Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På nyårsafton flyttar jag till Göteborg och blir sambo
Nä känns skitbra faktiskt, "äntligen" träffat någon som inte är en självupptagen skithög haha. Hittat jättefin anläggning till min häst med![]()
Dumt! Men ja, allt sånt är bra träning! SD-sympatisörer har jag också träffat på, inget man tänder jättemycket på direkt...
Men usch så obehagligt! Och tråkigt.
Ooooh spännande! Kul att satsa sådär.![]()
Jaa va fasen, funkar det inte får vi väl flytta isär. Stallet där min häst ska bo är rena drömstallet dessutom.
Såå nu ska jag bara lista ut hur jag ska hitta nya vänner i Göteborg![]()
Canine har varit på en dejt idag. Det gick bra men inga himlastormande känslor än
men säkert en kompis minst iallafall. Jag trivdes rätt bra i hans sällskap och fick precis veta att han tyckte det var väldigt trevligt att ses. Hur har ni känt efter dejter och hur blev det sen?
![]()
Den här tråden är nog en bra start.Jag bor inte där men en hel drös av de andra aktiva gör det!
Jag är i Göteborg så gott som varje vardag eftersom jag pluggar där, jag hänger gärna!Isåfall eftersöker jag helt ogenerat roligt folk i Göteborg att hänga med. Jag är ganska snäll och gullig att hänga med![]()
Jag är i Göteborg så gott som varje vardag eftersom jag pluggar där, jag hänger gärna!![]()
@canine
Klart han föreslår att ses om han vill detJag tycker att det brukar kännas okej med vissa och så tar man nån mer dejt för att se hur det känns då, ibland ändrar man uppfattning. De som känts okej men inte speciellt har det oftast blivit 1-2 dejter och inget mer med. De som det känts mer jo, men kanske, de har jag träffat fler ggr.
Min pojkvän som jag träffade nu senast kändes det bara så helt naturligt och avslappnat med från första minuten, det var som att vi kände varandra på något vis..![]()
Kände du då att du bara verkligen ville träffa han igen så snart som mögligt?Lite det som saknas här känns det spontant. Hade vart skönt om man kunde veta ifall han är intresserad av just mig eller bara för att jag är en tjej som visat intresse, men det går ju inte, än iallafall.
Bestäm dig för om du är intresserad innan du funderar på om han är det.Vad tyckte du själv, hade du trevligt, vill du se om det kan bli något mer? Man är väl sällan klar på sina känslor efter en dejt men man brukar iaf veta om man vill ses igen eller absolut inte.
![]()
Kände du då att du bara verkligen ville träffa han igen så snart som mögligt?Lite det som saknas här känns det spontant. Hade vart skönt om man kunde veta ifall han är intresserad av just mig eller bara för att jag är en tjej som visat intresse, men det går ju inte, än iallafall.
Jag har varit på date med en tjej två ggr nu. Vi hade väldigt trevligt och vi har en hel del gemensamt. Problemet är bara att attraktionen saknas från min sida. Hon är rätt söt också... Så det känns tråkigt att inte attraktionen också finns där?Nån som har haft liknande problem?