Åh vad roligt! Såpass avis, hästsuget är enormt just nu. Har inte varit i stall sedan augusti...Tack!
Ja, jag anmälde faktiskt till nästa idag! Blir om några veckorHar suttit och planerat hela säsongen typ nu
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad roligt! Såpass avis, hästsuget är enormt just nu. Har inte varit i stall sedan augusti...Tack!
Ja, jag anmälde faktiskt till nästa idag! Blir om några veckorHar suttit och planerat hela säsongen typ nu
![]()
Åh vad roligt! Såpass avis, hästsuget är enormt just nu. Har inte varit i stall sedan augusti...
Kanske eventuellt har det framåt våren beroende på lite olika omständigheter, i så fall kommer jag mycket gärna och klappar samt bjuder på morötter (och muffins!)Har du vägarna förbi Jönköping är min häst väldigt klapp och gosvänligHan gillar morötter och annat godis också
![]()
Äsch då. Men tack! Och det är du också!
Nej, tyvärr. Inget så långt bort. Har faktiskt ingenting ens åt det hållet som jag tittat på![]()
@Ceta jag undersöker möjligheterna![]()
@julgrisen Kul att "se" dig! Hur går det för dig med jobbet nu?
@addicted Såg tävlingsbilderna på fb, kul!
Vet inte om jag skrivit det i tråden, men jag och "grannen" fick ihop det tillslutVi träffas några gånger i veckan.. Först viste jag inte vad jag ville med det riktigt, men har blivit mer säker på att vi inte är "förhållande-material" tillsammans iaf. Fast blev nästan tveksam efter en mycket mysig kväll igår där jag upplevde att vi kon varandra lite närmare..
Flyttar ju ändå hem om två månader (har fått jobb i närheten av Göteborg!), så får nog försöka hålla det som en kul grej!
TackGrattis till jobb!! Vad är det?
@julgrisen Hoppas det blir bra för dig med med jobb!
Jag måste bara fråga er, har någon av er provat Tinder? Det kanske står längre bak i tråden men jag är för latatt gå tillbaka och leta.
Mitt ex tyckte att jag skulle skaffa detså det har jag gjort. Fattar fortfarande inte så mycket men hjälp vad man får kontakt med folk
, kan ju dock vara skönt att snacka med nya människor istället för att hålla sig kvar i sina gamla destruktiva förhållanden..