Vänner och vänner som jag ännu inte känner!
Den här tjejen har gått och träffat vad jag tror är världens mest fantastiska kille.
Fortsättning följer!![]()
Uh vad spännande då! Väntar på uppföljning. :-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänner och vänner som jag ännu inte känner!
Den här tjejen har gått och träffat vad jag tror är världens mest fantastiska kille.
Men! Berätta meeeeer!Vänner och vänner som jag ännu inte känner!
Men! Berätta meeeeer!
Så jäkla lång story bara men ska försöka hålla det kort. Han har funnits i perifirin ett tag, typ sett honom på sociala medier då vi har en del gemensamma vänner. Han är från stan jag bor nu men pluggade i min hemstad, ja ni förstår. Och nu har han flyttat hit. Jag har sett honom på badoo, tog mod till mig och skrev till honom där för kanske två veckor sen men fick inget svar. Var sedan rätt onykter på krogen i lördags, visar sig att han är vän med min kompis kille och bla bla... de stod och snackade och sen gick jag fram och sa exakt som det var, att han dissat mig på badoo (tack alkoholen för detta...) sen snackade vi hela kvällen, och sågs igår och allt känns sjukt bra. Så håll tummarna!![]()
GUD SÅ FINT!Hej hej hej hej. Vill mest säga att jag är kääääär i världens finaste kille. Min pojkvän. Världens finaste. Som en klyscha jag aldrig trodde skulle bli sann. Hoppas den varar länge![]()
Hej hej hej hej. Vill mest säga att jag är kääääär i världens finaste kille. Min pojkvän. Världens finaste. Som en klyscha jag aldrig trodde skulle bli sann. Hoppas den varar länge![]()
Så jäkla lång story bara men ska försöka hålla det kort. Han har funnits i perifirin ett tag, typ sett honom på sociala medier då vi har en del gemensamma vänner. Han är från stan jag bor nu men pluggade i min hemstad, ja ni förstår. Och nu har han flyttat hit. Jag har sett honom på badoo, tog mod till mig och skrev till honom där för kanske två veckor sen men fick inget svar. Var sedan rätt onykter på krogen i lördags, visar sig att han är vän med min kompis kille och bla bla... de stod och snackade och sen gick jag fram och sa exakt som det var, att han dissat mig på badoo (tack alkoholen för detta...) sen snackade vi hela kvällen, och sågs igår och allt känns sjukt bra. Så håll tummarna!![]()
Men va tråkigtAlltså gud vad man inte borde skriva sånt här så direkt... Han som jag trodde var perfekt har nu typ gått under jorden, yey...
Välkommen!Hej allesammans!
Har följt denna tråd ett tag i kulisserna men nu känner jag mig redo att vara med själv.
Tog slut med exet i augusti efter 6 år tillsammans så jag känner mig lite... oerfaren?! med singellivet. Har haft några ons under hösten/vintern men inte mer än så.
Är egentligen inte ute efter ett nytt förhållande inom en snar framtid, även om jag dock saknar mysandet/tryggheten/liggandet/gemenskapen. Skulle dock säkert trivas bra med en kk haha.
Tycker dock det svåraste är att lära känna nya människor. Skulle vilja ha både fler nya vänner och nya "ragg". Bor i en liten stad där "alla känner alla" och ja, det gillar jag inte riktigt just i denna situation som jag är i nu. Men vill dock inte flytta härifrån på ett bra tag. Dock ca 1h bil enkel väg till två liiite större städer.
Ser att många skriver om Badoo och Tinder. Är sugen på att testa, mest för att få snacka med random personer, men gillar inte att man inte är "anonym"(?). Har inga problem med att visa vem jag är och så, men har ett väldigt offentligt jobb och det skulle vara extremt pinsamt om mitt ex (som jag är vän med idag) eller någon av mina kunder/kollegor skulle se mig där haha!
Tips på hur jag lär känna nya bekantskapskretsar?
Tränar aktivt på ett nytt gym så där kanske det går att börja heja på folk snart? eller är man för "på" då?
Välkommen!
Nätdejting har ju blivit väldigt normalt och okej idag, så jag tror inte du behöver vara orolig för att folk ska reagera. Och om kollegor/ex upptäcker dig innebär ju det att de gör det själva också?
Jag upplever det nästan som att det idag är "värre" att träffa någon på krogen än på nätet.
Haha ja, men eller hur?Ja vi har funderat på om det är pinsamt att ha träffats på en fest... så himla omodernt av oss ju!![]()
Men va tråkigtHur länge sedan var det ni hördes?
Vi sågs ju i torsdags. Hörde av mig fredags kväll, fick svar lördag kväll... Hörde av mig söndag kväll, ännu inget svar. Jag börjar ju liksom tvivla väldigt mycket på min förmåga att läsa människor och situationer! Något som jag trodde var fantastiskt från bådas håll var tydligen inte det!