Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
God jul!God jul på er!!!
God Jul till bästa tråden!lite trist att vara singel ännu en jul
men nästa år får det vara ändring på det, man kan ju hoppas iallafall
![]()
Och jag tycker tvärtom, så skönt att slippa leta julklapp åt nån.God Jul till bästa tråden!lite trist att vara singel ännu en jul
men nästa år får det vara ändring på det, man kan ju hoppas iallafall
![]()
Åh, jag var så deppig igår över det där. Men mina funderingar var mer om jag skulle kunna hoppa över jul nästa år, åka utomlands eller nåt....
Idag känns det bättre.
God jul!
Och jag tycker tvärtom, så skönt att slippa leta julklapp åt nån.
GOD JUL alla!![]()
Och jag tycker tvärtom, så skönt att slippa leta julklapp åt nån.
GOD JUL alla!![]()
Ja, sånt är ju lite jobbigt. Men det kan man ju som sagt ta igen senare. Roligare att köpa nån större grej när man vet nåt personen faktiskt vill ha eller kommer ha glädje av, än att göra det "bara för att".Apropå julklapp så fick jag världens julklapp av min fina
Han hade varit på Hööks och köpt en Spooksväst åt mig![]()
Lite jobbigt när man själv inte hade köpt nån stor grej liksom, men jag får ta igen det när han fyller år
![]()
Hej tråden!
nu har jag inte skrivit här på ett tag.
Jag tror kanske inte att jag är singel sådär väldigt mycket längre till
Jag har träffat min dejt kanske 10-12 gånger på lite mer än en månad. Senaste 5-6 gångerna har det verkligen bara känts bättre och bättre, alltså åh vad vi klickar. Vi skrattar mycket ihop och har haft några deeptalk som känts jättebra. Igår var vi inte ute på samma ställe men hans kompisar som jag aldrig träffat började prata med mig och frågade om det var jag som dejtade nn och sa att han pratat om mig och visat bilder och så
Sen sov han hos mig inatt och båda sa att vi tycker om varandra för första gången. Både igår och idag på morgonen. Och sättet han tittar mig i ögonen, stryker bort mitt hår och pussar mig i pannan får mig att smälta. Åh. Värme.
Gott nytt år hörni!Hur ska singeltrådarna fira kvällen?
Ja gott nytt år till er allihopa! Jag ser fram emot ett nytt år med nya möjligheter, för att inte tala om nya dejter!![]()
Kvällen spenderas hemma hos min allra bästa vän och hennes sambo - det blir jag, dem och två andra par. Jag kommer alltså definitivt att vara sjunde hjulet och kände mig lite olustig inför det innan, det är (nästan) aldrig skoj att vara enda singeln liksom... Jag nämnde det dock för min vän som förstod precis vad jag menade och hon intygade dyrt och heligt att jag inte kommer att känna mig utanför för en sekund. Och jag tror henne. Vi känner varandra så otroligt väl efter 8 års vänskap, så jag känner mig inte ett dugg orolig längre utan ser fram emot kvällen helt och fullt. Ska bli kul att träffa lite nytt folk också!
Dessutom har en av mina dejter varit väääldigt aktiv i kommunikationen på senaste och vi har haft otroligt många fina konversationer, så jag känner mig inte ett dugg deppig över mitt nuvarande tillstånd på relationsfronten faktiskt
Hoppas ni får en fantastisk kväll allihop!![]()