Ja, sex veckor, minst. Inte klokt.
Men jag får ju helt klart tid för skola, träning och vänner, så det är väl bra![]()
Jag träffade inte min pojkvän mer än två gånger (eller var det tre?) på hela sommaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, sex veckor, minst. Inte klokt.
Men jag får ju helt klart tid för skola, träning och vänner, så det är väl bra![]()
Jag har vissa ekonomiska problem. Inte så att jag har svårt att överleva vardagen, utan mer av varianten att jag har hittat en klocka jag blev tokkär i och verkligen vill ha. Problemet? Den kostar 52'000. Pund.
Sen hittade jag ett väldigt fint halsband istället, som kändes billigt i jämförelse. I ungefär en halv sekund, innan jag insåg att 20'000 pund inte heller är i närheten av billigt.
#Dagensstörstai-landsproblem
Har varit på dejt idag. En andra dejt. Nä, blir inget mer där.
Var superglad efter första dejten, verkade vara en helt normal och typiskt söt kille. Idag kändes han bara nonchalant, tråkig, svår att prata med och i det närmsta SD-sympatisör.![]()
Jösses! Jag ska nog hålla tyst, jag får ju i alla fall dejta @nyponros under tidenJag träffade inte min pojkvän mer än två gånger (eller var det tre?) på hela sommaren.Och då var det nytt, vi träffades ju i våras. Rekommenderas icke, aptråkigt är vad det är!
En dag kvar att jobba innan jag får vara leeeedig! Jag är så sjukt trött och slutkörd så lite ledigt ska inte alls bli fel. Mina elever är goa, men de ger mig snart grått hår!
Och i helgen får vi 1) flytta till vårt hus och 2) hästen kommer hem. Bra helg!
Jag är dessutom sjukt nöjd med julklapparna jag köpt - har för första gången någonsin gjort julklappsrim (visserligen snodda från nätet med lite modifiering).![]()
Jag har också en dejt på g, på måndag, men känner mig rätt likgiltig inför den för att vara ärlig.
[...]
Jag känner inget särskilt för honom nu, men tänker också att det vore kul att lära känna honom mer och ge honom en ärlig chans liksom. Och så är det ju alltid trevligt att bli utbjuden på dejt!
Har varit på dejt idag. En andra dejt. Nä, blir inget mer där.
Var superglad efter första dejten, verkade vara en helt normal och typiskt söt kille. Idag kändes han bara nonchalant, tråkig, svår att prata med och i det närmsta SD-sympatisör.![]()
Jag har ett nytt I-landsproblem idag. Det GÅR INTE att måla naglarna utan att varken få färglösa fläckar eller färg utanför. De som påstår något annat ljuger, det är jag helt säker på!
Här försöker man se lite representabel ut inför besök gällande ens egen firma (just ja, jag är nu för tiden egenföretagare, faktiskt), men istället sitter man med nagellack över hela händerna. *mutter*
Gissa om jag är glad för att jag gav honom den där ärliga chansen och faktiskt pallrade mig dit i måndags? Åh så trevligt det var, och åh vilka oanade kvaliteter den här killen satt på! Det blev en riktig toppenkväll, och även om jag inte vet om jag vill att det ska bli något mer så har det piggat upp mig och skapat lite pirr i magen hela veckan.
Nu åker jag hem på jullov i morgon och blir borta i 3 veckor, och när jag sedan kommer tillbaka så har kille nr 1 (han som min flatmate pusslat ihop mig med) kommit hem från sin resa samtidigt som kille nr 2 (han som jag träffade i måndags) är bortrest i ytterligare någon vecka. Jag är helt inställd på att träffa dem båda två igen och hoppas bli lite klokare på vad jag vill - och vad de vill, för all del - efter det. Just nu känns det bara väldigt trevligt att ha lite flirtande och känna uppskattning från lite olika håll, oavsett vad det nu kan tänkas sluta i.![]()
Jag får också snart ledighet! Kl 16 idag stämplar jag ut och har ledigt i tre veckorOch imorgon börjar jag körningen hemåt!
Lite ångest då jag redan nu har rätt mycket smärtor i kroppen, men får knapra piller och hoppas på det bästa![]()
Jo, fast jag kan ju inte åka hem öht om jag inte har längre ledigt. Behöver bara ta 8,5dagar ledigt för att få vara ledig 23dagar i sträck så tycker det är vört detJösses vad alla ska vara lediga mycket, själv har jag tagit en semesterdag 2 jan, tyckte ledigt ons-sön två veckor i rad var tillräckligt bra när man jobbat helger hela sitt vuxna liv tidigare så
Men ska bli skönt att åka hem och bli lite ompysslad med mat och grejer!
Jo, fast jag kan ju inte åka hem öht om jag inte har längre ledigt. Behöver bara ta 8,5dagar ledigt för att få vara ledig 23dagar i sträck så tycker det är vört dettar dessutom lite obetald semester av dessa dagarna, så all semester försvinner inte heller
![]()
Ja, jag förstår ju verkligen att det är värt det för dig som har så pass långt att åka! Själv har jag ju bara en timme mellan jobb och familjen så går ju inte alls att jämföra!![]()
Var givetvis tvungen att gilla fb-händelsen ocksåHär är en som inte får så mycket ledigt, bara 3 dagar över jul och 3 dagar över nyår, annars jobbar jag och skriver skolarbete... :/
Men det ska bli skönt med de dagarna iaf! Nästa år får jag säkert jobba storhelg så jag ska väl inte klaga..
It's now official on Facebook så nu är det på riktigt![]()
![]()