Singeltråden no. 57

@Ceta jag gjorde det, vi träffades och snackade lite. Sen rök vi ihop, i vanlig ordning. Så nej, nu släpper jag honom. Tråkigt men jag orkar inte lägga mer energi. :(

Och på det fick jag skäll av en killkompis för att jag ibland kör lite med en annan killkompis som tydligen är megakär i mig.. :o
Och här sitter jag osminkad, ful som fan, i trashkläder och karlarna står på rad!

19299_10203561840352908_5181905679401167154_n.jpg

@Ceta Ja det måste vara något sånt. Usssschhh är inte bekväm med det här :crazy:

Alltså. Förlåt. Men om det där är du när du är osminkad och ful. Då vill jag inte se hur du ser ut när du är sminkad och snygg. Du är ju skitsnygg!

Hästar och tävling var ett mycket bra substitut för mig hela förra året. Gick riktigt bra där med då.. I år ska jag försöka kombinera allting :D

@addicted Såg tävlingsbilderna på fb, kul!

Vet inte om jag skrivit det i tråden, men jag och "grannen" fick ihop det tillslut :angel: Vi träffas några gånger i veckan.. Först viste jag inte vad jag ville med det riktigt, men har blivit mer säker på att vi inte är "förhållande-material" tillsammans iaf. Fast blev nästan tveksam efter en mycket mysig kväll igår där jag upplevde att vi kon varandra lite närmare..

Flyttar ju ändå hem om två månader (har fått jobb i närheten av Göteborg!), så får nog försöka hålla det som en kul grej!

Vet inte om jag skrivit det i tråden, men jag och "grannen" fick ihop det tillslut :angel: Vi träffas några gånger i veckan.. Först viste jag inte vad jag ville med det riktigt, men har blivit mer säker på att vi inte är "förhållande-material" tillsammans iaf. Fast blev nästan tveksam efter en mycket mysig kväll igår där jag upplevde att vi kon varandra lite närmare..

Flyttar ju ändå hem om två månader (har fått jobb i närheten av Göteborg!), så får nog försöka hålla det som en kul grej!

Oj! Vad roligt att det blev nåt med grannen ändå! Låter som att det är en ganska lagom nivå med tanke på en hemflytt, om det känns bra för dig såklart. Grattis till jobbet! Hur känns det att komma tillbaka?

Så kul med grannen! Och grattis till jobbet!!! :)

Oj! Vad roligt att det blev nåt med grannen ändå! Låter som att det är en ganska lagom nivå med tanke på en hemflytt, om det känns bra för dig såklart. Grattis till jobbet! Hur känns det att komma tillbaka?

Jo absolut är det nog det :) tack!

@addicted tack! Ännu en kul grej med att flytta hem är att det blir enklare att träffa alla härliga härifrån :)

@Lillelorden Jag vet :D Hoppas vi ses snart ;)

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka