Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klart du inte är en alien för det. Om man känner något så ska man få ggöra det. De finns de som upptäcker mycket senare att de gillar samma kön som sig själv.
Jag kan tycka att tjejer är grymt snygga mm men hade aldrig kunnat ligga med en tjej.

Jag har fått ett till timjobb idag som lärarvikarie/barnskötare. Känns spännande :).

Om mindre än en månad så åker jag & sambon iväg på en resa som han har planerat. Vi åker över min födelsedagen & det ända jag vet är att det tar tre timmar att åka dit.

Jag har fått ett till timjobb idag som lärarvikarie/barnskötare. Känns spännande :).

Om mindre än en månad så åker jag & sambon iväg på en resa som han har planerat. Vi åker över min födelsedagen & det ända jag vet är att det tar tre timmar att åka dit.

Grattis till jobbet! Vad roligt! Hur är det, läser du någonting nu? Var inte du inne på fritidspedagog?

Det låter väldigt spännande med en resa! Vilken bra present!

Uäck! Dålig tajming att bli sjuk dagen innan jag skulle ha åkt hem till Värmland för att äta lämna ett lass möbler som skulle ha lämnats för nästan ett år sedan, äta tårta och hämta hem nya katten. Nu ligger jag hemma och studerar mina egna tår och kan inte åka med alla grejer fören tidigast nästa helg.

@Undret Åh, vad tråkigt! Dålig tajming med sjukdomar är ju hemskt. Inget man kan göra nåt åt heller. :( Krya på dig!

Jag tar det som en personlig förolämpning att bli sjuk :angel: mest surt kändes det att behöva be jourhemmet att ha kvar lilltjejen en vecka till när de planerat att hon skulle åka imorgon. Hoppas att det fungerar för dem, men hon är så självgående nu och inte samma belastning som hon var innan så jag hoppas det.

Ååh nu är det bara 22 dagar kvar. Jag vill åka nuuuu! Sitter och fyller shoppingkorgarna på Macy's, Nordstrom, Bloomingdales, Target osv osv... Jag vill SHOPPA! Och så vill jag äta gott. Och dricka goda (och billiga) drinkar. Och bara strosa runt med mannen :love:

Hallå @Hedinn jag känner att jag har missat något här!!!! :bump: :bump: :bump:

Instämmer helt och fullt i detta!

Jag har nog allt nämnt det nån gång här i tråden, vi har setts i två månader och har väl konstaterat att vi passerade dejtingstadiet för ett tag sen. Och efter att ha fått klagomål från vänner över att jag stod som singel på Facebook så var det väl dags att göra nåt åt det. ;)

@Hedinn Alltså se vad som händer när jag är borta och jobbar på den där förbannade kobben i ett halvår. Jag missar ALLT!*

Men GRATTIS!!!! Gud vad roligt! :bump:

*Allt som inte rör båtar, hotell eller reklamkampanjer för Gotland.

+Ceta: Det kommer bli underbart med en resa tillsammans, bara jag & M :love:.

Det var ett bra tag sedan jag hoppade av den linjen då jag inte tyckte att skolan var bra så nu tänkte jag att det är ett bra sätt att testa först.
Ser framemot det. Så får vi se om det kommer passa mig eller inte. Så ett tag framöver blir det att ha två jobb :).

ÅÅÅH jag fick nyss reda på att det är TORSDAG idag, och inte alls onsdag! Har gått runt hela dagen och i tron om att det är onsdag idag, och så kom mannen hem med choklad "för det är ju bara torsdag en gång i veckan", varpå jag svarade något i stil med "HEHE that's cute men det är faktiskt onsdag".

Nu sitter jag här med blandade känslor och en viss rädsla för att jag lever i en äkta Truman show och att det har blivit något tekniskt fel så att jag tror att det är onsdag men det är torsdag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 768
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tvillingar!?
  • Mens
  • Störiga saker vi stör oss på, del 38