsamtal i torsdags. Jättegullegull. Helg, jag hör inte ett pip från honom. Jag skriver i fredags "gonatt puss" och vi pratar lite. Igår skickade jag en eller två snap, vilket inte var något spec att svara på. Idag skickar han en bild på sig i nåns nit-bh (:confused::rofl:). Svarade på den, men fick inget tillbaka. Skickade en till ikväll, inget spec, men hade han varit pratsugen hade han svarat. Känner mest, jaha nu då?

Inget besök under veckan, inte ens ett ord om att det inte skulle bli av, han tar nästan ingen kontakt själv men är jättegullig när han väl svarar. WAAAH :rage:

Har ett litet minne av att det har varit såhär de senaste helgerna? :p Men känns ju bara konstigt. Ploppar upp lite tankar om att nit-bhn kanske var från helgens haff, att han vill ragga på helgerna och därför inte svarar osv.. Men det känns ändå inte som det är så. Magkänsla :up:

förvirrad. :cry:

får försöka intala mig att han är bakis idag och därför inte svarar. O_o

Alltså jag FÖRSTÅR INTE. Jag fattar INGENTING :rage: Killen kan ju inte vara helt handlingsförlamad eller så feg att han inte klarar av att höra av sig självmant!?

Har pratat lite fram och tillbaka hela veckan, några snaps på kvällarna och telefonsamtal i torsdags. Jättegullegull. Helg, jag hör inte ett pip från honom. Jag skriver i fredags "gonatt puss" och vi pratar lite. Igår skickade jag en eller två snap, vilket inte var något spec att svara på. Idag skickar han en bild på sig i nåns nit-bh (:confused::rofl:). Svarade på den, men fick inget tillbaka. Skickade en till ikväll, inget spec, men hade han varit pratsugen hade han svarat. Känner mest, jaha nu då?

Inget besök under veckan, inte ens ett ord om att det inte skulle bli av, han tar nästan ingen kontakt själv men är jättegullig när han väl svarar. WAAAH :rage:

Har ett litet minne av att det har varit såhär de senaste helgerna? :p Men känns ju bara konstigt. Ploppar upp lite tankar om att nit-bhn kanske var från helgens haff, att han vill ragga på helgerna och därför inte svarar osv.. Men det känns ändå inte som det är så. Magkänsla :up:

förvirrad. :cry:

får försöka intala mig att han är bakis idag och därför inte svarar. O_o

Asså va? Trodde verkligen han hade vänt om där!! Förstår mig inte på karlar asså! Du får berätta om det blir någon skillnad nu när det är vardag igen ;)

Har också en liten update! Blev bjuden på en hemlig dejt i lördags :D Hade träning och tävlingsfix i stallet tills halv 5 i lördags, sen skulle jag hem till honom och fixa mig så skulle vi åka till grannstaden västerås på kvällen och gå på restaurang. Kom hem till honom, och han öppnar dörren med blommor :D "Det blev lite omvänt", sa han, "egentligen ska ju jag komma hem till dig med dessa"
Jag blev chockad, men glad. Vi gjorde oss iordning och åkte, pratade om varandra, berätta saker vi inte visste om varandra osv. Åt mat, sååå gott och vi hade trevligt! Lite trevande, det märks att vi inte känner varandra så väl, men det var ingen pinsam stämning. Vi pratade lite om hans lägenhet, och jag berättade för honom att det var på tiden att han piffade till lite hemma och fick det att se mer bebott ut. "Vadå som tavlor?" "Ja!" "Okej, men jag har hemma hos mamma, ska vi åka och hämta dem nu?" Sagt och gjort, vi åkte hem till hans mamma, så jag blev presenterad där :p
Åkte hem efter 22, jag skulle ju tävla... Han sa att det var den bästa dejten han vart på, och jag kan väl stämma in där!
(Hans mamma hade sagt dagen efter att jag var söt, och hans pappa (de är skilda) hade sagt att han också ville träffa mig :o.) Så nu får vi se vad som händer..!

För två veckor sen tröstade jag mig med mina fina elever när jag var ledsen på C.

Idag tröstar jag mig med tanken på A när mina elever gör mig trött och frustrerad. Skitungar!! :rage::wtf:
KAOS hela dagen! ibland undrar man ju varför man blir lärare..!

Men har fått fina sms från A under dagen :love:

@emmeloy Trodde jag med :eek:

Men vilken drömkille du har där, vad glad jag blir för din skull! Vad skönt att det bara verkar rulla på i sin egen takt utan påskjutning från något håll :up:

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 533
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 664
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Adoptivhund vägrar gå ut
  • Hundrelation

Hästrelaterat