Singeltråden no. 57

Dumt! Men ja, allt sånt är bra träning! SD-sympatisörer har jag också träffat på, inget man tänder jättemycket på direkt...

Men usch så obehagligt! Och tråkigt.

Nej, det är verkligen en riktig dealbreaker för mig. Jag vill tro att jag är hyfsat tolerant mot skiftande åsikter, men där går gränsen för länge sedan.
Utöver det tyckte jag han betedde sig så skumt, nästan som om jag släpat dit honom fast det var han som föreslagit träff. Jag uppfattade hela situationen som nollintresse från båda håll i slutet, men sen fick jag trots det ändå ett par SMS till. Bland annat ett fylle-SMS mitt i natten...

Hah, minns ni förresten Skåpet? Radiotystnad i typ två år, nu lade han - helt okommenterat - till mig på Facebook igen för ett litet tag sedan. Udda, väl?
Jag är inte ett dugg intresserad, men det är lustigt med den där ketchupeffekten.

Canine har varit på en dejt idag :D . Det gick bra men inga himlastormande känslor än ;) men säkert en kompis minst iallafall. Jag trivdes rätt bra i hans sällskap och fick precis veta att han tyckte det var väldigt trevligt att ses. Hur har ni känt efter dejter och hur blev det sen? :)

Jaa va fasen, funkar det inte får vi väl flytta isär. Stallet där min häst ska bo är rena drömstallet dessutom.

Såå nu ska jag bara lista ut hur jag ska hitta nya vänner i Göteborg :)

Den här tråden är nog en bra start. ;) Jag bor inte där men en hel drös av de andra aktiva gör det!

Canine har varit på en dejt idag :D . Det gick bra men inga himlastormande känslor än ;) men säkert en kompis minst iallafall. Jag trivdes rätt bra i hans sällskap och fick precis veta att han tyckte det var väldigt trevligt att ses. Hur har ni känt efter dejter och hur blev det sen? :)

Undrar eftersom jag inte kände något speciellt förutom att vi verkade funka rätt bra ihop. Tycker det var snabbt att skriva redan nu och föreslå ny träff känner mig liksom lite pressad och stressad av det, är det fler som varit med om att en kille är väldigt på direkt? och hur har det "blivit"? jag är ju absolut inte intresserad av något "sova över" fören jag känner honom ordentligt men han kanske förväntar sig annat känns det lite som nu när han redan föreslog ny träff utan att ens veta om jag är intresserad :/ eller är det så killar fungerar, jag är helt tafatt när det gäller detta område :crazy: ska tillägga att detta är första gången någonsin jag träffade honom idag.

@canine

Klart han föreslår att ses om han vill det :) Jag tycker att det brukar kännas okej med vissa och så tar man nån mer dejt för att se hur det känns då, ibland ändrar man uppfattning. De som känts okej men inte speciellt har det oftast blivit 1-2 dejter och inget mer med. De som det känts mer jo, men kanske, de har jag träffat fler ggr.
Min pojkvän som jag träffade nu senast kändes det bara så helt naturligt och avslappnat med från första minuten, det var som att vi kände varandra på något vis.. :)

@canine

Klart han föreslår att ses om han vill det :) Jag tycker att det brukar kännas okej med vissa och så tar man nån mer dejt för att se hur det känns då, ibland ändrar man uppfattning. De som känts okej men inte speciellt har det oftast blivit 1-2 dejter och inget mer med. De som det känts mer jo, men kanske, de har jag träffat fler ggr.
Min pojkvän som jag träffade nu senast kändes det bara så helt naturligt och avslappnat med från första minuten, det var som att vi kände varandra på något vis.. :)

Kände du då att du bara verkligen ville träffa han igen så snart som mögligt? :) Lite det som saknas här känns det spontant. Hade vart skönt om man kunde veta ifall han är intresserad av just mig eller bara för att jag är en tjej som visat intresse, men det går ju inte, än iallafall.

Kände du då att du bara verkligen ville träffa han igen så snart som mögligt? :) Lite det som saknas här känns det spontant. Hade vart skönt om man kunde veta ifall han är intresserad av just mig eller bara för att jag är en tjej som visat intresse, men det går ju inte, än iallafall.

Bestäm dig för om du är intresserad innan du funderar på om han är det. :) Vad tyckte du själv, hade du trevligt, vill du se om det kan bli något mer? Man är väl sällan klar på sina känslor efter en dejt men man brukar iaf veta om man vill ses igen eller absolut inte. :)

Bestäm dig för om du är intresserad innan du funderar på om han är det. :) Vad tyckte du själv, hade du trevligt, vill du se om det kan bli något mer? Man är väl sällan klar på sina känslor efter en dejt men man brukar iaf veta om man vill ses igen eller absolut inte. :)

Tack för rådet :) Ska verkligen försöka komma fram till något, jag borde ju svara han snart med. Känner mig mest likgiltig just nu att det inte spelar så stor roll :/

Det finns en annan person, som jag aldrig träffat irl, men som jag har blivit väldigt nyfiken på, men jag har varit för feg för att våga skriva. Det tar lite fokus från denna kille jag träffat nu. Kanske borde ta mod till mig att skriva för att se om han ens är intresserad, men förstår inte hur jag ska våga.

Ja, nu senast ville ingen av oss gå hem från första dejten typ. Vi vandrade runt planlöst och fyllde på p-biljett flera ggr på bilarna tills vi insåg att vi nog får styra upp att ses igen istället.. :D

Det är väl så att när det är rätt då känns det som man vill ses mer. Känns det likgiltigt så är det väl inget att satsa på.

Jag har varit på date med en tjej två ggr nu. Vi hade väldigt trevligt och vi har en hel del gemensamt. Problemet är bara att attraktionen saknas från min sida. Hon är rätt söt också... Så det känns tråkigt att inte attraktionen också finns där? :meh: Nån som har haft liknande problem?

Jag har varit på date med en tjej två ggr nu. Vi hade väldigt trevligt och vi har en hel del gemensamt. Problemet är bara att attraktionen saknas från min sida. Hon är rätt söt också... Så det känns tråkigt att inte attraktionen också finns där? :meh: Nån som har haft liknande problem?

Ja, jag hade ett liknande problem tidigare i höstas. Jag dejtade en kille ett tag, en kväll ledde det till mys i soffan och mina tidigare erfarenheter är att när det händer så brukar jag känna "mm, gött, ge mig mer av detta" men jag kände inget sånt, det kändes likgiltigt. Så sen avslutade jag det hela. Tråkigt kanske men jag kände att finns inte attraktionen i det läget så kommer den inte komma senare heller. Nu vet jag inte vad ni gjort på era dejter men du får väl känna efter om du vill ge det mer tid eller annars får du väl säga som det är.

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 638
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 558

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka