Singeltråden no. 57

Grattis till lägenheten! :)

Det var "en" som skrev till mig på fb faktiskt för en vecka sen, vi är med i en gemensam grupp, vad är oddsen för det när jag nyss skrev till en annan:angel:, hehe jaja, han verkar rätt trevlig, lite stor åldersskillnad kanske (6 år) men han ser betydligt yngre ut:p går och grunnar på om det skulle kunna bli något eller inte, det är så svårt att "känna" något utan att ha träffats, vet inte alls om han är min typ eller inte, men han ser bättre ut för varje gång jag kollar på bilderna iaf haha:p

Grattis till lägenheten! :)

Det var "en" som skrev till mig på fb faktiskt för en vecka sen, vi är med i en gemensam grupp, vad är oddsen för det när jag nyss skrev till en annan:angel:, hehe jaja, han verkar rätt trevlig, lite stor åldersskillnad kanske (6 år) men han ser betydligt yngre ut:p går och grunnar på om det skulle kunna bli något eller inte, det är så svårt att "känna" något utan att ha träffats, vet inte alls om han är min typ eller inte, men han ser bättre ut för varje gång jag kollar på bilderna iaf haha:p

Tack! :)

Jag hade nog försökt att inte fundera så mycket förrän ni har träffats. Bättre att snacka lite, träffas, och sen fundera! Eller ja, det kräver mindre tankekraft iaf! :p

För att bidra med något positivt till tråden som omväxling så har jag världens bästa häst! :love: Och så har jag fått en ny lägenhet :banana:
Åh vad roligt! När blir det flytt?
Själv får jag nyckeln nu i veckan, ser det ut som. Fy fasiken vad jag ser fram emot det, för då kan jag må bättre och bjuda hem den där fina grabben jag lyckats hitta :angel:

Åh vad roligt! När blir det flytt?
Själv får jag nyckeln nu i veckan, ser det ut som. Fy fasiken vad jag ser fram emot det, för då kan jag må bättre och bjuda hem den där fina grabben jag lyckats hitta :angel:

I december! Så det gick fort!
Åh, så härligt! Skönt för dig att äntligen få flytta! Och, berätta mer om den där grabben? :D

Tack! :)

Jag hade nog försökt att inte fundera så mycket förrän ni har träffats. Bättre att snacka lite, träffas, och sen fundera! Eller ja, det kräver mindre tankekraft iaf! :p

hehe ja det jag fundera på nu är om jag är tillräckligt intresserad för att träffas. Men kommer ju aldrig få veta om jag är intresserad om vi inte träffas. moment 22 alltså måste vi det ;)

I december! Så det gick fort!
Åh, så härligt! Skönt för dig att äntligen få flytta! Och, berätta mer om den där grabben? :D
Vad roligt! Man vill ju inte gå och vänta allt för länge på inflytt.

Det gör jag så gärna så, men hur sjutton svarar man på en sån fråga? :D
Han är trevlig, snäll, fin och matchar mig bra i sättet. Vi kan diskutera både allvarliga och lättsamma frågor. Vi båda äter hellre pepparkaksdeg än färdiga pepparkakor, och kan utan problem vispa ihop en muffinssmet med enda syfte att äta den som den är (jag trodde nästan att jag hörde fel när han kläckte ur sig det, folk brukar säga att jag inte är klok när jag gör sånt :p ). Verkar vara på samma plan i livet, vilket känns oerhört skönt bland alla "jag vill ha barn nu, helst igår".
Enda nackdelen är att han bor långt bort, dum idé av mig att flytta därifrån ;)

@canine Så, prata med honom lite till, känns det fortfarande bra så träffas ni, och sen tar du det därifrån!

@Evenstar Haha, jo, men jag tror att trisslotten får vänta tills jag känner att det är mer som är "plötsligt händer det" :D

@cili Precis!

Men det låter väl toppen? Och jag kan också vispa ihop muffinssmet för att äta den, speciellt kladdkaks(muffins)smet, annan smet också för den delen :D Haha, ja, avstånd är ju dumt! Men det är väl inte så att ni är fastlåsta där ni bor för all framtid?

@cili Precis!

Men det låter väl toppen? Och jag kan också vispa ihop muffinssmet för att äta den, speciellt kladdkaks(muffins)smet, annan smet också för den delen :D Haha, ja, avstånd är ju dumt! Men det är väl inte så att ni är fastlåsta där ni bor för all framtid?
Det verkar toppen!
Åh, ännu en själsfrände!! Var hälsad, syster!
Nej gud nej, avståndet är ingen avgörande faktor för min del. Jag trivs ju med egentid :D Lite trist bara att inte kunna ses över en eftermiddag mitt i veckan. Nu kommer jag dessutom ha fullt upp med flytt och besök av en vän de kommande helgerna, så det dröjer minst tre veckor innan vi kan ses igen :eek: Men, men, det är ju ingen risk att man sliter ut varandra ;)

Det verkar toppen!
Åh, ännu en själsfrände!! Var hälsad, syster!
Nej gud nej, avståndet är ingen avgörande faktor för min del. Jag trivs ju med egentid :D Lite trist bara att inte kunna ses över en eftermiddag mitt i veckan. Nu kommer jag dessutom ha fullt upp med flytt och besök av en vän de kommande helgerna, så det dröjer minst tre veckor innan vi kan ses igen :eek: Men, men, det är ju ingen risk att man sliter ut varandra ;)

Ett tips om man ska göra så med sockerkakssmet är att ta bort bakpulvret! Annars kan man få lite ont i magen efter en stund :angel:
Gillar din inställning till det här! Tror det blir toppen! :)

Ett tips om man ska göra så med sockerkakssmet är att ta bort bakpulvret! Annars kan man få lite ont i magen efter en stund :angel:
Gillar din inställning till det här! Tror det blir toppen! :)
Det där lifehacket har jag använt mig utav länge :D Man vill ju inte ha ont i magen i onödan :D
Ja, man ska vara positiv! Är det ment to be så blir det bra i slutändan, är det inte det så slipper jag ju stöta på honom inne på ica? ;)

Nu ska vi inte hålla på att frestas så där med sockerkakssmet :mad: jag som bestämt mig för att det är dags att införa nya vanor från och med i morgon.

Hästen ska sättas igång, ska börja äta bättre, och ha matlåda med mig till jobbet, blir dyrt att köpa mat varje jobbdag + att det gärna slinker med en liten godisbit/påse och en bulle eller nått liknande från bake offen. Och så ska jag ta upp simningen igen så fort jag blir frisk.
Från höstdepp till höstpepp :up:

@addicted Grattis till lägenheten :)

@cili Skönt att snart få nyckel till lägenheten. Skönt att få boa in sig i sitt eget :)

Det där lifehacket har jag använt mig utav länge :D Man vill ju inte ha ont i magen i onödan :D
Ja, man ska vara positiv! Är det ment to be så blir det bra i slutändan, är det inte det så slipper jag ju stöta på honom inne på ica? ;)

Lärde du dig av dina misstag precis som jag? :D
Helt sant! :)

@mariposa Haha, vadå frestas? Tycker det låter som att du har en bra plan!

Och tack :)

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka