Det är nog den bästa sortens man ändå!@Jaulgreis Jag var ju ganska inställd på det från början, men lite hoppas man ju ändå. Ja, jag har ju mannen i mitt liv ändå, finaste tokpålle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog den bästa sortens man ändå!@Jaulgreis Jag var ju ganska inställd på det från början, men lite hoppas man ju ändå. Ja, jag har ju mannen i mitt liv ändå, finaste tokpålle
@Evenstar
Han är 7. På pappret iaf
Men det är ju såna små saker man ska glädjas åt! Man måste glädjas åt det lilla, alldeles för lätt att glömma bort det!
Det är ju det, man måste vara glad över de små sakerna! Det är kul när man ser att det går framåt. Vi övar mycket på att ta på grimman, det är inte så spännande tycker hon, hon är lite rädd om huvudet. Men vi kör på med tålamod och beröm och morötter. Vill ju få grimman att funka innan vi börjar med träns!
Det är väl bara spännande?Nu snurrar det i mitt lilla huvud! Har för första gången fått "upp ögonen" för en tjej . Tror ju egentligen själv att alla är någonstans på skalan mellan hetro-homo, men har alltid identifierat mig som hetro. Tror ju jag är det fortfarande, och denna person jag blev lite fascinerad av igår är ändå gift (med en man), så nått mer kommer det ju inte bli. Tror inte jag hade velat det heller (hade nog knappt vågat erkänna det för mig själv om hon inte varit upptagen) men blir lite ställd av min reaktion Var hemma hos henne och fikade, och kunde inte sluta tänka på hur vacker hon är Jisses, vad skall det bli av mig?! Diskuterade iofs detta detta med sexualitet med bästa vännen när jag var hemma på semester, och påpekade att det hade varit smidigt att vara bisexuell så man fick större utbud ( ) men trodde inte detta skulle hända faktiskt.
Kände att jag behövde diskutera detta lite, och ni är ju så bra Nån som har någon form av svar på detta inlägg utan frågor?...
jo, du har så rätt tycker ju inte det är något konstigt egentligen, men bara så ovant att personen en får upp i huvet lite nu och då är en tjejDet är väl bara spännande?
Nu lär det väl inte bli något med just denna pga hennes situation, men det hindrar ju inte vad du tänker när du är ensam
Jo det är klart, du får helt enkelt tänka lite mer så att det känns hemtamtjo, du har så rätt tycker ju inte det är något konstigt egentligen, men bara så ovant att personen en får upp i huvet lite nu och då är en tjej
Klart du inte ska känna dig konstig! Herregud, minst halva befolkningen tänder ju på tjejer så varför inte du?@cili jag gillar din inställning! Skönt att inte känna sig fullkomligt som en ailien bara för man råkar kläcka ut sig en sån sak
Det är klart. Man hade en bild av sig själv, och så plötsligt stämmer inte den. Inte konstigt att man blir förvirradHaha, jo det har du ju rätt i Klurigt att byta perspektiv på sig själv över en natt bara
@cili jag gillar din inställning! Skönt att inte känna sig fullkomligt som en ailien bara för man råkar kläcka ut sig en sån sak
Precis så! Nu skall jag sova, får se hur allt ter sig imorgon (då jag dessutom kommer träffa henne igen på gemensamt sammanhang )Det är klart. Man hade en bild av sig själv, och så plötsligt stämmer inte den. Inte konstigt att man blir förvirrad
Har aldrig varit med om det tidigare heller. Har absolut objektivt sett kunnat tycka tjejer är vackra, men här bara fastnade jag mysko! Eller inte mysko alls egentligen, jag påstår ju själv att det är helt rimligt och normalt, men somsagt, det ändrar min egen uppfattning om mig själv lite på ett kastDu är ingen alien! Jag tycker det låter spännande. Jag kan ibland tycka tjejer är vackra, kanske till och med vackrare än män på ett sätt, men jag har dock aldrig känt attraktion till någon tjej. Men vad smidigt om man vore bi, så mycket mer att välja på
Har aldrig varit med om det tidigare heller. Har absolut objektivt sett kunnat tycka tjejer är vackra, men här bara fastnade jag mysko! Eller inte mysko alls egentligen, jag påstår ju själv att det är helt rimligt och normalt, men somsagt, det ändrar min egen uppfattning om mig själv lite på ett kast
Vad skönt att det har blivit lite bättre, även om det fortfarande är mycket kvar att jobba på! Man får vara glad för det lilla, och fortsätta kämpa för mer förbättringar Jag förstår dock känslan av att inte kunna prestera på topp på grund av begränsningar som är på jobbet, känner likadant 9 dagar av 10 typ.
Men precis! Man tycker ju att i vår ålder inte det brukar dyka upp så mycket nya sidorDet är klart att det blir omvälvande tänker jag! Det är ju som du säger en helt ny grej om dig själv som kan vara en rätt stor del av ens identitet. Jag tycker det är rätt omvälvande att upptäcka nya sidor hos mig själv när jag trodde att jag visste allt, och då är det sällan så värst stora saker.