Singeltråden no. 57

Ja jag tycker det är jättesvårt på nätet, jag blir jätteytlig och kräsen och tycker inte att någon verkar bra över huvudtaget. När man väl går på dejt med nån man tänker äsch jag måste ju prova, då blir det ändå inget av det. Måste hitta nåt sätt att träffa singelkillar i vardagen, men jag tycker att byta jobb, börja plugga och allt sånt borde gett mer chanser, men alla är redan gifta.

Ja jag tycker det är jättesvårt på nätet, jag blir jätteytlig och kräsen och tycker inte att någon verkar bra över huvudtaget. När man väl går på dejt med nån man tänker äsch jag måste ju prova, då blir det ändå inget av det. Måste hitta nåt sätt att träffa singelkillar i vardagen, men jag tycker att byta jobb, börja plugga och allt sånt borde gett mer chanser, men alla är redan gifta.

Men är det något fel med att vara kräsen och ytlig?

Jag träffar massor av singelkillar varje dag på jobbet, men inte fasen har jag hittat någon till mig ändå :p

Nä, men jag tänker att jag kommer aldrig hitta rätt person om jag liksom tycker det är fel på alla hela tiden. :p

Nä, men jag tänker att jag kommer aldrig hitta rätt person om jag liksom tycker det är fel på alla hela tiden. :p

Jag tror man hittar fel för att det inte är rätt :) Om ni förstår vad jag menar. Den dagen då det faktiskt känns rätt, då spelar de där småfelen inte så stor roll.

Jag är inne på samma spår som Evvan faktiskt. De där smågrejerna som du retar dig på nu kommer du inte reta dig på om det är rätt. Du kommer iaf inte tycka att de är avgörande.

Nä men precis, det är ju det jag vet. Jag kan liksom leva med mindre fel hos folk jag lärt känna. Men när det är svårt att hitta folk irl att lära känna, får man ju vända sig till nätet. Där måste de typ vara felfria om man ska ens orka bry sig.

Nä men precis, det är ju det jag vet. Jag kan liksom leva med mindre fel hos folk jag lärt känna. Men när det är svårt att hitta folk irl att lära känna, får man ju vända sig till nätet. Där måste de typ vara felfria om man ska ens orka bry sig.

Nätet är ju skitsvårt, det håller jag med om. Jag var också väldigt kräsen när jag nätdejtade...

Fast jag tycker det är helt okej. Men man får ju bestämma sig, antingen är man kräsen och inser att det inte blir så många att lära känna - men de kanske är desto bättre - eller så sänker man kraven och lär känna fler människor.

@Evenstar Jag tycker nätet är så svårt att jag inte ens vågat prova mig på det :D

Det ÄR svårt! Men flera här är ju levande bevis på att det funkar (ibland).
Men jag minns att det kunde vara rätt kul emellanåt också! :)

Visst är ni flera som är det!
Men jag är liksom lite rädd för det på något sätt. Känns så läskigt och utlämnande. Gillar nog att träffa killar irl istället. Inte för att det har gått så bra hittills, men ändå :p

Ikväll har jag för övrigt sjukt tråkigt. Sambo är på fotboll/hockey/ute och jag har varit ensam hemma sen 11-tiden. Städat, tvättat, bytt lakan, vattnat blommor, jobbat lite, sett på tv. Jag tycker iofs att det är väldigt skönt att vara ensam emellanåt men nu börjar det bli trist! Har inget mer att göra.

Visst är ni flera som är det!
Men jag är liksom lite rädd för det på något sätt. Känns så läskigt och utlämnande. Gillar nog att träffa killar irl istället. Inte för att det har gått så bra hittills, men ändå :p

Åh, jag minns när vi var ute och faktiskt träffade killar irl du och jag. Det var tider det :rofl:

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat