Jag tror att jag kom fram till det med hjärnans hjälp, utan magontLärde du dig av dina misstag precis som jag?
Helt sant!
@mariposa Haha, vadå frestas? Tycker det låter som att du har en bra plan!
Och tack![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att jag kom fram till det med hjärnans hjälp, utan magontLärde du dig av dina misstag precis som jag?
Helt sant!
@mariposa Haha, vadå frestas? Tycker det låter som att du har en bra plan!
Och tack![]()
Jag tror att jag kom fram till det med hjärnans hjälp, utan magont![]()
Jag kan låtsas att det var så, om det känns bättre?Fasen då, jag som tänkte att jag skulle slippa vara ensam om det misstaget!![]()
Det är väl inget att"jag ville bara säga att du är jättesöt"
Jag kan låtsas att det var så, om det känns bättre?
Idag blev jag stoppad i trappan av en kille som sa "ursäkta..", jag svarade ett tveksamt "ja?" och undrade vad han skulle säga för nåt dumt härnäst. Men ut kom ett "jag ville bara säga att du är jättesöt"![]()
Jättetrevlig start på dagen!Jaaaa!
Men så gulligt! Det var väl en trevlig start på dagen liksom?![]()
Det ÄR mysigt. På de 18 år jag känt honom har han aldrig varit såhär mysig@Ninnurur, det låter ju faktiskt väldigt mysigt med den där grabben du träffar! Och nån etikett behöver man väl inte sätta? Det kan gott få dröja, medan man övar på att njuta av nuet...![]()
Åh, Amalfikusten är helt underbar @Chili! Jag var där en sväng för några år sedan och en gång till förrförra hösten, helt fantastiskt! Hela Italien är fantastiskt för övrigt, och sitter på massor av små guldklimpar som är relativt oupptäckta. Helt klart mitt mest besökta land i världen, och så tänkte jag låta det fortsätta!
Jag är väldigt väldigt glad för din skull @Ninnurur, det låter så klockrent mysigt och enkelt på något vis. Njuuut!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag blev uppraggad av en snubbe på gymmet idag, och det slutade med att jag gav honom mitt nummerVet inte riktigt hur jag tänkte där och det var väl inte mitt smartaste drag någonsin, men där och då var det svårt att säga nej. Jag hoppas lite att det inte leder till något faktiskt, för dels var han inte min typ och dels är jag inte särskilt intresserad av något just nu... Tror jag. Men men, det var en fin egoboost i alla fall!
Jag ÄR nöjd. Det är större och mer centralt. Utan att vara snordyrt. Och det finns plats för en julgran!![]()
Det där med julgran är ju nästan det enda kravet man kan ha.Funderade senast igår på var vi kan få plats med en julgran och det måste bara gå!