Singeltråden no. 57

"jag ville bara säga att du är jättesöt"
Det är väl inget att :eek:a över? Du ÄR toksöt och snygg ju!! :love:

------------------------
Min vad han nu är skulle ha kommit över igår efter sin finlandskryssning, men han var inte direkt pigg nog och skulle upp och jobba idag så det blev inget. Får se om han kommer över ikväll istället :)

Jag kan låtsas att det var så, om det känns bättre? ;)

Idag blev jag stoppad i trappan av en kille som sa "ursäkta..", jag svarade ett tveksamt "ja?" och undrade vad han skulle säga för nåt dumt härnäst. Men ut kom ett "jag ville bara säga att du är jättesöt" :eek:

Jaaaa! :D

Men så gulligt! Det var väl en trevlig start på dagen liksom? :)

Jaaaa! :D

Men så gulligt! Det var väl en trevlig start på dagen liksom? :)
Jättetrevlig start på dagen! :D
Eller ja, min dag har pågått i flera timmar redan och jag höll på att börja lipa över en låt i bilen på väg till tåget. Så det blev en fin vändning av dagen :D

@Ninnurur :eek: var mer över att det var så oerhört oväntat! Min hjärna hade typ bestämt sig att han skulle fråga om jag hade några mynt han kunde få

Måste bara ramla in här och starkt rekommendera Amalfikusten om någon är sugen på att åka till Italien, eller bara en vacker plats på jorden. :love: Vilket ställe! Är tagen med storm av landskapet och hela kulturen och skulle kunna sitta där på en sten och bara titta på havet och bergen en hel dag. Verkligen ett ypperligt sätt att förlänga sommaren på. :) Sen att jag kom hem fyra i natt och just nu ser ut som en urvriden trasa är ju en annan femma...

@addicted, vad kul med ny lägenhet! Du låter härligt nöjd så den måste ju vara bra! :)

@Ninnurur, det låter ju faktiskt väldigt mysigt med den där grabben du träffar! Och nån etikett behöver man väl inte sätta? Det kan gott få dröja, medan man övar på att njuta av nuet... :)

@Ninnurur, det låter ju faktiskt väldigt mysigt med den där grabben du träffar! Och nån etikett behöver man väl inte sätta? Det kan gott få dröja, medan man övar på att njuta av nuet... :)
Det ÄR mysigt. På de 18 år jag känt honom har han aldrig varit såhär mysig :p Och jag njuter! För fulla muggar! :) Får se om han kommer förbi efter jobbet idag, men jag minns inte hur länge han jobbar, det är lite bökigt. Det går inte att få tag i honom under arbetstid heller, det är också bökigt! Men kommer han idag så får jag kramas lite med stans finaste vovvsa också! :love:

Åh, Amalfikusten är helt underbar @Chili! Jag var där en sväng för några år sedan och en gång till förrförra hösten, helt fantastiskt! Hela Italien är fantastiskt för övrigt, och sitter på massor av små guldklimpar som är relativt oupptäckta. Helt klart mitt mest besökta land i världen, och så tänkte jag låta det fortsätta! :)

Jag är väldigt väldigt glad för din skull @Ninnurur, det låter så klockrent mysigt och enkelt på något vis. Njuuut!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag blev uppraggad av en snubbe på gymmet idag, och det slutade med att jag gav honom mitt nummer :o Vet inte riktigt hur jag tänkte där och det var väl inte mitt smartaste drag någonsin, men där och då var det svårt att säga nej. Jag hoppas lite att det inte leder till något faktiskt, för dels var han inte min typ och dels är jag inte särskilt intresserad av något just nu... Tror jag. Men men, det var en fin egoboost i alla fall!

Åh, Amalfikusten är helt underbar @Chili! Jag var där en sväng för några år sedan och en gång till förrförra hösten, helt fantastiskt! Hela Italien är fantastiskt för övrigt, och sitter på massor av små guldklimpar som är relativt oupptäckta. Helt klart mitt mest besökta land i världen, och så tänkte jag låta det fortsätta! :)

Jag är väldigt väldigt glad för din skull @Ninnurur, det låter så klockrent mysigt och enkelt på något vis. Njuuut!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag blev uppraggad av en snubbe på gymmet idag, och det slutade med att jag gav honom mitt nummer :o Vet inte riktigt hur jag tänkte där och det var väl inte mitt smartaste drag någonsin, men där och då var det svårt att säga nej. Jag hoppas lite att det inte leder till något faktiskt, för dels var han inte min typ och dels är jag inte särskilt intresserad av något just nu... Tror jag. Men men, det var en fin egoboost i alla fall!

Ja det var en helt fantastisk plats! Det kommer säkert bli återbesök dit och även andra delar av Italien. Såhär dags på året var det helt perfekt; när solen var framme på dagen blev det riktigt varmt men kvällarna var rätt kalla.

Kul med killen på gymmet! Oavsett vad så är det modigt av honom och vem vet, kanske kan leda till en trevlig kväll eller två. :)

@addicted, vad kul med ny lägenhet! Du låter härligt nöjd så den måste ju vara bra! :)

Jag ÄR nöjd. Det är större och mer centralt. Utan att vara snordyrt. Och det finns plats för en julgran! :D

Meeen vad jag har oflyt hela tiden.
Dejten vill ev komma ner till mig i helgen. Jag skulle fått nyckeln till nya lägenheten idag, så det skulle liksom inte vara några som helst problem.
Observera "skulle fått". Nu är det nämligen så att förra hyresgästen inte städat tillräckligt bra och ska städa om = har jag otur får jag inte nyckeln förrän på måndag :(

Tja... jag tar väl och hoppar in här med. Har just nu värsta singelångesten, jobbigt både för det i sig och för att jag inte känt så tidigare.
På väg till jobbet i morse spelades Magnus Ugglas "Gör mig till din man" och första biten är så otroligt träffande just nu:

Står mitt i vardagen och funderar
känner mig konstigt tom
när nyförälskade par passerar
som att jag fått en dom
Håglös sliten och stukad
kan jag ha nått min peak
Känsla att va förbrukad
ger mig panik

Jag vill inte vara singel mer :arghh: Inga av mina tjejkompisar är singlar och jag saknar såååååå någon att vara nära, att krama på och bli kramad av, hålla i handen och bara vara med. Dela saker med. Men såklart inte vem som helst, då hade det ju inte varit några problem. Jag vill ju ha någon det pirrar i magen med.

Men, om vi nu ska vara sådär klämkäckt positiva så har jag ju i alla fall jobb, lägenhet, bra ridning och två rara kattpojkar i mitt liv ;):grin:

@Frokennorlin Åh, förstår precis vad du menar! Är i samma stadie jag med :( Och fullkomligt kräks när människor säger "du hittar någon när du slutar leta" och dyl :yuck::banghead:

Sen har jag samtidigt sagt att ja g inte vill träffa någon nu när jag bor på "fel" ort, för det kan försvåra allt så vansinnigt när jag (förhoppningsvis) får jobb hemma igen..

För övrig har jag en riktig skitdag!!!! Förkyld, överstressad över för mycket aktiviteter i veckan (det värsta har redan varit dock). Har så svårt att säga nej när det är roliga saker som erbjuds. Jag vill ju inte säga nej heller, men så slutar det med att jag mår såhär :(

Sen kommer ju mina andra tankeproblem som ett brev på posten nu när jag är stressad. Så går och är olyckligt kär igen, i samma person på stallet som jag nämnde för några veckor sedan. Har träffat henne flera dagar i rad, och det hjälper inte.. och kommer träffa henne nästan varje dag resten av veckan med. Även där är ju problemet att jag ju vill träffa henne, men samtidigt blir jag ju inte mindre kär av det :banghead:

Tackochlov kommer en vän hemifrån och hälsar på imorgon och stannar till söndag :bow: Hon vet ingenting av detta än, men vet att det kommer kännas bra att få prata ut lite "från början"...

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat