Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden del 56

Men det var kul att vi sågs i fredags iaf allihopa! Men det där med quiz är klurigt. Många gånger har jag ju sagt nånting och övertygat folk om att mitt alternativ var rätt, men så var det ett annat alternativ som var det korrekta svaret. Så om jag är osäker nu för tiden vågar jag inte pusha för mycket på mina tveksamma svar. Som i fredags skulle ha gett två rätt till. :p

Är så fruktansvärt trött just nu. Heddan är lämnad på tågstationen och jag sov väl fem timmar i natt kanske... Älskar sådana otippade kvällar som slutar hur bra som helst! :) Tänkte jag kunde börjat med veckans skoluppgift men den fanns inte på nätet, nu funderar jag på om jag ska göra en Betnér och kolla på en massa skitfilm eller om jag orkar gå igenom Filmnets utbud på jakt efter något bra...

Nästa gång får du pusha för dina svar!

Jag lyckades faktiskt sova nästan 8 timmar inatt, sen har jag slöat, lagat mat, varit i stallet typ. Fick en mystur i skogen med pålle iaf, det var skönt!

Alltså, om man inte är kattallergiker eller kinkig med privatlivet så har vi alltid en soffa som går att abonnera på en period om det behövs innan eller mellan boenden :) enda kravet är väl att man är rumsren och hyfsat trevlig :D

Men gud vad snällt :love:
Om det nu blir så att jag kommer in och inte får tag i en lägenhet direkt så bosätter jag mig förmodligen hos nån släkting i skaraborgsområdet så länge, men det vore ju perfekt att kunna låna en soffa nån gång ibland för att slippa pendla aslångt varenda dag :bow:

Chili Almighty :sneaky:

nej men det borde väl gå att googla på typ quiz + sin stad och se vad som dyker upp! Det finns väl i de flesta städer.

Jönköping är ingen omöjlighet!

Quiz i uppsala lär det inte bli dock, har nog ingen som vill hänga med på sånt här :(

HURRRAAA! Åh, är så sjukligt avundsjuk! Hoppas ni får det helt underbart!

Cili: I Göteborg finns hur många quiz som helst! Tror att det finns flera här (till exempel jag) som är på ett quiz närsomhelst när du kommit hit!

Oooh det låter ju jättebra! Känns som att Göteborg kommer innebära massa bra saker :D

KL
Nu tänker jag fiska sympatier. Jag verkar ha fått influensa, för första gången i mitt liv. Och fy faaaaan vad plågsamt det är! Men jag kan tänka mig att det är en effektiv bantningskur, för det där med att äta känns ju inte vidare lockande... :crazy:

Åh fy vad avundsjuk jag blir! Ha det alldeles fantastiskt bra nu och hälsa det underbara landet från mig!

Heddan: Usch då! Jag känner mig inte helt pigg heller faktiskt, men det är ju ingenting jämfört med influensa! Krya på dig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 415
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 778
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka