Om två veckor. Måtte tiden gå fortAh, nej det förstår jag... Hoppas ni lyckas träffas sanrt igen då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om två veckor. Måtte tiden gå fortAh, nej det förstår jag... Hoppas ni lyckas träffas sanrt igen då!
ah, trodde inte det var helt spikat, men det var ju bra! Tiden går garanterat fort (eller iaf känns det så när den redan gått )Om två veckor. Måtte tiden gå fort
Spikat och spikat, men vi har väl åtminstone mätt ut var den där spiken ska sitta, gjort ett kryss och plockat fram hammarenah, trodde inte det var helt spikat, men det var ju bra! Tiden går garanterat fort (eller iaf känns det så när den redan gått )
Ahhh, Lördagmorgon .
Kan säga att stressen kändes plötsligt lite mer "värt det" när jag fick mitt tentaresultat i torsdags. Jag fick inte bara högsta betyg utan dessutom näst högst poäng av alla! Helt otroligt (och väldigt oväntat). Hurra vad jag är bra!
Shit va bra gjort!! Hejja digAhhh, Lördagmorgon .
Kan säga att stressen kändes plötsligt lite mer "värt det" när jag fick mitt tentaresultat i torsdags. Jag fick inte bara högsta betyg utan dessutom näst högst poäng av alla! Helt otroligt (och väldigt oväntat). Hurra vad jag är bra!
Fantastiskt bra! Riktigt bra jobbat, grattis!Ahhh, Lördagmorgon .
Låter som bra prioritering, tycker jag. Jag är rätt trött, men har inte tid att vila nu, riktigt.
Ahhh, Lördagmorgon .
jo, det skall bli skönt att få komma hem lite Och sen har jag tre veckor över jul att se fram emot@Ceta Skönt med en lugn helg, och att du snart får bota din hemlängtan lite.
Inte länge alls, blev väl ungefär fyra månader inklusive dejtandet.
Låter som bra prioritering, tycker jag. Jag är rätt trött, men har inte tid att vila nu, riktigt.
Knappt återhämtat mig från tredagarsfirande av vän och kollegas födelsedag. Utgång i onsdags, så var maximalt bakis hela torsdagen, sen ut och äta på kvällen med folk från stallet och även om det inte blev lika sent som dagen innan blev det ju inte direkt en tidig kväll... Och igår var det bara att skutta upp klockan sex, väcka henne och så lurade jag och chefen med henne på spa.
Så även om det vart en lugn dag igår (bara lite jobb på kvällen) så har jag inte hunnit sova ikapp än, och idag har jag några hästar och sådär som ska ridas innan det bär av till Åland. Sova kan man väl göra en annan gång, helt enkelt.
Och så är jag förresten singel igen. Ömsesidigt beslut, inte nog starka känslor, mer lättnad för båda efter vi kommit fram till det-varianten av det hela. Så det känns bra.
@Chili Vad är det för medryttarhäst du hittat?
Jag har förresten sålt min häst, så nu har jag bara ett föl i magen på ett sto igen.
Haha jag vet. Hon är ju kvar på gården och jag har henne fortfarande lite halft som min, hon hamnade bara i företaget. Bestämdes över en kväll så det gick rätt fort. Men största skillnaden är att jag slipper betala för hästen, annars är det som förut, så.Du handlar med hästar snabbare än man hinner med. Kanske är mer lagom med föl i magen?
Det är en gammal madame som ska ridas igång, perfekt för mig just nu.