R
Raderad medlem 6459
@niphredil (skriver från telefonen som skickade iväg meddelandet innan jag var klar)
Björnen ska vara hos min pappa i tio dagar, sen ska han också ut och resa så då får björnen vara hos en släkting eller på hundpensionat.
Vi är borta i 16 dagar och det ska bli så härligt! Nästa år hoppas jag åka på en mer äventyrlig resa, jag vill helst till Kongo, sambon är sådär pepp på det![]()
Åh, 16 dagar? Shit vad lyxigt! Spännande med Kongo, vilket av dem? Jag har vänner som jobbar i DRC
Ja, jag tycker mig också ha läst att boende i NY är dyrt, ett av skälen till att det får dröja för vår del (är för fattiga helt enkeltJag tycker att boende i new York är apdyrt, men @Lillelorden hade ju ett bra alternativ när hon var där i våras! Jag har bara varit där snabbt en gång (två nätter), då reste jag själv vilket var lite tråkigt. Så då gjorde jag inga "stora grejer" utan strosade bara runt.
Vi har valt ett billigt vandrarhem på Manhattan, och spar krutet till Vegas (där boende är mycket billigare) där vi ska bo tjusigt![]()
Låter som att ni får en grym resa i alla fall! Du får dränka Facebook med bilder!