Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slabbster har börjat att gå upp halv fem varje morgon. Och det hade ju varit cool och chillers om det inte vore för att han tycker att folk ska gå upp MED honom. Jag vaknar alltså av 48 kilo björn som går runt på min stackars ömmande kropp. Klockan halv fem. Dag ut och dag in. Ljuva hundliv <3

@Jaulgreis Åh vad fint med NY! Jag har aldrig någonsin velat åka till USA och så helt plötsligt kände jag bara en kväll "fan vad fint det vore att åka till New York" :confused:. Så ja, vi får väl masa oss dit nästa år helt enkelt, till hösten eller så. Vill helst dit på våren men då är vi ju Australia så det går inte.

Hur länge blir ni borta? Och var bor lilla hunden när ni är i väg?

@niphredil tänker inte ens kommentera det faktum att ni ska till Australien nästa år. AAAAAHHH!!!!!
Det ska bli GRYMT fint! :) Bäst av allt: få festa med syrran samt mysa med mina barn :love:

Men hörru, hur länge ska ni vara borta? Har du varit i NY förut? Är det dyrt eller billigt eller lagom generellt? :)

@niphredil (skriver från telefonen som skickade iväg meddelandet innan jag var klar)
Björnen ska vara hos min pappa i tio dagar, sen ska han också ut och resa så då får björnen vara hos en släkting eller på hundpensionat.

Vi är borta i 16 dagar och det ska bli så härligt! Nästa år hoppas jag åka på en mer äventyrlig resa, jag vill helst till Kongo, sambon är sådär pepp på det :angel:

@niphredil Systrarna är verkligen :love:

Jag tycker att boende i new York är apdyrt, men @Lillelorden hade ju ett bra alternativ när hon var där i våras! Jag har bara varit där snabbt en gång (två nätter), då reste jag själv vilket var lite tråkigt. Så då gjorde jag inga "stora grejer" utan strosade bara runt.
Vi har valt ett billigt vandrarhem på Manhattan, och spar krutet till Vegas (där boende är mycket billigare) där vi ska bo tjusigt :D

Jag hade för övrigt min första arbetsdag på det nya jobbet i måndags. Det var även min sista arbetsdag på nya jobbet. Efter att ha gråtit ögonen ur mig i hundgården på fridhemsplan så skrev jag ett mail där jag förklarade varför jag inte skulle komma tillbaka. Fick inget svar.

SÅ tråkigt! Hade så stora förväntningar inför det här jobbet, men var inte så seriösa :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 768
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka