Singeltråden no. 57

Ahhh, Lördagmorgon :up:.

Kan säga att stressen kändes plötsligt lite mer "värt det" när jag fick mitt tentaresultat i torsdags. Jag fick inte bara högsta betyg utan dessutom näst högst poäng av alla! Helt otroligt (och väldigt oväntat). Hurra vad jag är bra! :)
Fantastiskt bra! Riktigt bra jobbat, grattis! :D

@Chili @Ceta

Tack! :love: Vilken självförtroendeboost!

Hur mår ni? Jag har massor jag borde göra idag men jag har ingen lust alls, så jag slöar i soffan istället.
Låter som bra prioritering, tycker jag. ;) Jag är rätt trött, men har inte tid att vila nu, riktigt.

Knappt återhämtat mig från tredagarsfirande av vän och kollegas födelsedag. :p Utgång i onsdags, så var maximalt bakis hela torsdagen, sen ut och äta på kvällen med folk från stallet och även om det inte blev lika sent som dagen innan blev det ju inte direkt en tidig kväll... Och igår var det bara att skutta upp klockan sex, väcka henne och så lurade jag och chefen med henne på spa. :D

Så även om det vart en lugn dag igår (bara lite jobb på kvällen) så har jag inte hunnit sova ikapp än, och idag har jag några hästar och sådär som ska ridas innan det bär av till Åland. Sova kan man väl göra en annan gång, helt enkelt. ;)

Och så är jag förresten singel igen. Ömsesidigt beslut, inte nog starka känslor, mer lättnad för båda efter vi kommit fram till det-varianten av det hela. Så det känns bra. :)

@Lillelorden Helt ok här borta! Hade en helt sjukt fullspäckad vecka förra veckan, och försöker fortfarande återhämta mig. :p Blir dock en lugn helg, skall till stallet och rida ut efter lunch, och sen tvättid och lite stall imorgon. Blir nog helt lagom :)
Har dock en del hemlängtan just nu, känner mig lite ensam. Men på torsdag kväll skall jag hem och vara hemma några dagar, så jag behöver inte hålla ut så länge iaf!

@Hedinn Tycker födelsedagsfirandet läte jättekul, men förstår att det blev smått intensivt!
Bra att det känns ok att bryta med killen. Hur länge var ni tillsammans?

@Ceta Skönt med en lugn helg, och att du snart får bota din hemlängtan lite. :)

Inte länge alls, blev väl ungefär fyra månader inklusive dejtandet.

Ahhh, Lördagmorgon :up:.

Kan säga att stressen kändes plötsligt lite mer "värt det" när jag fick mitt tentaresultat i torsdags. Jag fick inte bara högsta betyg utan dessutom näst högst poäng av alla! Helt otroligt (och väldigt oväntat). Hurra vad jag är bra! :)

Grymt jobbat ju! :banana:

Jag har nyss gått upp, är megaförkyld. Ska äta frukost och åka till stallet, trimma pålle inför p&j imorgon!

@Hedinn Tråkigt att det inte blev mer känslor, men skönt att det kändes bra för båda att bryta upp iaf :)

@Ceta Skönt med en lugn helg, och att du snart får bota din hemlängtan lite. :)

Inte länge alls, blev väl ungefär fyra månader inklusive dejtandet.
jo, det skall bli skönt att få komma hem lite :) Och sen har jag tre veckor över jul att se fram emot :D

ah, bra att det känns bra, som sagt!

Låter som bra prioritering, tycker jag. ;) Jag är rätt trött, men har inte tid att vila nu, riktigt.

Knappt återhämtat mig från tredagarsfirande av vän och kollegas födelsedag. :p Utgång i onsdags, så var maximalt bakis hela torsdagen, sen ut och äta på kvällen med folk från stallet och även om det inte blev lika sent som dagen innan blev det ju inte direkt en tidig kväll... Och igår var det bara att skutta upp klockan sex, väcka henne och så lurade jag och chefen med henne på spa. :D

Så även om det vart en lugn dag igår (bara lite jobb på kvällen) så har jag inte hunnit sova ikapp än, och idag har jag några hästar och sådär som ska ridas innan det bär av till Åland. Sova kan man väl göra en annan gång, helt enkelt. ;)

Och så är jag förresten singel igen. Ömsesidigt beslut, inte nog starka känslor, mer lättnad för båda efter vi kommit fram till det-varianten av det hela. Så det känns bra. :)

Tråkigt att höra att det inte funkade! Men skönt att det var ömsesidigt. :) och det såg riktigt gött ut på spaet!

Angående hur vi mår så mår jag Alldeles utmärkt. Har just kommit från stallet och första riktiga ridturen ensam med medryttarhästen och det kändes toppen. :) så härligt att rida igen!!

Resten av dagen ska nog ägnas åt att baka bröd, laga en höstgryta och kanske hänga med en vän. Men helgerna går så fort! Snart är det ju måndag igen. :p

Två timmar på en populär lekplats på stan i kylan. Ungen ville inte gå hem och jag fryser och är trött i huvudet. Bra kombo :D

@Chili Vad är det för medryttarhäst du hittat?

Jag har förresten sålt min häst, så nu har jag bara ett föl i magen på ett sto igen. :p

@Chili Vad är det för medryttarhäst du hittat?

Jag har förresten sålt min häst, så nu har jag bara ett föl i magen på ett sto igen. :p

Du handlar med hästar snabbare än man hinner med. :p Kanske är mer lagom med föl i magen? :)

Det är en gammal madame som ska ridas igång, perfekt för mig just nu. :)

Du handlar med hästar snabbare än man hinner med. :p Kanske är mer lagom med föl i magen? :)

Det är en gammal madame som ska ridas igång, perfekt för mig just nu. :)
Haha jag vet. ;) Hon är ju kvar på gården och jag har henne fortfarande lite halft som min, hon hamnade bara i företaget. Bestämdes över en kväll så det gick rätt fort. Men största skillnaden är att jag slipper betala för hästen, annars är det som förut, så. ;)

Ah, trevligt. :)

Helt plötsligt har det dykt upp en hel bunt med mer intressanta personer på HP, verkar som det kanske är värt att logga in då och då och inte ge upp hoppet helt :P

Sliter för övrigt på med åkande till min praktik 8-9 mil bort och sover på en tältsäng på en läkarexpedition. Tjohoo det glamurösa livet!

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka