Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till lägenheten!
Det var "en" som skrev till mig på fb faktiskt för en vecka sen, vi är med i en gemensam grupp, vad är oddsen för det när jag nyss skrev till en annan, hehe jaja, han verkar rätt trevlig, lite stor åldersskillnad kanske (6 år) men han ser betydligt yngre ut
går och grunnar på om det skulle kunna bli något eller inte, det är så svårt att "känna" något utan att ha träffats, vet inte alls om han är min typ eller inte, men han ser bättre ut för varje gång jag kollar på bilderna iaf haha
![]()
För att bidra med något positivt till tråden som omväxling så har jag världens bästa häst!Och så har jag fått en ny lägenhet
![]()
Åh vad roligt! När blir det flytt?För att bidra med något positivt till tråden som omväxling så har jag världens bästa häst!Och så har jag fått en ny lägenhet
![]()
Åh vad roligt! När blir det flytt?
Själv får jag nyckeln nu i veckan, ser det ut som. Fy fasiken vad jag ser fram emot det, för då kan jag må bättre och bjuda hem den där fina grabben jag lyckats hitta![]()
Måste kännas jätteskönt![]()
Tack!
Jag hade nog försökt att inte fundera så mycket förrän ni har träffats. Bättre att snacka lite, träffas, och sen fundera! Eller ja, det kräver mindre tankekraft iaf!![]()
Fruktansvärt! Större och mer centralt, kunde inte bli bättre. Känns som att något i mitt liv börjar falla på plats äntligen!![]()
Vad roligt! Man vill ju inte gå och vänta allt för länge på inflytt.I december! Så det gick fort!
Åh, så härligt! Skönt för dig att äntligen få flytta! Och, berätta mer om den där grabben?![]()
Det verkar toppen!@cili Precis!
Men det låter väl toppen? Och jag kan också vispa ihop muffinssmet för att äta den, speciellt kladdkaks(muffins)smet, annan smet också för den delenHaha, ja, avstånd är ju dumt! Men det är väl inte så att ni är fastlåsta där ni bor för all framtid?
Det verkar toppen!
Åh, ännu en själsfrände!! Var hälsad, syster!
Nej gud nej, avståndet är ingen avgörande faktor för min del. Jag trivs ju med egentidLite trist bara att inte kunna ses över en eftermiddag mitt i veckan. Nu kommer jag dessutom ha fullt upp med flytt och besök av en vän de kommande helgerna, så det dröjer minst tre veckor innan vi kan ses igen
Men, men, det är ju ingen risk att man sliter ut varandra
![]()
Det där lifehacket har jag använt mig utav längeEtt tips om man ska göra så med sockerkakssmet är att ta bort bakpulvret! Annars kan man få lite ont i magen efter en stund
Gillar din inställning till det här! Tror det blir toppen!![]()
Det där lifehacket har jag använt mig utav längeMan vill ju inte ha ont i magen i onödan
Ja, man ska vara positiv! Är det ment to be så blir det bra i slutändan, är det inte det så slipper jag ju stöta på honom inne på ica?![]()