Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha men du kan ju laga mat, då är det ju skillnad!Och jag tycker det är rätt najs att basa över maten, för då blir det som jag vill.Fast han är också hemskt duktig i köket, dock tror jag att jag tycker det är roligare! Däremot är jag ganska så friskriven från att diska och tvätta pga diverse inte så rena, men nydiskade, köksattiraljer och vissa handdukar och underkläder som nu är rosa istället för vita...
![]()
Däremot är jag ganska så friskriven från att diska och tvätta pga diverse inte så rena, men nydiskade, köksattiraljer och vissa handdukar och underkläder som nu är rosa istället för vita...![]()
Min hittade mig på HP. Jag hade gett upp hoppet att det fanns någon sådan kvar åt mig.
Vi hittade också varandra på HP. Efter mååånga idioter där så fanns till slut någon vettig...!
Vi hade för övrigt vår 2-årsdag igår!![]()
SMART DRAG! Diska och tvätta som är så sjukt tråkigt, ska se om jag kan visa mig vara riktigt dålig på det så jag slipper!
Två år redan?! Herregud vad tiden går fort!Vi hittade också varandra på HP. Efter mååånga idioter där så fanns till slut någon vettig...!
Vi hade för övrigt vår 2-årsdag igår!![]()
Alltså, pannacotta är ungefär det LÄTTASTE man kan göra@Chili @Sleepan
Åh jag vet inte! Men någon av dem blir det nog iallafall, så får jag spara den det inte blir till nästa gång jag ska försöka impa. Pannacotta är nog för svårt mig mig är jag rädd, kanske köper ben&jerrys, det är lagom avancerat
Aah, jag ser möjligheter till amerikansk afton med hamburgare och BJ haha. Ser också framför mig att vi ligger utslagna i matkoma en vecka efter det ioförsig.
Det kunde knappast gått bättre. Han som jag träffade första gången i oktober är verkligen helt fantastisk. Det finns liksom ingen annan som ens kommer i närhetenHur går det för alla andra här inne?
Vart hittar ni alla dessa fina killar?![]()